Darsovci (spet) pobijajo folk?

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.315
5.841
113
pri taščici
Če tvojo gobo postaviš na vrh piramide bo vodo še kar pila. Jo lahko več kot dve uri zalivaš z vedri vode.

Če pa jo vržeš na dno bazena pa....
Zakaj pa je havba na avtu suha? Zato ker je na vrhu piramide. Cesta pa kot kaže je na dnu bazena.


Kalbo: upam, da bodo pristojni za ugotavljanje krivcev za to nesrečo vklopili možgančke (policaji, tožilci, izvedenci, sodniki... ) . Plačani so precej bolje kot jaz in namensko za raziskovanje takih dogodkov. Ampak sodeč na odgovore ki jih dobivam od takih dobro plačanih storkovnjakov, se bojim da jih ne bodo vklopili. PRavzaprav ne vem če imajo kaj vklopiti. Oziroma imam občutek da bo tudi tam vklopil možgančke tisti ki bo močnejši. ostali pa rep med noge.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.294
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
Mater si trd ...

Noben ne zagovarja DARS - ampak če bi bila težava "dno bazena", bi se stoječa voda na AC pojavljala ob vsakem dežju - pa se ne (vsaj na tem delu ne).

Prvo vprašanje je ali je odvodnjavanje pravilno projektirano - na običajne količine padavin + varnostni faktor.
Drugo vprašanje je kakšne so bile padavine na usodni dan.


A ti resno misliš, da bi moral celotna AC morala biti na "količkih", ker se na vsakih 30 let zgodi taka ujma?
 

cc9

Pripravnik
29. okt 2017
37
5
8
Za TA smrtni izid(ne nesrečo!) je največji krivec star avto! Leon prve generacije-1998-2004) je po crash testu bočno polom.


Ko kupujete rabljeno, bodite malo odgovorni in vsaj poglejte crash teste

Zakaj se pri zavarovanju avtomobila v veliki meri ne upošteva varnost vozila, ne pa brezvezna prostorninaĆ
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.203
178
63
zakon hitrost bom prilagodil razmeram, oz. uporabil zdrav razum.
V pet. ko je lilo ko satan, je blo že 50 dost pri brisalcih na polno - vidlo se ni skoraj nič. :)
Tudi v snegu ne bom tiščal 300, ker pač DARS ni opozoril, da je sneg na cesti.

Na 4ih nagrobnikih mi napisi "mel je prednost pred šleperjem" ali pa "DARS ni prižgal opozorilne table" ne pomagajo kaj dost.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
če ne pričakuješ vode na cesti ko ščije tak kot da je zadnji dan je s tabo nekaj narobe....

Ne, 10 cm globoke luže ne rabiš pričakovat, če je pred in po tem normalna količina vode na cesti (normalna za tak naliv). Taka luža je bila samo in izključno zaradi tega, ker je cesta zanič.
Mimogrede: na srečo tudi pri nas poznam ene dva taka sodna primera, ko se je izkazalo, da je bila kriva cesta.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
Sej imaš prav, da je treba uredit vzdrževanje cest, ker je to pri nas ratala že prava mala katastrofa. Samo tukaj drezaš na napačnem mestu in bo kontra produktivno. V močnem nalivu se pač ne tišči po cesti in na tebi kot vozniku je, da imaš oči in možgane, ti pa zahtevaš da se ob nalivu kar zapre cesta. A ob sneženju jo tud zaprejo in omejijo hitrost? Tale punca je žal drago plačala klasično splavanje, ki se nam je že vsem, ki smo nekaj časa na cesti zgodil in primarna odgovornost je voznikova, šele sekundarna pa mogoče od vzdrževalca, saj je šlo za ekstremen močan naliv. Če ti to ni jasno, vrni kartico avtomobilističnega novinarja in pejt delat kaj drugega.
Ne vem no, a je treba folku stvari narisat? Sem ravno z dopusta in včeraj sem se vračal s kamp prikolo iz Istre. Veter je bil tam okol Nanosa precej močan, in to s strani, seveda je treba v takem primeru zmanjšat hitrost, ker če ti pri 70-80 obrne prikolo je mal drugač kot pri 100. Sam ne, imaš cepce, ki tiščijo s prikolami tud 120. A takemu bi moral Dars narisat na portal v večih jezikih, nej da nogo z gasa?
Al pa ko močno sneži, vedno se najdejo vozniki, praviloma štirikolesno gnanih prestižnih znamk, ki jim ni jasno, da se ne da vozit 130+. Kultura voznikov v SLO je na psu. To je v kombinaciji s sfukanimi cestami precej nevarna kombinacija, potem imamo pa še urednike revij, ki tulijo v napačne rogove.

