Ford F-150 Lightning

sad

Guru
24. avg 2007
20.486
9.188
113
Tole bo kmalu best selling EV na svetu. Če izvzamemo kitajske ev motorizirane rikše.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Če je zate 10 let kmalu, prej sigurno ne bo, ker so baterije glavni bottleneck pri prodajnih številkah. Proizvajalcem se bo bolj splačalo narediti več manjših avtov z manjšimi baterijami. Te večje zadeve bodo pa količinsko preveč omejene, da bi bile best selling EV.

Moraš vedeti, da bo vsak F-150 imel ca. 125 kWh (standard range) in ca. 170 kWh (extended range) baterijo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.486
9.188
113
Po moje američani nimajo ravno veliko šans proti ostalim proizvajalcem v segmentu EV avtomobilov. Recimo BOLT lepo kaže.
V truck segmentu so pa vodilni in le ta jim je čista zlata kokoška. Tako da, po moje se bodo bolj usmerili sem. Itak pa kdo bo kupil tisto osnovno žalost za 40 jurjev. Če jo bodo sploh kdaj dali ven. Saj so že ICE F-150 proti 100 jurjev. Tako da cene bodo lepe, sama tehnologija (izven pogona in akujev) je pa že 100x preverjena in cenejša kot pri avtomobilih. Pa bodo padala zlata jajca. Poleg tega precej lažje preneseš trenutne stroške baterij na kupca pri trucku za 80 jurjev, kot pri Boltu za 45.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Ameriške cene so vse brez davkov, to je treba pazit. Torej v Sloveniji cene za vsaj 22% višje.
Realno še više zaradi carin in prilagoditev evropskemu trgu.

In tako, kot je vedno v igri na avtomobilskem trgu, dodatna oprema nabija ceno.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tepci pri fordu so ceno postavili na podlagi "konkurenčnega" imaginarnega izdelka. :valjamse: :bonk:

Itak ne bodo imeli toliko baterij. Oni rabijo EVje v EU, da bodo sledili CO2 limitom.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Gre za preemptive napad na grdobijo, ki jo obljublja Tesla. Slednje pa itak ne bodo niti ene izdelali, tako, da četudi Ford omeji proizvodnjo svoje kante, bo prodal več kot Tesla.
Gre se torej za image, glej zmoremo tudi mi.
V ZDA je pa tudi kar nekaj glavnih avtocest, ki še vedno niso pokrite z polnilnicami, torej je edina šansa da prideš čez traso, fosilc.
Glede na trenutno ceno baterij, je prodajanje električnih kant z enormno porabo energije, ekonomsko nesmiselno. Ker četudi rukneš v avto več kot za 100 kWh baterij, zaradi porabe ne prideš precej daleč. Ciljna baza torej trenutno je folk, ki ima pod palcem preveč denarja in bolje da gre Fordu, kot pa Tesli. Tudi Ford se uči od Tesle in izkorišča te segmente trga. Mass market pa to še daleč ni.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.898
4.955
113
Ameriške cene so vse brez davkov, to je treba pazit. Torej v Sloveniji cene za vsaj 22% višje.
Realno še više zaradi carin in prilagoditev evropskemu trgu.

In tako, kot je vedno v igri na avtomobilskem trgu, dodatna oprema nabija ceno.
Saj vemo da je v USA vse pol ceneje. Tudi Passat, pa je tudi tja uvože. Sicer pa je 40k dolarjev ekvivalentno 40k eur z vštetim ddv. Zdaj ne vem kako opremo ima osnovni model, ampak če mi ga dajo za tako ceno, kupim jutri. Seveda bo naša draga EU poskrbela da bodo nas ovce pošteno ostrigli za vsaj 50% višjo ceno kot v ZDA. Ampak tak avto je samo dokaz da se EV da naredit za mali denar. Ker tak Ford je že nek kos pločevine.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Je kar stisnilo Teslo, me je presenetil odziv.

Takoj so napalili razne leake ClusterTrucka (ki ima svoj owners forum lol), Roaster 2 predstavljen leta 2017 ima zdaj "potrjen" SpaceX package, kar pomeni, da bo 1.1s do 60mph in letel bo za kratek čas! :valjamse: Jasno ga bodo junija spet nekaj predstavili (kaj je bilo pa 2017 in rezervacije?).

