E skuter, kolo

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.212
4.696
113
Občasno se zapeljem z dokaj podobnim e-kolesom, ki ima pogon v zadnjem pestu in legitimnih 250 w. Za moje pojme gre to presenetljivo dobro. Da ne govorimo o tem, da me lastnica smejoč se šije v vsak hrib, kjer jaz ne morem voziti s svojimi sposobnostmi 20 + km/h. Ker ti prodajajo tudi kolesa s centralnim motorjem (precej dražje), sem malo povprašal, kako pa kaj ta. Lastnik trgovine ni bil preveč navdušen. Očitno je veliko reklamacij, ker verige preprosto ne vzdržijo tako velikega navora (človeška moč + elektromotor) in prestave ne delajo več lepo. Za variante s pogonom v pestu je rekel, da praktično ni vzdrževanja.
 

amaterB

Zelenc'
6. jan 2018
29
2
3
To s problemi me preseneča - imam precej izkušenj s tandem kolesom, kjer je obremenitev (zadnje) verige po mojem podobna, pa ni posebnih težav. Seveda se veriga bistveno hitreje obrabi. Nenazadnje tudi profiji vrtijo kakih 250 W več kot nedeljski kolesarji, v šprintu pa tudi do 2 kW.

Z vidika kompleksnosti se pa tudi meni bolj dopade motor v pestu, da je lahko preostanek kolesa povsem običajen.
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
mislim, da vem za katerega lastnika trgovine gre. pojedel znanje celega sveta, v bistvu pa se gobca ne zna dobr obracat. lol
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.212
4.696
113
Ni mi jasno, zakaj pri sredinskem motorju nekako ni variant s prestavami spredaj. Vsaj jaz jih nisem še opazil. Na koncu nekaj dag plusa na skupno maso preko 20 kg ne bi smelo biti usodnih. Lahko pa je potem zadnji verižnik z manj ploščami in širša veriga pri cenejših različicah koles.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Kaj pa regeneracija je pri takem kolesu smiselna? Če imaš centralni motor regeneracija ni mogoča, sicer ne vem, če motor v pestu to omogoča ampak tehnično gledano bi jo moral.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.587
288
83
www.kacnje.eu
Tale regeneracije pri e-kolesih pa tudi mene že dolgo zanima. Zakaj je pravzaprav ni? No, saj mogoče je, ampak ne sledim ravno vsemu.
Ali ne bi bilo koristno, da se napolni baterija na spustu iz Jezerskega vrha proti Preddvoru?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.654
1.576
113
Mene pa nekaj drugega zanima. Sem ped kratkim testiral en mtb na štrom. Super zadeva, nimaš kaj. Ampak ta krava je težka da ne moreš verjet.
Ciljna publika za te pecikle so bolj leni ljudje, ali npr. s kakimi zdravstvenimi omejitvami. Torej neke blazne moči v nogah in kondicije ni. Kaj narediš, kot ti sredi ničesa baterija crkne? Helikopter backup pokličeš? Ali imajo te igrače 150km dometa, da te ne rabi bit strah?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Kolega pravi, da potem take gleda pri spustih ko se "kotajo" dol, ker ko tu zagoniš pa poletiš. :)

Sam imam zelo odklonilno stališče do elektro gorcev; če ne zmoreš natreniraj, če nisi sposoben (zdravstveno) najdi drug šport. Sem gledal pretekli vikend v kampu poplavo nekih "kvazi" električnih ponijev, mestnih, pa gorcev - da potem folk po kruh "hodi" 200m daleč, ali pa dejansko dirkajo skozi kamp. :(
 

first1

Fizikalc
19. mar 2018
288
132
43
Imaš indikator baterije in imaš več stopenj pomoči, doseg je relativno predvidljiv. Če ti slučajno zmanka štroma, postane pač malo težje (cca +10kg) navadno kolo, imaš prestave in če res ni kakih hudih klancev se pelje čisto ok (govorim iz prakse... imam 2 električna kolesa, enega "tovarniškega", ki je res krava s 27kg in enega ponija, ki sem ga sam predelal na elektriko in je na teži pridobil le dobrih 6kg kljub skoraj 600Wh bateriji - pa še dobro leti s skoraj 1KW moči iz lahkega 250W hub motorja).
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Lahko pa je potem zadnji verižnik z manj ploščami in širša veriga pri cenejših različicah koles.
Kar je korak nazaj. Boljše je spredaj ena šajba in več zadaj. Kot pa več spredaj in majn zadaj. Majn konpleksno, tišje, majn ročk in pa lepši koraki med prestavami, pa še podvojenih razmerij nimaš.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.212
4.696
113
Mogoče je "korak nazaj". Ampak pri cenejših kolesih je navadno razmerij premalo.
Včeraj zvečer sem malo pregledal portal ElectricBike. Kitov za predelavo je po svetu en kup. Ampak sredinski motorji znajo priti tudi po 1000 € in več. Ali so iz zlata? Kolikor stanejo nekateri kiti, se človek močno začudi, kako uspejo narediti električni avto za 40.000 €.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
ni finta v veliki bateriji. Dovolj da gre ena vožnja skozi. Kaj več bi bila dodatna teža.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.212
4.696
113
Meni se zdi to super reč za slabše pripravljene (torej denimo zame). Izkoristiš v hribe. Mislim, da je kolesarjev, ki bi jim to prišlo prav, presneto veliko. Vsaj, ko opazujem v bližini, koliko jih ima voljo po magistralki "uživati" v izpuhih kamionov in gostega prometa, namesto, da bi izbrali vzporedne ceste z zelo malo prometa, solidno vozno podlago, ki pa so precej bolj razgibane.