Jaguar I-PACE EV 2019

B81

22. jul 2007
34.262
8.812
113
Glih exclusive ni. Skartaka: kvaiteta izdelave je super, gre odlično, pelje se fajn, one-pedal driving nisem uspel sprobat, ampak mi je tudi na high regeneraciji malo pršibek regen. Oblikovno je top, zadaj dovolj placa, odlično se sedi ... Ta hip top EV.

Kvaliteta izdelave primerljiva s čim oz. katero znamko (da si znamo predstavljat)?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Vceraj sem prebral 8 let oz 160.000km. Ne vem, ce je to le za ZDA, ampak domnevam, da imajo tudi za Evropo enako.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Kul. To je itak neka zakoska omejitev v USA se mi zdi, ali?

V glavnem..tole zna biti čez 3 leta potencial za kupit rabljene. Veljaki po firmah bodo na veliko jemali preko operativnih lizingov, po 3 letih pa menjavali...

Baterija bi znala biti v top formi, če bo termalni management v "tekoči snovi".
 

B81

22. jul 2007
34.262
8.812
113
Se mi zdi da elektricarjem cena ne pada tako hitro kot drugim. Dobro opremljen bo 100k, tri letavstar pa koliko, 40,50?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Odvisno, ampera/volt sta skoraj zastonj, i3 pa kr relativno drži ceno.

ampak raje 3 leta rabljenega jaguarja, kot novo teslo/bolta, ali?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Če se ne motim, ima aktivno gretje in hlajenje, vendar ne s tekočino, ampak zrakom, kar je čisto ok.

Hladi jo z zrakom, ki gre preko AC in od tam v baterijo in ne tako, kot npr. SoulEV, ki baterijo hladi s kabinskim zrakom, kar konec koncev tudi ni slabo, vendar pri hlajenju iz kabine predstavlja problem poletnega (hitrega) polnjenja, ko je jasno, da ne bo nihče ostal v času polnjenja v kabini in imel prižgano klimo, kar pomeni, da bateriji ostane za hlajenje le vroč kabinski zrak.

Ampak, vse to je še vedno boljše kot Leaf1 in Leaf2.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Odvisno, ampera/volt sta skoraj zastonj, i3 pa kr relativno drži ceno.

ampak raje 3 leta rabljenega jaguarja, kot novo teslo/bolta, ali?

Mislim, da na AmperoE lahko kar pozabimo in namesto nje raje razmišljamo o KoniEV. AmpereE, po moj,e sploh ne bodo več uvažali v Evropo, poleg tega je pa KonaEV toliko bolj napreden avto od AmpereE.

Tesle se ne dotikam niti nove niti rabljene.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
"Napreden" v čem smislu? GM je vseeno dokazal, da znajo izdelati kvaliteto (volt), hyundai pa zaenkrat še nima za sabo toliko kilometrine?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Na hitro - radarski tempomat, toplotna črpalka.

Hyundai/Kia imata za sabo SoulEV in Ioniqa. Predvsem Ioniq je tehnološko fenomenalen avto. Nihče se mu približa po izkoristku.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.344
1.716
113
.... vendar pri hlajenju iz kabine predstavlja problem poletnega (hitrega) polnjenja, ko je jasno, da ne bo nihče ostal v času polnjenja v kabini in imel prižgano klimo, kar pomeni, da bateriji ostane za hlajenje le vroč kabinski zrak.

Zakaj bi pa moral kdo biti v kabini. Avto bo priklopljen na napajanje in vklop klime med polnjenjem, vkolikor so zaznane neustrezne temperaturne razmere, bi moral pomeniti samo nekaj vrstic dodatne programske kode. Rezultat pa poleg boljšega počutja baterije, tudi boljše počutje potnikov ob vrnitvi v kabino.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Ja ok, ampak trenutno temu ni tako, razen če po priklopu polnjenja nazaj vključiš avto, vključiš AC, ga zakleneš, greš in ob tem pustiš prižgan avto (sicer zaklenjen).

Sigurno je smotrneje (zračno) hladiti le baterijo in ne tudi kabino. oz. baterijo preko kabinskega zraka.

Si pripravljen plačati 8 ur nepotrebnega hlajenja kabine in s tem baterije na poletni vročini? Veš, koliko imaš s tem izgub? Če hladiš baterijo direktno imaš minimalno porabo energije, ker je baterija itak v senci v podvozju.

Pri hitrem polnjenju ni problema pustiti klimo prižgano tiste pol urce. Pri počasnem je pa malo drugače.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Ne, samo na podlagi tega se sigurno ne bi odločal za nakup avtomobila, tistih 10km ki dnevno naredim na AC v vsako smer, pa mi tudi navaden služi.

Si pa predstavljam, da nekomu na štajerski AC, ki se vsak dan vozi v službo, zna to priti zelo prav, ker drugače zgubiš živce.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.344
1.716
113
Ja ok, ampak trenutno temu ni tako, razen če po priklopu polnjenja nazaj vključiš avto, vključiš AC, ga zakleneš, greš in ob tem pustiš prižgan avto (sicer zaklenjen).

Sigurno je smotrneje (zračno) hladiti le baterijo in ne tudi kabino. oz. baterijo preko kabinskega zraka.

Si pripravljen plačati 8 ur nepotrebnega hlajenja kabine in s tem baterije na poletni vročini? Veš, koliko imaš s tem izgub? Če hladiš baterijo direktno imaš minimalno porabo energije, ker je baterija itak v senci v podvozju.

Pri hitrem polnjenju ni problema pustiti klimo prižgano tiste pol urce. Pri počasnem je pa malo drugače.

Seveda ne, ampak inženirske rešitve tule se kar same ponujajo in dejansko ne morem verjet, da tega niso tako naredili.

Lopute za usmerjanje zraka npr, bi lahko zasnovali tako da imajo poleg standardnih pozicij (v noge, v glavo, na šipe), še čertrto, skrito možnost, ki bi ves hladen zrak preusmerila samo na baterijo. Potem bi pač v času polnjenja po potrebi prižigal klimo, da bi ta skrbela za optimalno temperaturo baterije. Zagotovo bi bilo porabljene energije bistveno manj, kot če bi hladil celo kabino.

Pač malo filozofiram, kot pri vsaki stvari, je tudi tu zelo enostavno bit pameten izza računalnika
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.832
1.061
113
www.adriamedia.si
Mislim, da na AmperoE lahko kar pozabimo in namesto nje raje razmišljamo o KoniEV. AmpereE, po moj,e sploh ne bodo več uvažali v Evropo, poleg tega je pa KonaEV toliko bolj napreden avto od AmpereE.

Tesle se ne dotikam niti nove niti rabljene.

V torek govoril s CEO Opla. AmperoE bodo še prodajali, računajo na večje količine (tdu GM je ravno objavil, da bodo še povečevali proizvodnjo). AMpak: ta tehnologija bo le v AmperiE, v Corsi EV bo že PSA EV tehnologija, v PHEVih tudi.