Fiat Stilo 1.9 JTD

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Foter rabi za službo avto za daljše relacije in je doma v Ormožu našel tegale: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2255151

Všeč mu je pač ker je veliko opreme, barva mu gre na kürac ampak pravi, da bi preživel
grin1.gif
Večje vprašanje pa je seveda kak je z zanesljivostjo Stilota, motor ima 223kkm. Je pa pomembno, da mu vžge poleti, pozimi, podnevi, ponoči (služba pač).

Sem rekel fotru naj proba poiskat prejšnjega lastnika (ziher je kak lokalc, ker je tukaj kupil novega Renaulta) in naj ga vpraša.

Vseeno pa še vas tu vprašam kak je s tem. Slišal sem kritike o zanesljivosti Stilota (čeprav tu ga je en imel 6 let v lasti), o pohvalah JTD-ja...
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.637
145
63
Glede na to da so na splošno ugodni, bi raje enga z manj km. Ga ne bo dost več pršlo. Sej za motor ni panike, uprašanje kako je z ostalimi zadevami (amortizerji, ležaji itd itd..)

Notr je Fiat k Fiat (plastika), motor je itak super, kot celota se mi zdi da dobiš velik za mal denarja..
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Cene za Stilote so res precej nizke, je kar sumljivo
grin1.gif
Plastika ga ne moti, se je vozil že v čem dosti hujšem, pred dvema letoma s Fiat Pando ta staro.

Ma ne vem zakaj se je ravno v tega zapičil, mogoče ker pozna tam šefico in kar nekaj mehanikov. Čeprav je avto lahko kanta, pa kogarkoli poznaš
wink-1.gif
Pravi sicer, da bi po nakupu zamenjal vse, kar je treba oz. bo počasi hin (kake vilice, amortizerje...), da je drugače iskal do nekje 5500€ avto in bi raje vzel cenejšega in ga za preostali dnar porihtal.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ob nakupu naj najprej zamenja olje, filter olja in zračni filter in filter za nafto
smile-1.gif

Sicer pa po moje z jtd-jem nima kaj falit. Jaz se furam že kako leto in pol (sicer 2.4) in sem zelo zadovoljen. Servisi so praktično samo redni, je pa res, da sem zaradi bolj ali manj neznane zgodovine avta (uvoz iz italije) v zadnjem letu pomenjal precej stvari okrog motorja - praktično sem naredil veliki servis, izredno je bil samo zaganjač (ki sem ga dal obnovit, avto je bil popravljen v enem dnevu).
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Meni na števcu trenutno piše blizu 152000, dejansko pa jih ima okrog 270000. Sem videl pri serviserju, ko ga je priklopil na tester... Ampak se ne sekiram preveč. Z dobrim vzdrževanjem in normalnim režimom vožnje (meaning da počakaš da se dodobra ogreje preden ga spravljaš proti rdečem polju) si mislim, da kakih 400 - 500000 ne bi smelo predstavljati težav. Kolega ima 2.4 td (torej še stara verzija) in ima že preko 300000, pa dela brez težav.
Edina reč okrog motorja je EGR ventil, ki gre rad v 3 krasne, ampak se ga da blindirat in lahko pozabiš nanj. Veliko o teh motorjih (in avtih) si lahko prebereš na forumih Alfa kluba, Fiat kluba in Lancia kluba.

Če se boste odločili za nakup, potem vsekakor želim veliko srečno prevoženih kilometrov.

lp
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Ma neke jake razlike ni. Namesto vžigalnih sveč imajo dizli pač grelne sveče, ki se uporabljajo za zagon ko zunaj postane hladneje. Sicer pa se menjava olje, filter olja, po potrebi še filter za zrak, preveri se obrabo zavornih ploščic in diskov, menja se pač po potrebi.
Veliki servis pa se zamenja jermene in napenjalce, jaz sem zamenjal še vodno pumpo, ker je itak nekako sproti, ker je že vse odprto. Poleg tega se naredi še vse, kar se naredi pri malem servisu. Zavorne ploščice se itak menja po potrebi, za diske pa le zarini prst skozi feltno in potipaj rob... če ga je preveč, bo treba kaj kmalu menjat tudi diske. Se pravi, če je roba kar nekaj, se mogoče lahko izpogajaš za kak € manj in greš raje na pivo
wink-1.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Torej popolnoma enako kot bencinc. Sem mislil, da je še kaj glede na to, kak ljudje pravijo, se dizl splača samo če ful veliko voziš. Kar mi je bilo čudno že samo po sebi - servis se dela na X kilometrov in ko jih prevoziš pač sledi servis.

Potem je razlika samo v tem, da so dizli dražji novi pri nakupu?
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.024
118
63
okolica mesta
Tako nekako, čeprav se mnogi(ponavadi tisti ki vozijo bencinca) ne strinjajo s tem:) Jast ne opazim neke razlike. Če ga pa dobiš za iste pare kot bencinca si pa zmagal
wink-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Sem ga imel slabo leto dni. Ni slab avto, sicer kvalitete na ravni kakšnega njemačkega voza nemoreš ravno pričakovati, ampak za tak denar je to to (v tem rangu seveda). Nekih problemov nisem imel z njim pri cca 170k km (bogve če realnih), motor je lepo deloval edino potisni ležaj sklopke se je začel oglašati. Drugače pa je v notranjosti kup čričkov, avto je obupno slabo izoliran kar se zelo pozna pri hitrostih nad 150 kmh na avtocesti, podvozje je premeheko in se avto v ovinkih grozno nagiba, poraba med 6 in 7 litrov več ali manj mestne vožnje z ne ravno lahko nogo, redni servis je okoli 100 eur. pri popoldancu.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
To o premehkem podvozju sem že nekje bral, da so športne fedre skoraj obvezne.

