Dvomasni vztrajnik - kako se sliši, da bo crknil?

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.309
18
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Bral sem na enem forumu, da je ded na 307 dizlu namesto dvo- dal enomasni vztrajnik noter, vendar le skupaj s komplet sklopko. Nekje po letu 03 ali 04 pa so spet enomasne začeli vgrajevati.
Cilj je pa bil speljevanje brez tresljajev. Bedarija. Avto more trest, te vsaj veš, da je živ. To ko daš na 8 k obr, more avto zibat, ke si nor.
grin1.gif

ammm... v mojem focusu prede dizl PSA motor (06 letnik), pa ima dvomasni vztrajnik.... tko, da nisem glih zihr glede prvovgradnje enomasnih vztrajnikov po letu 04.
 

B81

22. jul 2007
34.474
8.952
113
Samo da je ford, ki ga že itak jebe vse drugo dal še PSA motor noter, je pa tudi bedarija...
no, anyway, našel temo, tole je tisti post...

http://www.citroenbilten.com/forum/showthread.php?t=1680

Glede na to da se P slovenija ne odziva oz. mi ne 'morejo' pomagati, lahko vsaj napišem rešitev!
V mojem avtu je bil dvo masni vztrajnik (tisti ki prvič slišite o okvari na vztrajniku si poglejte kaj je to dvomasni vztrajnik!!). Če bi kupil nazaj dvomasni vztrajnik, bi tvegal da bi mi ga čez 80.000 km spet zlomilo. Zato sem kupil klasični enomasni vztrajnik, kakšnega imajo vgrajenega peugeoti od aprila 2002 dalje (pa nisem narobe napisal) očitno je peugeot to tudi ugotovil da je enomasni - klasični vztrajnik boljši kot revolucionarno dvomasni!!!! zato so začeli od aprila 2002 vgrajevati spet klasične vztrajnike!
Ker pa je enomasni vztrajnik ožji kot dvomasni, je potrebno zamenjati tudi komplet sklopko (odmično ploščo, koš in ležaj) - cena cca 30K
Pa še cene za vztrajnik:
dvomasni vztrajnik stane pri peugeotu 179 K
enomasni vztrajnik stane pri peugeotu 160 K
enomasni vztrajnik stane pri citruenu (ki pa je popolnoma enak kot peugeotov) oba namreč izdeluje valeo 240€. (spet nisem narobe napisal!)
Tako te stane novi vstrajnik 240€ + sklopka 30 K - in pri tem vztrajniku sploh ni nobenih možnosti da še bi ga kdaj zlomilo.
Aja, pa še to, pri peugeoto pojma nimajo da to lahko narediš, oz. nočejo povedati. Tudi jaz nisem vedel oz. nisem bil prepričan dokler nisem dobil avta iz servisa. in čudežno avto gre brez problemov, s tem da še vedno nisem obupal nad tožbo.
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.309
18
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Samo da je ford, ki ga že itak jebe vse drugo dal še PSA motor noter, je pa tudi bedarija...
no, anyway, našel temo, tole je tisti post...

http://www.citroenbilten.com/forum/showthread.php?t=1680

Glede na to da se P slovenija ne odziva oz. mi ne 'morejo' pomagati, lahko vsaj napišem rešitev!
V mojem avtu je bil dvo masni vztrajnik (tisti ki prvič slišite o okvari na vztrajniku si poglejte kaj je to dvomasni vztrajnik!!). Če bi kupil nazaj dvomasni vztrajnik, bi tvegal da bi mi ga čez 80.000 km spet zlomilo. Zato sem kupil klasični enomasni vztrajnik, kakšnega imajo vgrajenega peugeoti od aprila 2002 dalje (pa nisem narobe napisal) očitno je peugeot to tudi ugotovil da je enomasni - klasični vztrajnik boljši kot revolucionarno dvomasni!!!! zato so začeli od aprila 2002 vgrajevati spet klasične vztrajnike!
Ker pa je enomasni vztrajnik ožji kot dvomasni, je potrebno zamenjati tudi komplet sklopko (odmično ploščo, koš in ležaj) - cena cca 30K
Pa še cene za vztrajnik:
dvomasni vztrajnik stane pri peugeotu 179 K
enomasni vztrajnik stane pri peugeotu 160 K
enomasni vztrajnik stane pri citruenu (ki pa je popolnoma enak kot peugeotov) oba namreč izdeluje valeo 240€. (spet nisem narobe napisal!)
Tako te stane novi vstrajnik 240€ + sklopka 30 K - in pri tem vztrajniku sploh ni nobenih možnosti da še bi ga kdaj zlomilo.
Aja, pa še to, pri peugeoto pojma nimajo da to lahko narediš, oz. nočejo povedati. Tudi jaz nisem vedel oz. nisem bil prepričan dokler nisem dobil avta iz servisa. in čudežno avto gre brez problemov, s tem da še vedno nisem obupal nad tožbo.


