E skuter, kolo

map

Guru
6. jul 2008
7.779
1.919
113
najrajš na babi
Tisti bicikl tehta 13 kil, kar je tolko kot en trekking z xt opremo. Tako da tudi ko je baterija prazna se da normalno pelat. za razliko od elektro mtb krav z 25 kg, s katerim brez baterije še domov ne moreš pripelat. V tem je prednost. je pa za ćisto normalne kolesarje, ki ne tekmujejo razmerje 34/32 popolnoma dovolj. Še če si brez kondicije, se na tem razmerju čez kak mesec komot peleš v hrib.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.154
4.482
113
Samo podpiranje lenobe, sploh specialka ter štrom. Gorca še nekako razumem ker so kje res orenk % pa še kak makedam pa ne spelješ. Ampak cestak pa štrom mi je pa čisto podpiranje lenobe ter dviganje e-kurca na raznih stravah.
Par voženj pa si not. Sam dons bi vsak ki gre 3 na leto na bajk rad prelezel vršič, predel se obrnu pa še nazaj.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.150
4.596
113
Na Vršič te verjetno nič z baterijo ne reši, ker je po mojem energije konec krepko pod vrhom in potem si ga nastradal bolj kot da imaš nekaj brez baterije. To ti pomaga, da težak 100 metrski klanec namesto z 8 km / h pregoniš s 15 km / h, če boš še zmeraj vložil enako notri in ne boš ovira za traktor, ki te dohiti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in ALTF4

first1

Fizikalc
19. mar 2018
286
130
43
Dodatna teza je bolj slab izgovor, ker 50% vecja kapaciteta baterije pomenila cca 500g zraven, kar je manj kot 1% mase pecikla in kolesarja skupaj... še opazil ne bi... imaš pa pozitivne ucinke, kot so bistveno daljsi doseg, manjsa obraba baterije (manj ciklov), manjsa obremenitev baterije ob polnjenju in praznjenju (C),...

Kar se tiče podpiranje lenobe s e-bikom je zadeva tam tam s kupovanjem ultralahkih specialk za par jurjev (oboje ni fer do plebejcev, ki več kot par 100€za kolo ne damo)... Poleg tega si eni e-bike kupijo kot nadomestila avta oz. kot prevozno sredstvo za na šiht npr (da ne zašvicajo), kar se mi zdi čisto ok...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.630
767
113
Eni imate res kompleks s tem kaj vozijo drugi. A ko te en s skuterjem prehiti se tudi dereš za njim naj goni kolo, pač e-kolo je nek hibrid med motorjem in kolesom, kdor ga hoče vozit naj ga vozi. Če ti zbija moralo ko te kdo prehiti je to morda znak da si ga moraš privoščit tudi ti. :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jest in Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.150
4.596
113
Zadnjič ko sem bil na kavi, sem videl da je en posodil drugemu neko tako električno vozilo. Tester je bil videti navdušen.
Vprašanje pa je, kam v EU tako vozilo sodi. Tisto, kar sem jaz videl, ni bilo registrirano, vozila pa sta se po skoraj povsem prazni coni za pešce.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Na Vršič te verjetno nič z baterijo ne reši, ker je po mojem energije konec krepko pod vrhom in potem si ga nastradal bolj kot da imaš nekaj brez baterije. To ti pomaga, da težak 100 metrski klanec namesto z 8 km / h pregoniš s 15 km / h, če boš še zmeraj vložil enako notri in ne boš ovira za traktor, ki te dohiti.

Vrsica ne poznam dobro, niti se mi ne ljubi googlati, ampak jaz s kolesom pridem iz cerkelj na vrh zvoha (krvavec) z elektricno pomocjo in mi se ostane cca 15% baterije. Pozabljate pa, da so zadeve zakonsko blokirane na 25kmh, torej tam kjer se s specialko zabava sele zacne in ne vem koliko je uporabno na takem kolesu.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.150
4.596
113
ALTF4 : impresiven rezultat. Od moje drage bicikel tega ne bi zmogel. Seveda pa je odvisno, koliko sam v hrib vložiš energije. Katero kolo pa imaš?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.608
1.526
113
Ti skuteri bi znali bit zanimivi, kmalu se bodo začeli prodajat v EU . 2,5k €, Bosch elektro motor za evropo, domet preko 100km

https://pandaily.com/niu-enters-european-market-with-two-all-new-scooters/
1528968014992.png