Jaguar I-PACE EV 2019

24. sep 2012
2.818
66
48
Ok, pa me znalci podučite malo kakšna je razlika, jaz ne vem. Za začetek mi povejte ali je govora o zagonskem toku neobremenjenega motorja ali obremenjenega. Če za to, da se avtu kolesa obrnejo potrebuješ ne vem na pamet nekih 50 Nm, pri obeh avtih, tistem s 500 konji in tistemu s 200 konji, koliko večji bo ta zagonski tok in koliko časa bo potreben tak tok.

Ajde številko na plano pa bomo računali.
 
11. sep 2007
4.896
181
63
Nimam številk, ampak vem da smo doma rabili za močnejše stroje 3 fazni tok, za pralni stroj pa enfaznega.

Ali drugače; upaš trdit, da Teslin motor pri enakem toku (to je nekaj miliamperov) enako hitro vrti ventilator kot računalniški motorček za CPU ventilator pri enaki porabi nekaj miliamperov. Pač pod pretvezo da na Teslinega prilepim lopatice ventilatorja.
 
Nazadnje urejeno:
24. sep 2012
2.818
66
48
Še enkrat zavisi od brememna, ki ga motor poganja, če je breme podoben 1,5t težak avto potem ne bo bistvene razlike. Tako da primerjava z močnejšim 3F strojem in pralnim strojem ni na mestu, kaj šele to pretiravanje s CPU ventilatorčkem.

Ne pozabit tu je govora o 100 KM in 400 KM motorju, oba taka motorja sta zelo velika in močna, razlika ni tako velika kot 0,0001 "KM" motor ventilatorčka in Teslin 400 KM motor, razlika je "samo" v 4x moči. In glede na izmerjene podatke porab teh vozil, 4x razlika v moči očitno ne igra velike vloge.
 

roCkY

Fizikalc
2. sep 2007
2.075
11
38
Ko bosta na cesti etron in EQC bo smiselno i-pace primerjat. S temi malčki v katerega se človek prek 180 cm višine le pogojno zbaše, če ga nič hrbet ne matra nima smisla.
Vsekakor se nakazuje, da je Tesla X zelo učinkovita in je letvica zelo visoko postavljena kar se učinkovitosti prostojnejših EV tiče.
 

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.433
23
38
Kako se pa razloži tako različne teste?

V USA postaja hladno, M3 so daleč od obljubljenega range-a, kar konkretno že jamranja in predlogov za gretje baterije. :p
 
17. avg 2007
3.075
121
63
37
okolica Maribora
Ko bosta na cesti etron in EQC bo smiselno i-pace primerjat. S temi malčki v katerega se človek prek 180 cm višine le pogojno zbaše, če ga nič hrbet ne matra nima smisla.
Vsekakor se nakazuje, da je Tesla X zelo učinkovita in je letvica zelo visoko postavljena kar se učinkovitosti prostojnejših EV tiče.
i-Pace in Tesla X sta pri nizkih hitrostih tesno skupaj, nekje je celo i-Pace spredaj. Do razlik prihaja na AC oz. višjih hitrostih. Tukaj pa so ugibanja zelo različna - od gum, do platišč, (pre)velike maske za zajem zraka (Jaguar dejansko zajema hladilni zrak preko ogromne maske spredaj), slabe izkoristka pri večjih vrtljajih itd.
 
17. avg 2007
3.075
121
63
37
okolica Maribora
Obstajajo uradne številke proizvajalcev, ki pa niso merodajne. Neuradnih (menda) še ni. Po uradnih je Jaguar nekoliko manj efektiven, vendar ne toliko, kolikor je razlike v porabi...

Sem pa malo podrezal v Ford in je (strogo neuradno), da so "vse številke točno tam, kjer so jih želeli in planirali, skupaj z dosegom in ostalimi parametri." Kar nekako sovpada z enim izmed mojih prejšnjih pogovorov z Fordovim R&D, da pri i-Pacu ciljajo na točno določene številke oz. segment. Kaj več nisem uspel izvleči iz njih... Vem le to, da je na "naši" rolling chasiss čepel motor iz Formule E in naj bi bilo tako tudi v serijskem izdelku, tako da efektivnost oz. izkoristek motorja nebi smel biti vprašljiv...
 
12. nov 2007
12.186
164
63
Jah zanima me ker Ford je prodal LR&Jag leta 2008, osnova za LR Freelander II je bila Fordova in jo je kasneje Tata modificirala. Na tem modelu je potem nastal LR Evoque ki je osnova za tega Jag-a. Razen fordovih motorjev ki so jih kasneje namenoma zamenjali s svojimi, je razvoj že vsaj 10 let neodvisen od Forda. Tata ima po drugi strani v Indiji in na Kitajskem svoje divizije za razvoj električnih vozil. Dejansko jih precej avtomobilskih znamk (tudi Ford) outsorca za elektrifikacije. Tako da mi je čudno da bi ford sodeloval pri elektrifikaciji, RAZEN če je bila že original plafrorma LR Freelanderja 2 namenjena za elektrifikacijo, to pa pomeni da je razvoj tega EV Jaga daljši kot pa sploh obstaja Tesla.
 
24. sep 2012
2.818
66
48

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.433
23
38
Hja, težko, ker zelo sumljivo odstopajo pri Tesli. Kaj pa Autocarjev test EVjev v praksi, kjer je potem spet večja razlika pri tesli?

Zanimivo glede EPA cifr je bilo tudi pri različnih izvedbah Model 3, ki so bile kar nalepljene gor brez da bi se testiranje izvedlo. No ja, zato je verjetno kriva tesla v svojem slogu laganja.

Zanimivo je tudi pri novi midrange varianti, da ni nikjer omenjeno, da ima švohnejši onboard charger, kupci so to šele sami ugotovili lol.