"Continuing the Ford/PSA diesel engine joint-venture, these straight-4 engines are again sold under the Duratorq TDCi name by Ford, and as the HDi by Citroën and Peugeot.The Ford DLD engine is an automobile engine family - a group of compact straight-4 Diesel engines developed jointly by Ford Motor Company and the PSA Group (Peugeot/Citroën). The Ford/PSA joint-venture for the production of the DLD was announced in September, 1998. Some of the engines are produced at Ford's Dagenham Engine plant in Dagenham, England, others at PSA's Trémery plant in France.[1]

The straight-4 engines are sold under the Duratorq TDCi name by Ford, and as the HDi by Citroën and Peugeot. Mazda also uses the DLD engine in the Mazda2 and the Mazda 3."

Hja baje so ga skup razvil. V fordih sta 1.6TDCi in 2.0 TDCi ford/PSA motorja.

Kaj pa drugače fali npr. 1.6HDi motorju? Je eden boljših common rail dizlov pod 2000ccm kubature.
Najdeš ga pa pri Fordu, Volvu, PSA, BMW-ju in Mazdi.
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb

B81

22. jul 2007
34.474
8.952
113
Madona. Torej je Duratorq in HDi isti šmorn...
Ne vem, ko čujem za HDi in tako peugeot, citroen, me stisne, ker mamo doma 307 in pri 120 k km poka podvozje, plastičen pokrov motorja pade dol, plastičen pokrov pod motorjem pade dol, zapiralo za dolivanje olja pade dol, servisi so pa redni pri pooblaščencu.
No, zdaj bo šel vztrajnik, se sliši in občuti med vožnjo.
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.309
18
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Madona. Torej je Duratorq in HDi isti šmorn...
Ne vem, ko čujem za HDi in tako peugeot, citroen, me stisne, ker mamo doma 307 in pri 120 k km poka podvozje, plastičen pokrov motorja pade dol, plastičen pokrov pod motorjem pade dol, zapiralo za dolivanje olja pade dol, servisi so pa redni pri pooblaščencu.
No, zdaj bo šel vztrajnik, se sliši in občuti med vožnjo.

Hja... zapiralo za dolivanje olja je padalo dol, tud šipka za čekiranje olja (Citroen, Peugoeot)se je znala odtrgat (plastični del - skala)... meni se to še ni zgodilo (pošlihtano?).
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik gufy pravi:
se da kje na internetu pogledat če obstaja enomasni za audi 96kw AVX TDI? kolk je približna cena za vztrajnik, lamelo, košaro + delo?


lp






Materijal te stane ca 330-350 eur- 4 delni kit (lamela,vztrajnik,potisna plosca in potisni lezaj).Zraven dobis se vijake za vztrajnik in mast. Obstaja pa samo VALEO enomasni kit. Sachs in Luk mata samo dvomasne.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.842
3.865
113
KSZ ..

A se da teoreticali dvomasnega "predelat" v enomasnega? Malo gledam in kakšne hude tehnike ni, pač je v notranjosti vztrajnika balast, ki se glede na hitrost vrtenja premika in s tem spreminja "vztrajnostni moment". Če bi se tiste balastne vzmeti zamenjalo z kovinskim ekvivalentom (magari kovinska cev), ki bi se ga ustrezno pritrdilo, bi verjetno dobili klasični enomasni vztrajnik (brez potrebe po menjavi sklopke in celotne napeljave). Je pa res da potem pade obremenitev (tresljaji), na sklopko, ki bi znala biti malce hitreje fuč ...

Anyway, sem dognal da si tudi lastim vozilo s tem čudom (VAG 1.8 T). Sicer se že od nekdaj pojavljajo vibracije pri polnem plinu v nizkih vrtljajih, tako da domnevam da to ni posledica okvare vztrajnika .. se pa zadnje čase ob pretikanju prestav sliši neke vibracije, pa ne vem če bi bilo to to! A je recimo možno da če držim sklopko (je ne izpustim) in pretikam iz 3. v 4. (oz. bilokatero prestavo navzgor) in se sliši neko ropotanje, da je to vztrajnik (ali bi se ga moralo slišati šele ko se sklopka spusti)?
crazy1.gif


Pa če kdo ve še ceno enomasnega ekvivalenta za 1.8T (upajmo na najslabše)!
evil.gif
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
v bistvu mam jaz podobne težave na enakem vozilu...

