Kaj izbrati?

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.528
14.131
113
85kw oziroma 115KM je za težo (kdaj tudi naloženega) sodobrnega družinskega karavana s cca.1400-1700kg res povsem dovolj. Pod pogojem, da se vedno vključuješ na prazne glavne ceste / avtoceste (torej da ne izsiljuješ folka) in če nikoli ne prehitevaš razen, če imaš pred sabo 500+m prazne ceste (torej ne prehitevaš v škarje oz. pač varno prehitevaš).

Drugače pa glede na to, koliko je Octavij RS pri nas na cestah, je to več kot očitno dobra izbira oz. dober kompromis med ceno, prostornino in močjo pa da se ne pelje ravno kot karjola.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Tudi Passat je na voljo z 1.6TDi 115 oz 120KM. Tako da nevem v cem je problem. Za normlano voznjo je vec kot dovolj. Alterasi pa so vsi sami dirkaci, ki jih ne morejo zadovoljiti niti najluksuznejse znamke avtomobilov.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.746
218
63
Iz tvojega izbora bi vzel Octavio, sigurno jo bo izmed vseh iz linkov čez 5 let najlažje prodat, pa prepričan sem, da tudi za največ denarja.
Bi pa sam pogledal še za kakšno leto staro Mazdo 6 ali enako starim Passatom. Glede na to, da se dajo dobit novi z opremo Connect v kakšni akciji po 25k evrov iz zaloge, bi moral za zastavljeni budget dobit takega z zelo malo kilometri.
Osebno mi je lep tudi G7 karavan R-Line, bo pa nov 2.0 TDI malo nad budgetom, pa manj prostora v prtljažniku ima od Octavie.
Pa karkoli bi že vzel, bi sam pri tvoji kilometrini razmišljal samo o dizlu, sploh pri teh malo večjih avtih.
 

vomedo

Pripravnik
9. dec 2016
168
10
18
Glej, meni in marsikomu drugemu je za družinskega karavana 85kW dovolj. Al je treba kupit najmanj Octavio RS?
Je ziher dovolj? 85kW, 280nM? 13s do 100 brez familije?
Octavia je manjši avto od i40, tudi 300kg lažji. Je pa lahko vRS zabaven družinski voz.

Tudi Passat je na voljo z 1.6TDi 115 oz 120KM. Tako da nevem v cem je problem. Za normlano voznjo je vec kot dovolj. Alterasi pa so vsi sami dirkaci, ki jih ne morejo zadovoljiti niti najluksuznejse znamke avtomobilov.
Passat je 100 kil lažji.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.029
1.258
113
Ta tema je dokaz, da je folk na alterju bolan. In to vedno eni in isti. Ratuje res smrad ta forum. Ce ni avto svaba, je avtomaticno drek. Ce bi pa zdaj prilepil NEMSKO studijo o stevilu okvar, kjer so vsi nemci v spodnjem delu, bi se pa spet nasel tisoc in en bedast izgovor.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sistemik

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
1.959
803
113
preden se začnete zares kregat :p
hvala za predloge.. pogledam se mazdo/passata..
mudi se mi pa ne - letos smo z dopustom zakljucili, tko de mam 330+ dni časa, da naše pripravim na redukcijo krame v prtlazniku :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.528
14.131
113
Ta tema je dokaz, da je folk na alterju bolan. In to vedno eni in isti. Ratuje res smrad ta forum. Ce ni avto svaba, je avtomaticno drek. Ce bi pa zdaj prilepil NEMSKO studijo o stevilu okvar, kjer so vsi nemci v spodnjem delu, bi se pa spet nasel tisoc in en bedast izgovor.

Lahko to svojo izjavo morda podkrepiš s kakšnim citatom, saj se mi niti približno ne zdi, da je šlo vse skupaj v to smer?
 
  • Všeč mi je
Reactions: vomedo in koliko

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.528
14.131
113
Tudi Passat je na voljo z 1.6TDi 115 oz 120KM. Tako da nevem v cem je problem. Za normlano voznjo je vec kot dovolj. Alterasi pa so vsi sami dirkaci, ki jih ne morejo zadovoljiti niti najluksuznejse znamke avtomobilov.

