Formula 1 sezona 2020

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.170
8.950
113
alfa v pravih barvah
1582118908897.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.170
8.950
113
Očitno je to tista novost, ko so rekli da bo neko tehnično presenečenje.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.170
8.950
113
toe spremeni, kot kolesa, za ravnino odpreš, ko greš v krivino pa kot povečaš za boljši oprijem. ni sicer aktivno vzmetenje..ampak po mojem bodo tole prepovedali za samo dirko.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ne vem če je ravno toe, sem tudi sprva sam mislil tak. Dejasnko potegne kolesa bolj navznoter - spremeni se razmak med kolesi. S tem "zožajo" avto in spremenijo pretok zraka okrog bolida. Na ravnini bolj skupaj, v ovinkih narazen.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ja, govorima o istem. Ampak poglej video - če bi bil toe in/out, potem bi se sprednji del kolesa pomaknil navznoter, zadnji del pa navzven (ali obratno). Tukaj pa se pomakne celotno kolo...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

vidi se tak tak, men se zdi da se noter pomakne prednji del ali?

Na hitro se je meni tudi tak zdelo, pol pa sem še gledal zadnji del kolesa, pa se tudi premakne navznoter. ali se premakneta sprenji in zadnji del enako, pa je zelo težko reči. Mogoče je celo kombinacija obojega.

Ampak kot je videt, pri pospeševanju iz ovinka pomakne kolesa navznoter oz. izgleda kot toe-in, kar pa nima smisla...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.170
8.950
113
Baje je toe in boljši za ravnino. Tako je tudi pisal ta na f1 magazin. Da se zmanjša prostor med krilci. Že vejo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.170
8.950
113
No zdaj jasno. F1 je nastavljen na toe out. Ko pride amg na ravnino dejansko poravna kolesa in so potem ravno ne pa navznoter. Potem pa spet gredo mal narazen za ovinke. Sistem so poimenovali DAS.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.061
113
www.adriamedia.si
Kar je mehanski DRS na kolesih. Če se stekanje (Toe) poravna, je manj trenja med gumo in stezo (ker če kot stekanja ne 0, kolesa na ravnini rahlo drsijo in s tem večajo upor), končna hitrost je večja, manj pa trpi notranji rob gume, ki pri se pri "odprtem" stekanju, ki je normalno pri praktično vseh dirkalnikih bolj greje, ravno tako ga bolj obremenjuje recimo negativni previs (Camber). Bolje bo za končno, bolje za obrabo gum.
Sem malo brskal po pravilih, in če je tole, kot pravijo pri Mercu, čisto mehanski sistem, ki ga upravlja le voznik, zna biti (če ne odo spreminjali pravil) tudi pri pravilih vse OK.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.105
6.480
113
A so gume mogoče narejene bolj za ne-DAS sistem? Ker če so se do sedaj vsi F1 bolidi tako obnašali, so sigurno kaj delalo v tej smeri z gumami, da so dlje zdržale in enakomerno.
Ampak kako bi pa potem v primeru merca to vplivalo na obrabo gume?
PS, itak pa je pirelli že naredil kaj v sodelovanju z njimi.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.170
8.950
113
A so gume mogoče narejene bolj za ne-DAS sistem? Ker če so se do sedaj vsi F1 bolidi tako obnašali, so sigurno kaj delalo v tej smeri z gumami, da so dlje zdržale in enakomerno.
Ampak kako bi pa potem v primeru merca to vplivalo na obrabo gume?
PS, itak pa je pirelli že naredil kaj v sodelovanju z njimi.
Če bodo gume problem bodo pač uporabili samo ko bo potrebno. Me zanima kaj sta se druga dva sistema.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.427
858
113
Kolikor sem bral je sistem namenjen predvsem ohlajanju gum na ravninah.
Predvidevajo, da rabijo pol leta za kopiranje

edit, ravno kontra. Preprecujejo ohlajanje

Spoiler: Experts believe the Mercedes trick prevents the tyres from cooling down on the long straights. So it's more about generating heat than getting an aero/drag benefit.
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.170
8.950
113
Helmuta že stiska

pacijenta špila, tudi sukanje volana spreminja višino. tako da... bodo morali požret in zagnat konstrukcijske pisarne.
 

Podobne teme