ClusterTruck je mogoče še vedno manj fake kot Roadster 2. Samo malo za razmislek: Predstavljen je bil na 35" GoodYear gumah, ki bi morale imeti še veliko višje nosilnosti, kot jih imajo obstoječe, kar pomeni težje gume. Take gume + feltne so 50kg + seveda ekonomičen profil na gumi je totalni biser za porabo. :norec:

Pa imam rad Bjorna, samo iz takih cvetk se vidi potem kdo je kupljen. Ni treba direktno lagat, ampak da ne izpostaviš bedarij na področju s čemer se ukvarjaš je strokovno in moralno za :bruh:
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Seveda, da jih je stisnilo, ker Teslin produkt je fejk, Ford pa dejansko prihaja na ceste, pa čeprav na koncu ne bo mass market.
Skratka, vsak mesec bo Tesli težje nategovat ovce s fejk zadevami. Od fejk nategovanja kupcev, do fejk nategovanja investitorjev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky in mosseero

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Jaz si ne bi upal trditi, da je Cybertruck fake... je Tesla konec konev že preveč avtov prodala, da bi si kaj takega privoščili. Bo pač USA ekskluziva, ker drugje ne bo dobil homologacije.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Seveda je fake. Tako kot je full self driving fake.
Gre za preizkušeno metodo nategovanja investitorjev in splošne javnosti za namen pridobivanja prednosti pred konkurenti. To ni nič novega in tudi termin vaporware ni nov. 20-30 let nazaj je bil uveljavljena praksa računalniške industije vse dokler ameriški DOJ ni stisnil Microsoftu jajca v šraufštok in zagrozil, da ga bodo razkosali na 72 komadov zaradi takih praks.

> Vaporware is a product which is announced and/or being developed, but never released, nor ever cancelled.

> In the United States, announcing a product that does not exist to gain a competitive advantage is illegal via Section 2 of the Sherman Antitrust Act of 1890 ...
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jaz si ne bi upal trditi, da je Cybertruck fake... je Tesla konec konev že preveč avtov prodala, da bi si kaj takega privoščili. Bo pač USA ekskluziva, ker drugje ne bo dobil homologacije.

Kaj vse si Tesla privošči daj daj...

Poglej si malo ClusterTruck, malo pa maš pojma kako kaj funkcionira nek EV. Poglej Model X kako daleč pride ko vleče malo prikolico, potem pa pomisli Clustertruck 3+ tone in samo kolesa 200kg. Poglej napisane obljubljene specifikacije in ceno, potegni črto in rezultat bo FAKE. Model 3 ni bil fake, velik del pomembne obljube (cena) pa je bila. Potem pa še nateg kupcev po svetu, ki so rezervirali avto, dobili ga pa 3 leta pozneje pa nič ni bilo razlike ali si rezerviral v EU ali ne (in založil denar).

Že 100$ vračljive rezervacije za clustertruck pove vse. Pumpanje delnice, ki je njihov pravi produkt.

PS. BEV makete je enostavno delat, zlepiš skup več obstoječih motorjev, večjo baterijo ipd. in imaš povsem delujoče vozilo. Tako, da nekih vzorcev lahko veliko narediš. Verjetno bodo konec leta nekaj takega naredili, da bo vsaj izgledalo, da so blizu proizvodnji.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Mislim, da folk več ne grize na obljube, temveč na to kar pride ven. Pač Tesla ni več edini resni ponudnik EV in to je game changer.

Seveda dotični Ford ni udarec samo za Teslo, kratko bodo potegnili tudi drugi pretendenti, ki razen magle niso ponudili nič, tangirajo pa na isti segment trga. Tukaj imam v mislih predvsem Rivian.

In ja Ford ima močno dealersko in servisno mrežo. Že iz tega vidika je pač bad news za prej navedene.
Da ne omenjam, da Ford dejansko razume dotični trg in kaj stranke hočejo. In to ni neprebojno steklo in podobne neumnosti, temveč uporabnost in robustnost.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: cappy in novaa

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.202
178
63
Ni mi sicer čisto jasno kaj je narobe s tem Fordom... :)
Sigurno bi raje kupil avto od firme, ki je že nardila kak avto kot pa start up pocarijo od Tesle v katero zamaka ob vsakem dežju... :)