Ne gre se za dirkanje ampak za normalno vključevanje v promet, bolj varna prehitevanja in samo vožnjo pri (polno)naloženem družinskemu avtu - če upoštevaš dejstvo, da si lahko pospeške v takem primeru meriš s koledarjem in temu prilagodiš vožnjo v prometu potem sploh ni problema. Zakaj si pa zdaj po nepotrebnem zraven privlekel še (najluksuznejše) znamke, ki s samim razmerjem med močjo in težo nimajo popolnoma nič pa veš samo ti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: vomedo

shift

Guru
20. jul 2007
9.717
2.010
113
za šankom
ksz...

osebno meni je tudi premalo 115KM v takem avtu, ampak še pred letom alid vema si tukaj lahko bral kako je 1.2 tsi v octavii več kot dovolj močan
 
  • Všeč mi je
Reactions: vomedo

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Sem nekaj krat v zadnjem casu vozil 1.6 TDI 120 konjskega Passata karavana z DSG-jem. Avtomobil se neverjetno dobro pelje glede na kubikažo in konje, bil resnično zelo presenečen.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Ce se spomnim recimo avto tega razreda iz zacetka 90ih, Audi 80 B4, je bil na voljo z 90KM, 115KM ali 130KM (slicna kilaza/velikost).
Vozil tako oktavijana kot Golfa in passata 1.6TDi, tudi nalozenega in zadeva je pac sledeca, za dinamicno voznjo (prehitevanje) ga je treba priganjat, vkljucevanja so z polnim gasom, vse ostalo pa je do cca 150km/h povsem znosno. Naprej pa se vidi da pocasi nabira.
Bottom line, za povprecenga voznika vec kot dovolj.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Morda bi vas samo vprašal, kakšna je hitrost na splošno na prehitevalnem pasu v Slo?
 

NoFear85

Fizikalc
13. jan 2017
190
58
28
Samo eno nakladanje, naj bo passat ali 508 ali i40, vsi so s krepko cez 1500kg in 115/120hp je za povprecnega uporabnika cisto dovolj. Vsi omenjate polno nalozen avto, pa dajte zdej povedat, ali ga vozite vsakodnevno polno nalozenega? ali je to samo dopust/izlet, ki v koncni fazi pomeni 10-20x na leto-ce. torej je vecinoma v avtu samo voznik, morda se sopotnik. samo glava in ponos pravita da mora bit avto vsaj 200hp, zato da se lahko vozis 130kmh po AC, oz po splosnih omejitvah
 
  • Všeč mi je
Reactions: PHOBiA in koliko

koliko

Guru
21. avg 2007
4.217
2.034
113
SV SLO
Večina prometa po avtocestah se giblje hitrostjo manjšo od 130 km/h. V času dopusta sem prevozil Slovenijo, Italijo in Avtrijo in povsod se vozniki držijo omejitev. S hitrostjo nad 130km/h vozijo samo alterjevci. Tudi poraba goriva se eksponentno viša nad hitrostjo 150km/h. Tak da hitreje voziti se ne splača, če potuješ na daljše razdalje.

Verjamem pa in tudi videl sem na lastne oči, da Ljubljančani pijejo neko čudno vodo, ker toliko bedakov kot jih je na ljubljanskem obroču ne srečaš zlahka, pa tudi če prevoziš celo Evropo. Vožnja po obvoznici od izvoza do izvoza in ta kratek čas na obvoznici na polno potem pa na polno zaviranje ko se gre na naslednjem izvozu dol z obvoznice vmes pa slalom med vozili, ki vozijo po omejitvi.

Skratka, taki rabijo vozila s 200+ konji za vse ostale je 120 konjev ali tu nekje povsem dovolj.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.148
5.754
113
pri taščici
Pozabljati da Alter avto mora imeti vsaj dvesto konjev, ker sicer se pospeški merijo s koledarjem. Nihče pa se ni napisal da je ob nakupu dobil 90% hod plina blokirano, ker sicer je nevarnost da bo voznik gleženj razmigal. In take Alter voznike z 200+ konji moram jaz prehitevat s 75 konji v 1,4t, 115 konji v 1,8t, ali 130konji in 3t.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
No, glede hitrosti na prehitevalnem pasu sem vprašal zato, ker sem včeraj vozil s 100km/h na prehitevalnem v koloni, na voznem pa so vozili z 85km/h. Torej, koliko konjev potrebujemo, da se vrinemo na prehitevalnega? Vmes smo sicer po nekem čudežu vozili tudi s 130km/h, vendar le za kratek čas, dokler ni začel neki šleper ponovno prehitavat drugega in zopet je bila hitrost pod 100km/h, tako, da roko na srce...115 dizelskih konjev je čisto dovolj. Izven avtoceste so pa itak take omejitve in kazni, da jih še s katrco takoj presežeš.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.148
5.754
113
pri taščici
100 kmh je zmogel Ficko z manj kot 30 konji. Yugo s 45 je šel že 130+.
Danes sploh ne vem če lahko kupiš avto ki gre manj kot 150.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ne vem, 164ps je tako, da morš že pogledat kje boš prehiteval. Ne rabiš zaleta ampak vseeno je treba bolj premislit a je dovolj prostora ali ne. 110ps vprašanje, če bi si med Slovenj Gradcem in Velenjem upal prehitevat kje.