Kolikor vem, tip ni tiščal. Avto od udarca v ograjo skoraj ni poškodovan, problem je, da ga je pol kamion nabil ko se je avto ustavil (ali skoraj ustavil). In ne, ni bilo klasično splavanje, ampak se je voda na cesti nenadoma poglobila iz nekaj mm ali kakega cm (po takem se je pripeljal do tam) na 5-10 cm. To ni splavanje, to je smrtna past, ki je na AC ne sme biti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
Sej veš, da je ta dan zalival kleti v Mariboru in je nenormalno lilo več ur skupaj in to deževje ni blo prvi dan. Brez težav bo zadeva prenesena na izredne razmere. Tud ponikovalnice in drenaža se ob dolgotrajnem obilnem deževju zafilajo. Par cistern praviš. Dej Hanzi enkrat mal možgane na on no.
SJTV1 bo moral mal iz svoje školjke pogledat, pa če res hoče, lahko z verigo prispevkov s slikami butastega vzdrževanja cest dosti več naredi, kot pa v tem primeru z 24kur naslovom in Slakovim stilom.

Članki jih očitno ne bolijo. Kake kazenske jih verjetno bodo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Preje bodo uspeli fasati kazen za udarno jamo v sončnem vremenu kot pa za vodo na vozišču v obdobju med/po hudih nalivih. Verjemi, čisto življensko. Voda v takih razmerah je nekaj kar lahko oz. moraš pričakovati na cesti pa če se ti in tvoji somišljeniki 100x na glavo postavite in grese direkt na ESČP tožit. Fakt. Tako kot je fakt poledica pri 0 in minusu ob vlažnem vremenu... Sem mislil da si bolj življenski...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.089
3.574
113
Marlbor
Kolikor vem, tip ni tiščal. Avto od udarca v ograjo skoraj ni poškodovan, problem je, da ga je pol kamion nabil ko se je avto ustavil (ali skoraj ustavil). In ne, ni bilo klasično splavanje, ampak se je voda na cesti nenadoma poglobila iz nekaj mm ali kakega cm (po takem se je pripeljal do tam) na 5-10 cm. To ni splavanje, to je smrtna past, ki je na AC ne sme biti.
Kolikor vem je tip priletel v stoječo kolono. Ubijala je hitrost in ne voda. Glede na to, da so vozila pred njim bila s hitrostjo 40km/h ali manj, vidljivost 20m zaradi izrednega naliva, še vedno trdim da je tip prehitro vletel v presenetljiv dogodek. Lahko bi pred sabo vozeče pobil ...
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.215
4.699
113
Kolikor sem preletel temo, sem kar ponosen, da vsaj preko foruma poznam svetovljane, ki so vozili po vseh možnih avtocestah po svetu po najhujših nalivih, ki se na neki konkretni geografski točki v Evropi zgodijo vsakih par desetletij in ugotovili, da voda na cesti ne stoji nikjer drugje kot v Sloveniji. Sploh novinar naše avtomobilistične revije ima očitno kar precej izkušenj. Verjetno ti ljudje lovijo "utrgane oblake" po celi Evropi.
Priznam, da sem v nekaj desetletjih vozniške kariere in po 25 - 40.000 km na leto samo enkrat naletel na resen naliv. Takrat je avto voda na enem delu ceste skoraj odnesla v jarek, čeprav je bil hrib in je voda imela kam odtekati na nižje dele. Ampak ko lije resno, se marsikaj spremeni, tudi kak potok lahko zavije čez cesto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RagnarZ

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
po tvoje sam bager čez zapelješ, a? Pa okvirje pokličeš da pospravijo kovino, a? Najboljš zapret AC za 2 tedna pa gasa. Po možnosti vse naenkrat...
Lepo se ti na cug used pa se iz Kranja furej v Ljubljano, da mi ne bi slučajno gužve delal čez moje selo...
 
