Dvomasni vztrajnik - kako se sliši, da bo crknil?

shift

Guru
20. jul 2007
9.719
2.011
113
za šankom
Zdej ne vem kaj so mu dali gor na pooblaščencu. Vem da se je zmenil da ne bodo dali od škode gor, ampak neko verzijo iz ebaya. Ker je pol ceneje. Dokler se ne odpre ne bomo vedeli kaj je gor. Jaz si zelim da bi bil Luk, oziroma naslednji bo luk zagotovo.

pa saj škoda nima svojih vztrajnikov, ali ma LUK,sachs ali pa valeo ,potem pa že skoraj zmanjka robe, se zgodi tudi da je vztrajnik v valeo škatli LUK
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
129
15
18
Sem postavil isto vprašanje na drugem forumu in svetujejo naj se prvo preveri polosovino. Itak ima avto v naslednjih dneh tehnični pregled in bom prosil naj so malo bolj pozorni ko postavijo avto na tiste plošče (levo desno gor dol). Tam bi verjetno lahko ugotovilo če je polosovina fuč.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
Ej tudi to je možno :) se ne spomnim več točno. vem pa 100% da je bil PD motor Smo meli rekord 40km vožnja in je prišel ded nazaj, da spet trese.
En drugi majster je pa razlagal, da je avto postavil iz delavnice in je začelo trest.
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
129
15
18
Malo drugače je če se pojavi kmalu po montaži, lahko vsaj reklamiraš. Menjat pa na dve, tri leta pa ni računice.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
Jah glej nisi edini.
V glavnem kaj se mene tiče ni nič neobičajnega, da je vztrajnik shodo po 45k km. Ne rečem da je to ok. Ampak jebat ga, niti ni edina stvar na avtu ki prehitro crkne.
Jaz sem na lybri kurčeve roke od Delphija menjaval na 15k km.
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
129
15
18
Kaj zdej menjat,samo vztrajnik ali spet tudi sklopko. Paket sklopka in vztrajnik mislim da je cena zlo podoba kot pa če bi vzel vztrajnik ločeno. Ampak prvo treba izločit polsovino.
 

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
129
15
18
Kratek update, fotr naredil relacijo 700km v zadnjem tednu in tresenje je izginilo. Čudežno. Pravi da se je itak začelo ko je tankal na omv, sedaj proti koncu tanka pa ni več sledi o tresenju. Bo treba še malo opazovati.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.150
4.596
113
Glede na to, kako je dvomasni vztrajnik narejen, bi rekel, da se mora daleč najbolj slišati razlika ob zagonu in ob ugašanju motorja. In dejansko se je na našem družinskem avtu pri 250.000 km pri ugašanju motorja pojavil nek dodatni zvok zraven :jok:.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
Najbol je opazni pri nizkih obratih pri polni obremenitvi tresenje. Ali pa v 5 vzet gas in takoj dat gas. Takrat rukne.