Gledal sem
klik

Baje, da dobiš tudi nekaj na performansah, poleg tega imaš potem mir s sklopko in vztrajnikom za dolgo časa. Problem je edino, da nisem 100%, da bo to dejansko šlo zmontirat, oz. nikakor ne uspem najti nikogar, ki bi takšen kit že vgradil v ta motor.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Madona. Torej je Duratorq in HDi isti šmorn...
Ne vem, ko čujem za HDi in tako peugeot, citroen, me stisne, ker mamo doma 307 in pri 120 k km poka podvozje, plastičen pokrov motorja pade dol, plastičen pokrov pod motorjem pade dol, zapiralo za dolivanje olja pade dol, servisi so pa redni pri pooblaščencu.
No, zdaj bo šel vztrajnik, se sliši in občuti med vožnjo.

Glede Hdija .... 350.000 km ima narejenih (110KM) dela še vedno kot nov. Turbina prva, menjana je bila samo jermenica. Samo potrkam lahko ... Če bi še kaj kupoval bi zagotovo vzel ta motor.
 

B81

22. jul 2007
34.474
8.952
113
O madona, sklepam, da na relacije. Ker foter lepo avto vozi in mu je vsak dolgo zdržal, tale 307 pa je pravi krš
grin1.gif

je pa 90 km hdi.

kaki hdi je to, o katerem govoriš? 2.2 136 KM hdi motorji so za kaj?
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pri Focusu 1.8 TDCi so tudi dvomasni in kar pogosto gredo po gobe.

V mojem je že 192kkm isti brez problema, vendar sem poleti že opazil problem, za katerega pravijo da pol kmalu povsem razpade vztrajnik.

Primer: Se peljem 50km v vročini, sklopim avto, pridem kmalu nazaj (avto še vroč) vžgem in takrat zatrese mašino in vse skup ko star TAM-ov tovornjak, naprej dela BP in mislim da se lansko leto ni pogosto pojavilo.

Drugače pa nemci plačujejo skoraj 2k€ za popravilo, ker je treba veliko menjat pa veliko nemških delovnih ur.

Zanima me, kolk se splača prej menjat, ker če ga popolnoma razsuje je treba menjat ogromno robe, če pa menjaš prej pa lahko samo vztrajnik?

Itak pri 192kkm mi je zdaj vseeno če vse skupaj razpade, bi mel drugo mašino notr prej kot bi denarnico odprl za dvomasni vztrajnik.
tongue-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Kot sem napisal zgoraj gre za 110KM Hdi motor. So relacije seveda, drugače težko narediš toliko kilometrov, vednar vseeno niso to relacije SLO - Nemcija recimo. Čisto normalne Ljubljana - Koper, Ljubljana Celje itd. Zanimivo je to, da v intervalu servisa 20.000 kilometrov ne natočimo več kot 3 dcl olja, resnično!

Saj pravim, če bi še delali takšne dizle, ga takoj kupim. Poraba ni velika, pospeški res niso primerjljivi z današnjimi dizli, ampak mene to čisto nič ne gane.

Za nove HDIje pa nebi vedel, ker nimam izkušenj.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.842
3.865
113
Bolj verjetno je da so hin nosilci, ki držijo motor.

Zdej če je vztrajnik čisto raztreščen, potem bo motor itak skoz poskakoval!
evil.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik damek1a pravi:
za dizle baje ni najboljše menajti dvomasnega z enomasnim, ker potem zadeva baje precej trese (prebral na forumih). Če je to res ali ne pa ne bi vedel.

Citat:

"Ein TDI wird mit 1MSR vibrieren wie ein russischer Panzer"
Vir: http://www.passat3b.de/phpBB2/viewtopic.php?p=551790&sid=0d3de0507bc0cd9b5251992c6aa83570

No, pri bencinarjih naj teh težav ne bi bilo.
btw: je morda kdo že vgradil enomasni vztrajnik (komplet) na VAG 1.8T motorju?





neumnost, kaj bo treslo? Vgradil ze v dva Golfa 5 in ne trese nic. Najbolj smiselno je menjat ravno pri dizlu zaradi velikega navora ki potrga vztrajnik