Avto mi je že tak zanimiv postal, da ne vem če ga jaz ne bom vzel, če ga foter ne bo. Iščem pa še vedno lastnika, da pove kaj o zgodovini. Avto tak vpadljive barve, zadaj ima reklamno nalepko za fitnes tu blizu, pa nihče nič ne ve
tongue-1.gif


Drugače pa gledam malo reviewe na tujih straneh in so ali 5* ali 1*, vmesnih ni. Očitno je vse odvisno od tega na kakšnega naletiš.
 

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
34
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Sem ga imel slabo leto dni. Ni slab avto, sicer kvalitete na ravni kakšnega njemačkega voza nemoreš ravno pričakovati, ampak za tak denar je to to (v tem rangu seveda). Nekih problemov nisem imel z njim pri cca 170k km (bogve če realnih), motor je lepo deloval edino potisni ležaj sklopke se je začel oglašati. Drugače pa je v notranjosti kup čričkov, avto je obupno slabo izoliran kar se zelo pozna pri hitrostih nad 150 kmh na avtocesti, podvozje je premeheko in se avto v ovinkih grozno nagiba, poraba med 6 in 7 litrov več ali manj mestne vožnje z ne ravno lahko nogo, redni servis je okoli 100 eur. pri popoldancu.

Podpis. Avto se nagiba kot katrca, z original podvozjem. Volan je preveč posreden in ne daje občutka dobre kontrole. Dodal bi še, da so sedeži precej neudobni za daljše vožnje.. drugače je pa zelo kul avto za svojo ceno. JTD mašinke so pa itak znane kot ene boljših
smile-1.gif
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.184
273
83
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Potem je razlika samo v tem, da so dizli dražji novi pri nakupu?
Po mojih izkušnjah je še par zadev: prihraniš 1-2l goriva na 100km z dizlom (to je plus), minusa sta pa da je navadno inicialno dražji dizel, pa kar sem jaz imel dizle so bili redni servisi vsi v povprečju kar nekaj dražji kot pri bencinarjih (ali pa sem imel samo jaz smolo). Sem pa imel večinoma nemške dizle.
Sicer pa ima moj sodelavec Wagona 1,9jtd dynamic, pa je zelo zadovoljen z njim. Sploh z motorjem ni imel nobenih težav.
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
0
36
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Sem ga imel slabo leto dni. Ni slab avto, sicer kvalitete na ravni kakšnega njemačkega voza nemoreš ravno pričakovati, ampak za tak denar je to to (v tem rangu seveda). Nekih problemov nisem imel z njim pri cca 170k km (bogve če realnih), motor je lepo deloval edino potisni ležaj sklopke se je začel oglašati. Drugače pa je v notranjosti kup čričkov, avto je obupno slabo izoliran kar se zelo pozna pri hitrostih nad 150 kmh na avtocesti, podvozje je premeheko in se avto v ovinkih grozno nagiba, poraba med 6 in 7 litrov več ali manj mestne vožnje z ne ravno lahko nogo, redni servis je okoli 100 eur. pri popoldancu.

Se kar strinjam z večino tega kar je Cizy napisal (mogoče sem celo jst njegovega kupil), za ta denar je to to, še vedno pa ni slab za ta denar glede na to kaj lahko sploh dobiš do 6 jurjev. Tu pa tam kak čriček ampak ne pretirano (že videl slabše), izolacija je res slaba kar se na avtocesti zlo pozna -sam osebno to kompenziram z glasno muziko, original radio je še kar dober., nagibanje na ovinkih je še kar dosti ampak se tega navadiš, Jaz imam porabo okoli 6,1 in vozim pretežno po avtocesti (140).
Plusi Stilota so: baje vzdržljiv jtd motor,dobri rezultati na crash testu, boljša oprema kot pri drugih avtih, nizka cena, ni pretirano grd (če govorimo o 3-vratni razliæici)

Kot sem že rekel, za ta denar je to to, meni ga ni žal ker vem da boljšega, lepšega in predvsem precej opremljenega za ta denar ne dobim.
Naslednje leto grem pa definitivno nazaj na kakega nemca, po možnosti na bavarijo.

Torej moja ocena: če ni škoda dati 3 jurje več, potem naj foter raje gleda za kakim nemcem. Če pa je njegov maksimum 5-6 jurjev, potem je pa to to.

Pa še ena zanimivost: zadnjič mi ga je toča stolkla na parkirišču - streho bom moral celo barvati ker se hladno popravljanje ne splača zavarovalnici ker je več kot 100 točk baje.
Opazil pa sem da je na nemških avtih veliko manj lukenj kot na italjanih in francozih (ter volvotu). En pasat in bmw sta imela pa samo 2-3 luknje.