Hyundai Kona EV

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Ampera1 ima baterijsko hladilno tekočino, ki jo direktno hladi isti AC kompresor, ki je tudi za kabino.

Zrak ima lahko 40°C, asfalt pa dosti več. Ko parkiraš na tako parkirno mesto, kjer je že močno zagret asfalt, ti bo le-ta fino seval in ti segreval baterijo, ki je locirana v dnu vozila.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Mimogrede, če boš na poletni vročini avto polnil na počasni polnilni postaji (recimo s vsaj 16A), zunaj 40°C, v avtu 60+°C, verjetno ne boš imel ves čas prižgano klimo zaradi hlajenja baterija in boš videl, kako se bo taka baterija zagrela - konkretno.

Že pri meni se, pa je Ampera v senci, pa če je zunaj 30°C, v času iz prazne baterije do polne vsaj 2x vklopi kompresor klime, da jo ohladi nazaj na 24°C, pa se polni le s 3.3kW.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.268
6.522
113
Poleg tega pa je voda boljši izolant, oz dlje časa "drži" temperaturo
smile-1.gif


Glede velikih baterij, pa ima najnovejši i3 relativno veliko, pa vseeno vodno hlajenje

Ampak tiste res velike baterije, pa verjetno proizvajalci računajo na to, kar se je že omenilo, folk bo polnil doma, na izi, kar pomeni da večino časa baterija ne bo full, DC pa le "parkrat" letno.
Bi bilo zanimio videt, vpliv na dolgoživost baterije, če bi nekdo pa vseeno vsakodnevno polnil "od 0 do 100% na DC.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Komentar nekega Norvežana (pod člankom o možnosti prednaročila Kone EV):

"Exciting news! I put my name on the reservation list when I found out it existed and it was free… but I was late to the party and have some 5500 people ahead of me in the line here in Norway.

I’ve got a Model 3 reservation as well, and still don’t know enough about the prices and options of either offer to really start considering if I should get one of these.

If it takes another six months before I have that information, the terribly named but promising LEAF e-Plus may intervene and be the one to run away with my money after all!

Model 3 is of course the most exciting of these options. But also probably the least sensible. The Japanese and Korean contenders will both be quick, if not as sporty as the American, and they will either be significantly cheaper or come with a lot more equipment, perhaps both. And then it may in fact come down to the financing. I’m assuming the Tesla will depreciate less, so if the financing is great it may ultimately be no more expensive in total cost of ownership terms, even if the sticker is ten to fifteen percent higher.

It’s going to be a difficult decision. And that’s the best news of all! Back when I wanted to buy a (used) EV in 2015, there really was only one – the LEAF – to choose from… and the triplets, but I really don’t think they feel like more than half the car a LEAF does."
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.340
9.074
113
točno to, če bi tole bilo za 20k€, potem je to alternativa, če pa bo to stalo preko 30 pol pa ni več. Simple.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.268
6.522
113
Kaj pa vem, pomoje je še vedno avto v rangu 2008, ki je kar veliko cenejši? Ampak ok, verejtno bi za 20k folk kupil
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Sanje o 20k € umrejo zadnje...
Kona turbo bencin (130 kW) z avtomatskim menjalnikom se pa prodaja za 22k €.

Jaz pričakujem tam nekje 35k €, s subvencijo torej okrog 27k €
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.268
6.522
113
Ob enaki opremi je +5k ustrezni pribitek k ceni. Ob delanju 25k letno v nekaj letih dobiš razliko not, pa tudi servisi so cenejši.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.268
6.522
113
To imata skoraj prav ja, za 25 jurijov...no...rabljenega jaguarja čez 3 leta za tak denar se ne bi branil :)