13. jul 2011
2.677
625
113
Pepe, kolikor sem jaz razumel, je novinar dejal, da znajo drugod ob podobnih dogodkih (ki se dogajajo tudi drugod) na odgovornost poklicati tudi upravitelja ceste, ne zgolj voznika.
Poleg tega obstajajo odseki kjer zaradi uničenega vozišča voda zastaja ob vsakem nalivu, ne samo ko se utrže oblak. Enega sem jaz omenil: na viaduktu pod Vipavskim Križem (ta odsek sedaj končno prenavljajo) - tam je voda zastajala na levi strani prehitevalnega pasu in je znalo kar lepo ruknit.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.215
4.699
113
pinkobalinko jaz sem pa razumel, da komentatorji v tistem trenutku na tistem odseku ceste niso bili, vedo pa jasno, da je kriv dars. In odpiratelj teme odpre temo z bombastičnim naslovom brez resne raziskave. Pač tipično za slovensko novinarstvo, dejstva, ki nam manjkajo, si preprosto zmislimo. Po opisu nesreče sodeč je drug osebni avto, ki je bil udeležen v nesreči, je zmogel manevrom izogibanja na levi pas obvoziti kamion in ne splavati. Čudno, ker nesrečniku pred njim vožnja po levem pasu ni uspela niti brez manevra umikanja. Baje zaradi preveč vode.
 
13. jul 2011
2.677
625
113
To se pa strinjam, da je naslov zelo na prvo žogo, res je. Čisto možno, da je bila v tem primeru stoječa voda res t.i. višja sila, ostaja pa dejstvo, da je naš DARS zelo slab in malomaren upravitelj avtocest, povrhu vsega še drag. In da so premalokrat poklicani na odgovornost in se zato obnašajo zelo naduto ter si celo po svoje interpretirajo zakone.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.546
8.897
113
Točno, bombastičen naslov in sprenevedanje kasneje, je tipični problem SLO novinarstva oziroma pisunstva.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
Kolikor vem je tip priletel v stoječo kolono. Ubijala je hitrost in ne voda. Glede na to, da so vozila pred njim bila s hitrostjo 40km/h ali manj, vidljivost 20m zaradi izrednega naliva, še vedno trdim da je tip prehitro vletel v presenetljiv dogodek. Lahko bi pred sabo vozeče pobil ...

Se motiš. Poglej slike, kje je kamion udarje. Spredal levo, ne zadaj ... Kamion priletel v avto,
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
Kolikor sem preletel temo, sem kar ponosen, da vsaj preko foruma poznam svetovljane, ki so vozili po vseh možnih avtocestah po svetu po najhujših nalivih, ki se na neki konkretni geografski točki v Evropi zgodijo vsakih par desetletij in ugotovili, da voda na cesti ne stoji nikjer drugje kot v Sloveniji. Sploh novinar naše avtomobilistične revije ima očitno kar precej izkušenj. Verjetno ti ljudje lovijo "utrgane oblake" po celi Evropi.
Priznam, da sem v nekaj desetletjih vozniške kariere in po 25 - 40.000 km na leto samo enkrat naletel na resen naliv. Takrat je avto voda na enem delu ceste skoraj odnesla v jarek, čeprav je bil hrib in je voda imela kam odtekati na nižje dele. Ampak ko lije resno, se marsikaj spremeni, tudi kak potok lahko zavije čez cesto.

A ti začnem kar pisat, kje v tujini je tudi stala voda? Pa kaj se je zgodili z vzdrževalci, ko be bila smrtna nesreča? Pa v Nemčiji so mi AC zaprli, ker je bilo prvel vode. Brez kakih pomilslekov. So se lepo portali zasvetili in to je bilo to. Zaradi toče, ki se je na AC nabirala kot sneg, so mi še na Portugalskem AC zaprli ... Itd, itd ...
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
So se ti portali zasvetili, kaj pa če na tem odseku ne bi bilo portalov? Se pravi se tudi v tujini lahko nabere preveč vode na cestišču, portale imajo pa na vsakih 500m?
Pa ne me narobe razumet, kot rečeno do določene mere se strinjam s sabo ampak tukaj si sam napisal, da je tudi v nemčiji bilo preveč vode in zasvetili so portali, kaj pa če jih ne bi bilo.
Ne vem točno kaj se je dogajalo v tem primeru, verjamem pa, da je lahko v vsakem primeru preveč vode na cestišču in včasih nimaš kaj.