Ducato 2.3 multijet - tezava z zaganjacem

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.286
350
83
Torej, ducato 2006, 2.3 multijet, 240k prevozenih.

Zadeva je pri poizkusu vziga dostikrat samo zavrtela elektromotor, vztrajnika pa ne. Sem sklepal, da je nekaj s solenoidom zato sem zaganjac “obnovil”, torej ocistil, zamenjal krtacke, solenoid, vilico in lezisce vilice. Sem pricakoval, da je pa zdaj to to. In je vse enako kot prej, se vedno elektromotor starterja vcasih obrne v prazno kot da starter ne premakne zobnika na vztrajnik. Dvomim, da so polomljeni ali izrabljeni zobje na vztrajniku, ker v naslednjem ali tretjem poizkusu pa avto zalaufa bp (brez, da bi ga premikal).

Tudi dvomim, da solenoid ne aktivira, ker je obenem tudi “rele“ za tuljavo elektromotorja, ki pa se vedno zavrti. Ko sem imel zadevo razdrto je bil “bendix” videti popolnoma ok, premikal se je brez zatikanja, zobje niso pobrani... Ima kdo kaksno idejo?
Gre pa za remy delco 2.3 kw zaganjac.

Zamenjal sem tudi kabel za maso iz menjalnika na karoserijo, baje je pri teh vozilih dostikrat to problem.
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Seveda. Če želiš neko zadevo popraviti, je ključno da veš, kako ta stvar deluje. Klasična zmota je, da se zaganjač najprej zavrti, nato pa šele vzobi. V resnici je vedno obratno, naprej solenoid ("avtomat") potisne zobnik naprej, da se ta vzobi, šele nato se zaganjač zavrti. Če se zaganjač vrti v prazno, sta zato možni skorajda samo dve okvari - zlomljena vilica (dokaj redko) ali okvarjena sklopka, ki je del zobnika (99% primerov). Rešitev tvojega problema je torej v menjavi zobnika, ker ima okvarjeno sklopko.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Seveda. Če želiš neko zadevo popraviti, je ključno da veš, kako ta stvar deluje. Klasična zmota je, da se zaganjač najprej zavrti, nato pa šele vzobi. V resnici je vedno obratno, naprej solenoid ("avtomat") potisne zobnik naprej, da se ta vzobi, šele nato se zaganjač zavrti. Če se zaganjač vrti v prazno, sta zato možni skorajda samo dve okvari - zlomljena vilica (dokaj redko) ali okvarjena sklopka, ki je del zobnika (99% primerov). Rešitev tvojega problema je torej v menjavi zobnika, ker ima okvarjeno sklopko.
A to je več ali manj pri vseh enako?
Mene je takole hecal C5, bilo je pa to novembra/decembra, ko je bilo kar mraz, vlažno in sem se izjemno malo vozil (1 rezervoar v 3 mesecih).
No, potem si je pa premislil in od takrat špila bp ...
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.286
350
83
Seveda. Če želiš neko zadevo popraviti, je ključno da veš, kako ta stvar deluje. Klasična zmota je, da se zaganjač najprej zavrti, nato pa šele vzobi. V resnici je vedno obratno, naprej solenoid ("avtomat") potisne zobnik naprej, da se ta vzobi, šele nato se zaganjač zavrti. Če se zaganjač vrti v prazno, sta zato možni skorajda samo dve okvari - zlomljena vilica (dokaj redko) ali okvarjena sklopka, ki je del zobnika (99% primerov). Rešitev tvojega problema je torej v menjavi zobnika, ker ima okvarjeno sklopko.
Tnx. Priznam, nisem vedel, da je tam not karkoli mehanskega In nisem polagal pozornosti. Zamenjam se to.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.286
350
83
Saj pravim, da sem imel cel zaganjac narazen in na ta kos res nisem polagal pozornosti (nisem vedel, da so v tem sirokem delu valjcki in vzmeti). Ampak clovek se celo zivljenje uci. :) Bom razstavil se enkrat, na sreco ga ni problem sneti iz vozila.
 

Priponke

  • 5A76AA94-0A64-42A6-A288-F93D85384106.jpeg
    5A76AA94-0A64-42A6-A288-F93D85384106.jpeg
    12,3 KB · Ogledi: 134