Hyundai Kona EV

bev

Pripravnik
25. apr 2017
55
11
8
Jao kere sanje. Kdaj je bil pa še kakšen pravilno rangiran ... glede na naše sanje.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Recimo Ampera-e je očitno pravilno cenovno rangirana,glede na to,da je že na Norveškem čakalna doba za avto 1 leto ali več in kupci stojijo v vrstah...in ta Hyundai nastopa v razredu majhnih SUV vozil,ki so predvsem v Evropi zelo popularen segment,zato se bo kot EV verjetno odlično prodajal,če bo cena primerno nastavljena.
Ne vem o kakšnih sanjah ti tukaj govoriš...?
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.821
275
83
Zanimivo bi bilo videti podatek, koliko je prostora za potnike v Koni v primerjavi s prostorom za potnike (in prtljago seveda) z AmperoE.
Namrec, Kona ima kar dolgo haubo, AmperaE pa kratko.

Osebno bi raje videl TucsonaEV, ampak, ce ima Kona primerljiv prostor za potnike in prtljago, kot AmperaE, bi bilo tole vsekakor lahko zanimivo.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Če avto ni lep za tvoje oči,ne pomeni da na splošno ni lep!
Meni je lep in zelo všečen,oblikovno mi je zelo zanimiv,detajli vključno z ozkimi lučmi spredaj in zadaj,in trpežnimi plastičnimi blatniki so ravno pravih potez za manjši SUV! Mi je pa recimo po drugi strani Toyota CR-H cela spaka...ajde,spredaj je še ok,ampak zadek je pa obupno grd...jo nebi vozil ali kupil,pa če mi jo dajo za pol cene...pa se vseeno dobro prodaja.
Okusi so na srečo različni...
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.163
184
63
Z 240 milj EPA dosega, ne rabi REX.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.530
37
48
Ja ja, itak ja, ampak bi osebno raje imel manjši EV doseg z možnostjo REXa, ki bi potem dodal kakšnih 500milj ko bi se rabilo. 240milj mi en k koristi, če delam dnevno 60km


Podobno kot ampera, le da je tam 500km
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.163
184
63
Kupi si osnovno bencinsko Kono z ročnim menjalnikom, ki jo lahko hitro nafilaš na vsakem Petrolu in daj mir.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.530
37
48
Pri teh EV modelih, torej samo z baterijami, mogoče ne bi bilo slabo doda funkcionalnost, da bi se okno napolnjenosti izbiralo, torej če imaš baterija za 200km, bi lahko izbral da bi vsak dan uporabljal samo 50km in bi se mogoče na tak način podaljšala doba baterije. Ko pa pač greš na hrvaæko na morje, pa bi nafilal na polno?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
2.961
49
48
::1/128
Pri Tesli se, kolikor vem, lahko nastavi max charge in jih dosti za vsakodnevno uporabo polni do 80-90% namesto do 100%. Kako je pri ostalih, ne vem.
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
6.948
26
48
39
Kranj
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pri teh EV modelih, torej samo z baterijami, mogoče ne bi bilo slabo doda funkcionalnost, da bi se okno napolnjenosti izbiralo, torej če imaš baterija za 200km, bi lahko izbral da bi vsak dan uporabljal samo 50km in bi se mogoče na tak način podaljšala doba baterije.
Če ima baterija po 350,000 prevoženih kilometrih še vedno 93% kapacitete potem to sploh ni nobena težava...
http://www.teslarati.com/how-long-will-tesla-battery-last-degradation/
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Kakorkoli obrneš,ni prijeten občutek da imaš 100% EV in da ti kapaciteta baterije pada...pri PHEV se praktično ne obremenjuješ s tem,pri čistem električarju lahko že zna biti problem (precej ekstremno so to pokazali primeri prvih letnikov Leafov!)
Zato je možnost nastavitve napolnjenosti zelo dobra ideja,če to posledično podaljša življensko dobo baterije.Se sigurno pozna tudi na vrednosti rabljenega,ko ga nekoč prodajaš...
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.821
275
83
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pri teh EV modelih, torej samo z baterijami, mogoče ne bi bilo slabo doda funkcionalnost, da bi se okno napolnjenosti izbiralo, torej če imaš baterija za 200km, bi lahko izbral da bi vsak dan uporabljal samo 50km in bi se mogoče na tak način podaljšala doba baterije. Ko pa pač greš na hrvaæko na morje, pa bi nafilal na polno?
Pri AmperiE nastavis hill-top reserve na ON in namesto do 95% SOC polni le do 85% SOC. Namenjen je voznikom, ki zivijo na vrhu dolgega klanca, da imajo pri voznji dol se vedno moznost regeneracije, ki je drugace ne bi imeli, hkrati pa s tem ostalim lastnikom omogocijo teh 10% manj napolnjeno baterijo in s tem daljso zivljensko dobo.
Nissan Leaf je imel namensko moznost polnjenja do 80%, pa so to umaknili stran ker je menda potem EPA merila le to razdaljo za uradne meritve.
S takim trikom pa se je GM izognil te regulativi in hkrati se vedno ponudil moznost 10% nizje polnosti.
S taki
 
  • Všeč mi je
Reactions: MoDeR