Hyundai IONIQ

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Kakšno sklepanje točno, ki ni povezano z denarjem, kar ni spet povezano s specifiko Avstralije? Na Youtube imaš pod videom cel transcript, da boš lažje našel tisto kar te moti pa objavi tu gor.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Najbolje me je zmotilo to, ko je rekel, da za baterije ni treba skrbet, ker le te pri hibridih do sedaj niso bile problem (in omenil je Priusa). Kar se mene tiče, je to čisto nakladanje. To je isto, kot bi jaz rekel, da baterije niso problem na podlagi izkušenj ljudi s Teslo in šel potem kupit Leaf-a enko. :)
Sem ga vprašal (me zanima, če bo odgovoril), da kako to, da potem ni sklepal tudi, da je DTC sranje in bodo problemi, če ima pa tako jasno stališče glede DTCjev, da so crap. Seveda razen spet Hyundaijevega DTC, ki je seveda že 100 let na voljo in se točno ve, da ni težav. Kao. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gasper008

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Hm, to je žal čisto nakladanje.
S tako izjavo recimo ne bi imel nobenih težav: izkušnje drugih proizvajalcev kažejo, da tekočinsko hlajene baterije niso problematične, kar nakazuje, da bi morale biti tudi baterije v tem primeru neproblematične.
Izjava: drugi nimajo težav, to je top, no worries je pa popoln bullshit. Kar se recimo zelo lepo vidi prav na primeru DCT-ja.
Me prav zanima, če bi to logiko uporabil tudi, če bi bila na Ioniqu značka VW. :)
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.185
5.729
113
Funkcionalno niti ni 2001, ker ene firme še v 2019 ne razumejo digitalnih števcev

Dizajnersko in "plastično" pa se ga ne bi niti s 3m dolgo palico šel dotikat. Baje je iz reciklirane plastike in se mu to na daleč vidi. Eko scena pač.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113

The final production version of the refreshed Hyundai IONIQ Electric was rated at 311 km (193 miles) of WLTP range, which is almost 6% more than 294 km (183 miles) stated in the preliminary specs. All thanks to a new 38.3 kWh battery (net), which replaces previous 28 kWh (up 36%).


Together with other improvements, like a 100 kW electric motor (instead 88 kW), 7.2 kW on-board charger (instead 6.6 kW), 1-pedal driving mode, various design tweaks, revamped exterior and interior (including new infotainment features), comprehensive connectivity (Blue Link connectivity services) and new safety features (SmartSense active safety and driving assistance systems) the new IONIQ Electric is definitely worth consideration in an increasingly competitive market.