Excel - posamezni listi zaščiteni po uporabniku

imi

Pripravnik
30. sep 2011
264
5
18
Za mesečno poročilo opravljenega dela, bi potreboval delovni zvezek, kjer bi bili posamezni listi zaščiteni po pourabniku.

Torej, da bi posamezen uporabnik lahko vpogledal in ažuriral podatke le na svojem delovnem listu, za ostale pa ne bi imel niti pravico vpogleda.
Vpogled, seštevek oziroma rezultat vseh delovnih listov, pa bi kot administrator imel jaz - kot administrator.

Na youtubu je objavljen postopek za pripravo take tabele, a je je kar kompliciran pa še določene makro je potrebno napisati z VBA kodo.
VIDEO

Ali mogoče kdo že razpolaga s podobno izdelano predlogo in bi bil tako prijazen, da bi jo delil z mano, ali pa imate kakšen drug predlog za pripravo take tabele? Lahko tudi s kako drugo aplikacijo.

Enostavno se mi ne da vsak mesec ročno seštevati posamezna poročila od sodelavcev (navaden delovni zvezek, brez zaščite ne pride v poštev, saj nočem, da bi se sodelavci primerjali podatke med sabo),.