izguba hladilne tekocine

  • Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Izvedi več...
13. jan 2017
16
0
1
#1
Pozdravljeni,

Vozilo izgublja hladilno tekocino, nekih vidnih sledi ni. Ekspanzijska posoda na max, naredim n km in vozilo javi da manjka tekocina. Ustavim, odprem cep posode in tekocina nazaj naraste na max. Odpeljem, vcasih lahko ponovim enako, vcasih pa ob odprtju cepa ostane posoda prazna. Pac tekocino se dolije in tako gre naprej, do naslednjega javljanja o pomanjkanju. Prevozeni km so lahko razlicni, lahko naredim samo 10km, lahko pa 100.

Gre se za motor 2.0 tdi 184hp, oznaka motorja pa CUPA, letnik 2014, 150000km prevozenih.

Na vozilu je ze bila menjana vodna pumpa, pa tudi zgorah hladilnik (interkuler al markoli je).

Na servisu so poizkusili narediti tlacni preizkus, endar brez uspeha, saj se izgublja tlak. Domnevajo na tesnilo glave. Ali obstaja kak preizkus, da bi se videlo kje izteka tekocina, kaksna barvila s tlacnim preizkusom ali kaj podobnega, da se ne gre v menjavo tesnila po nepotrebnem?

Hvala za odgovore
 

Dik

Fizikalc
28. okt 2007
1.318
1
38
Od križišča mal naprej na desno
#3
Imam podoben primer, sicer na kombiju (boxer 3.0 ) pa vseeno. Isto mi je hladilna izginjala vendar nikoli pod minimum. Avto iz servisa, naredil par tisoc km slucajno pogledam hladilno in je bila na minimumu. Seveda dolijem na max, spet odvozim par tisoc pa spet hladilna na minimum wtf. Na servisu seveda niso pogruntal kam izginja, zanimivo pri tem pa je da nikoli ni sla pod minimum. Ker je avto delal brez posebnosti se potem nisem vec kaj dosti obremenjeval s tem. Prav tako sem nehal dolivati hladilno tekocino. Danes je avto obrnil 400kkm in se vedno dela odlicno, hladilna pa se vedno na minimumu :p
Ps: a ni tako da ce je tesnilo zanic bi moral avto kaditi?
 
23. jun 2010
2.958
3
38
#4
Ali obstaja kak preizkus, da bi se videlo kje izteka tekocina, kaksna barvila s tlacnim preizkusom ali kaj podobnega, da se ne gre v menjavo tesnila po nepotrebnem?

Hvala za odgovore
Obstaja. Na odprtino za dolivanje hladilne tekočine se prisloni tester, v katerem je tekočina, ki se obarva v primeru prisotnosti CO2. CO2 v hladilnem sistemu seveda ne more biti prisoten, razen v primeru preplozanega tesnila.
Po domače, če se tekočina obarva, je 100% tesnilo, ali počena glava, če se ne, je oboje zagotovo v redu.

To je eden in edini zanesljivi test. Fore, kot so preverjanje napetosti cevi, majoneze, radenske, izginjanja, olja v hladilni tekočini, bel dim, so sicer pokazatelj, vendar ne nujno tudi "dokazatelj".

 
Nazadnje urejeno: