Emisije 'plugin' hibridov so trikrat višje, kot kažejo uradni testi

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.107
297
83
Tri testna vozila BMW 330e XDrive, Peugeot 308 Plug-in Hybrid in Renault Megane E-Tech PHEV
Medtem ko uradni laboratorijski testi WLTP kažejo emisije CO2 v kombiniranem ciklu med 27 g/km in 37 g/km za testirane avtomobile, so testi v resničnem svetu kot celota zabeležili emisije med 85 g/km in 114 g/km, ko so vsi avtomobili začeli poti s popolnoma napolnjeno baterijo.

Tukaj pri Auto Expressu je naše lastno neznanstveno testiranje vozil PHEV v resničnem svetu redno pokazalo podobne rezultate, kot so bili ugotovljeni v teh testih, pri čemer so uradne vrednosti porabe goriva, emisij in dosega WLTP pogosto daleč od tistega, kar se zdi dosegljivo. v realnih razmerah. Natančno testiranje emisij vozil v resničnem svetu je polno težav, saj na rezultate vpliva toliko spremenljivk, vendar bi bili ukrepi za približevanje rezultatov laboratorijskih testov WLTP za PHEV tistim, ki jih imajo lastniki, zagotovo koristni za industrijo in potrošnike.

Torej praktično nobene dodane vrednosti razen višja cena vozila (+ višje zavarovanje), večja teža, večja obraba gum, in umazana proizvodnja baterij.

 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.336
6.533
113
No, jaz sem z voltom naredil 120.000km in samo 400L bencina. Zdaj pa racunaj.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
To je samo odvisno od načina uporabe in discipline polnjenja.
Itak v UK jim dol visi, ker so večinoma poslovni najem in je potem boniteta ugodna, fila pa noben ne, ker itak firma časti gorivo. Potem je dejansko za okolje slabše kot če bi umazanca (dizla) vzel.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85 in Matey

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.730
2.345
113
Pomurje
Kot prvo, so ti avti nasilo narejeni plugini.
Kot drugo so ti wltp nažalost spet neki laboratorijski približki. Kot vidimo lažejo kot hudič.
Kot tretje če bi testirali v na S Finske bi dobili še večja odstopanja.

Počasi bo kupec moral dokazovati za kaj bo avto uporabljal.
Če za 30km dan bo dober plugin ali E bajk
Če za 300km avtoceste bo dizel dober.
Če za 3x na leto na dopust pa rentajte kombi ali karavan za ostalo je Clio
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.437
859
113
Najprej nastudirajte pogoje wltp testa. Nato greste kakih 5-10% v svojo korist. In tam se najdete.

Bo pa velika razlika ali bos plugina testiral (s polno baterijo na zacetku) na 30, 100, ali pa 500 km? Ne?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
Počasi bo kupec moral dokazovati za kaj bo avto uporabljal.
Če za 30km dan bo dober plugin ali E bajk
Če za 300km avtoceste bo dizel dober.
Če za 3x na leto na dopust pa rentajte kombi ali karavan za ostalo je Clio

Zakaj bi bilo potrebno karkoli dokazovati?

Zdrava pamet običajno pomaga.

In ko bo dovolj izbire pogojene z ustrezno ceno, se bojo ljudje tudi tako odločali.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad