izguba hladilne tekocine

NoFear85

Pripravnik
13. jan 2017
49
3
8
#1
Pozdravljeni,

Vozilo izgublja hladilno tekocino, nekih vidnih sledi ni. Ekspanzijska posoda na max, naredim n km in vozilo javi da manjka tekocina. Ustavim, odprem cep posode in tekocina nazaj naraste na max. Odpeljem, vcasih lahko ponovim enako, vcasih pa ob odprtju cepa ostane posoda prazna. Pac tekocino se dolije in tako gre naprej, do naslednjega javljanja o pomanjkanju. Prevozeni km so lahko razlicni, lahko naredim samo 10km, lahko pa 100.

Gre se za motor 2.0 tdi 184hp, oznaka motorja pa CUPA, letnik 2014, 150000km prevozenih.

Na vozilu je ze bila menjana vodna pumpa, pa tudi zgorah hladilnik (interkuler al markoli je).

Na servisu so poizkusili narediti tlacni preizkus, endar brez uspeha, saj se izgublja tlak. Domnevajo na tesnilo glave. Ali obstaja kak preizkus, da bi se videlo kje izteka tekocina, kaksna barvila s tlacnim preizkusom ali kaj podobnega, da se ne gre v menjavo tesnila po nepotrebnem?

Hvala za odgovore
 

Dik

Fizikalc
28. okt 2007
1.326
3
38
Od križišča mal naprej na desno
#3
Imam podoben primer, sicer na kombiju (boxer 3.0 ) pa vseeno. Isto mi je hladilna izginjala vendar nikoli pod minimum. Avto iz servisa, naredil par tisoc km slucajno pogledam hladilno in je bila na minimumu. Seveda dolijem na max, spet odvozim par tisoc pa spet hladilna na minimum wtf. Na servisu seveda niso pogruntal kam izginja, zanimivo pri tem pa je da nikoli ni sla pod minimum. Ker je avto delal brez posebnosti se potem nisem vec kaj dosti obremenjeval s tem. Prav tako sem nehal dolivati hladilno tekocino. Danes je avto obrnil 400kkm in se vedno dela odlicno, hladilna pa se vedno na minimumu :p
Ps: a ni tako da ce je tesnilo zanic bi moral avto kaditi?
 
23. jun 2010
3.059
24
38
#4
Ali obstaja kak preizkus, da bi se videlo kje izteka tekocina, kaksna barvila s tlacnim preizkusom ali kaj podobnega, da se ne gre v menjavo tesnila po nepotrebnem?

Hvala za odgovore
Obstaja. Na odprtino za dolivanje hladilne tekočine se prisloni tester, v katerem je tekočina, ki se obarva v primeru prisotnosti CO2. CO2 v hladilnem sistemu seveda ne more biti prisoten, razen v primeru preplozanega tesnila.
Po domače, če se tekočina obarva, je 100% tesnilo, ali počena glava, če se ne, je oboje zagotovo v redu.

To je eden in edini zanesljivi test. Fore, kot so preverjanje napetosti cevi, majoneze, radenske, izginjanja, olja v hladilni tekočini, bel dim, so sicer pokazatelj, vendar ne nujno tudi "dokazatelj".

 
Nazadnje urejeno:
Všečki: RoMeX

sparkyboy

Pripravnik
1. nov 2008
550
0
16
#6
Na mojem avtu, je bilo ob enakih simptomih, kot jih opisuješ ti, tesnilo neke prirobnice hladilnega sistema.
Menjana prirobnica s tesnilom in tesnilo stikala na prirobnici in stvar je rešena.
 
29. dec 2007
12.756
126
63
#7
Mogoče pa imaš EGR hladilnik fuč, ti tam požira vodo? Seveda če ima ta motor 2 EGR ventila... sicer nisem bral vse te salate, mi pa je padlo na pamet...
 

VanZ

Fizikalc
1. feb 2008
1.776
10
38
#8
Na moji pokojni krači s 475kkm v dveh letih nismo ugotovili, kje požira hladilno. Recimo na 2000km je bilo potrebno doliti liter. Kadilo ni, majoneziralo ni, pritisk je bil normalen.. motorja pa tudi nisem šel podirati. Gre, dokler gre :)
 
14. avg 2009
5.605
182
63
#10
Obstaja. Na odprtino za dolivanje hladilne tekočine se prisloni tester, v katerem je tekočina, ki se obarva v primeru prisotnosti CO2. CO2 v hladilnem sistemu seveda ne more biti prisoten, razen v primeru preplozanega tesnila.
Po domače, če se tekočina obarva, je 100% tesnilo, ali počena glava, če se ne, je oboje zagotovo v redu.

To je eden in edini zanesljivi test. Fore, kot so preverjanje napetosti cevi, majoneze, radenske, izginjanja, olja v hladilni tekočini, bel dim, so sicer pokazatelj, vendar ne nujno tudi "dokazatelj".

Maš ti ali kdo ki ga poznaš ta tester - mi je glupo za en test kupovat takega za 50 testiranj. MB + okolica.