Hyundai Kona EV

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Ko bodo električarji dosegli ceno 12 k EUR, bo ostalo izumrlo.
Na tekočih dinozavrih bo ostal samo kak traktor in gozdarski stroj za odročne kraje, kjer elektrike in s tem možnosti polnjenja ni.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
786
21
18
Tako je do 5 let je nekje 40k na leto. Izhajal sem iz tega da je za clio in zoe ista cena, okoli 17k EUR. Potem cena energenta za 40k na leto diesel in pri zoe 120 EUR mesečno za baterijo in stroški elektrike. Po laičnem izračunu si približno na istem. Odvisno kje polniš, če samo na javnih polnilnicah si na istem že pri dosti manj km. To je nekje enako kot je Andy gor za Kono izračunal. nekje med 150 in 200 k km se izenači, kar je nekako 40k na leto.

ubistvu še več. se mi zdi da vsi pozabljajo na zavarovanje (npr pri E-Koni za 45k€ in dizelski za npr. 26k€ je hitro 300€ razlike)-sploh ce upoštevas kasko, potem je ta razlika hitro višja kot je npr. strošek cestnine...
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.823
723
113
www.jernej.org
Verjetno cilja na to, da startup podjetja enostavno niso sposobna masovno sestavljat in dobavljat avte. Še Tesla ima s tem probleme (pa ima več kot 400k rezervacij za model 3). Kaj bo šele s tem avtom, ki ima komaj dobrih 6000 rezervacij. Ta avto bo zelo verjetno ostal eksot na cesti.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.173
8.952
113
jaz upam da ste si ogledali navadno kono. , tudi drugi revieviverji jo šimfajo, tako da EV ne obeta nič dobrega, pa še huidčevo drag bo. Škoda, hype je bil velik.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.173
8.952
113
vidim, vsaj 15 do 20 jurjev cenejši bi moral biti najdražji model, potem bi to bilo to, tako pa.... samo WTF efekt.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.732
113
a ni nekih 7500 subvencije?

sicer itak predrago za splošno potrošnjo, ampak znotraj ev scene