Realno so te krompirjeve počitnice letos neumnost. Tako ali tako naj ljudje ne bi hodili nikamor (pustimo bedake na vladi, ki vpijejo, da bodi doma, po drugi strani pa držijo odprte hotele in upajo na cekine), torej si zaprt doma in na "počitnicah", starš pa dopust za varstvo in isto ždi doma. Lahko bi potegnili šolo kar naprej in zgoščeno delali do maksimuma, dokler bo mogoče. Če bi se pojavila potreba po zaprtju šol (samo v primeru hude epidemije v šolah, kar se do sedaj NI zgodilo) bi imeli kar nekaj dni šole narejene že "na zalogo" in ne bi bilo potrebno preiti takoj na šolanje od doma. S tem bi si kupili čas in zmanjšali neučinkovito šolanje od doma na minimum.ribicija : dvomim, da je v normalni šolski uri več kot 30 minut zbranega dela pri najboljših učiteljih. Tako, da bi bilo 25 minut resnega dela povsem spodoben rezultat in na koncu še več, če otroci dobijo samostojne naloge na osnovi tega. Res pa je, da so otroci različno sposobni in zavzeti za nek predmet in še zdaleč vsi ne morejo rešiti samostojnega dela brez "policijskega" nadzora in pomoči.
Če bo zaprtje za kak teden, ne bo hudega. Bodo malo potrenirali in bo naslednje zaprtje spet bolje. Če pa bo trajalo v kosu več kot en mesec, pa bo sranje. Vsekakor ukinitev šole za nižje razrede naredi hude probleme staršem. Tudi počitnice sredi leta od nekdaj niso najbolj prijazna ideja za starše. So pa za zaposlene v šolstvu.
Pri tamali so so na Zoomu združili paralelki, tako da.....
Maš prav in se strinjam. Za stanje so odgovorni vodstveni kadri. Povsod je tako.
Dost žalostno že to, da ti prvi dan šole na daljavo odpizdi Arnesov sistem. Saj so ja spomladi imeli generalko in par mesecev za priprave. Najbrž jih je presenetilo.
Bravo. Izpostavil si bistvo problema. Še odrasli so goveda, zakaj bi bili potomci v tem pogledu boljši?Ja, ampak delat video konference z OŠ je meni čisto mimo. Še odrasli zamujajo na sestanek, pa se priklopijo in jim nekaj ne dela, ali bi malo pozdravili kolege na drugem koncu slovenije.
Super, da jih bodo naučili samo kar rabijo, pa še to jih bodo naučili slabo. Še bolje, ker bodo drugo leto od njih zahtevali znanje enako, kot da Corone ni bilo, potem naj se pa slikajo. Sploh tisti otroci, ki že sedaj komaj vozijo, bodo počepnili.Mislim kaksne pišete. Šolski siszem je itak zgresen. To da bo neka skoda? Ne ker jih bodo naucili samo kar je nujno in ne bo balasta.
Počitnicesi pa razlagam da imajo malo frej od šole ter da so s starši magari doma. Spet obsedenost da se mora kam it.
Ja, ampak delat video konference z OŠ je meni čisto mimo. Še odrasli zamujajo na sestanek, pa se priklopijo in jim nekaj ne dela, ali bi malo pozdravili kolege na drugem koncu slovenije. Sedaj pa si predstavljaj delati to z osnovnošolci, ki v večini nimajo interesa in bi bili raje na igricah ali kje zunaj. Ob dogovorjeni uri rabiš ene 15 minut, da pridejo vsi gor, potem še enih 5 minut, da se umirijo, potem pa imaš pod pogojem, da vsem vse dela ene 25 minut, da z njimi predelaš snov, ki bi jo v šoli predelal v 45 minutah. Ne gre to.
sam osebno definitvno "pričakujem" video konferenčni pouk. S tem otroke držiš urnika (vsaj približno), podajanje snovi je podobno kot v šoli, otroci lahko vmes sprašujejo, ko kaj ni jasno, učitelj lahko sprašuje njih v živo, skratka, meni osebno je to najboljša alternativa. Tudi na starše pade manj dela z dodatnimi razlagami in predvsem z napačnimi razlagami. Tudi pouk bo trajal primerno dolgo časa, skratka vzdržuje se neka šolska kondicija.ja .. pa ne..
se zmer si otrokom dal "25 minut" snovi.. ne pa da jim nalozis v Moodle nek word z navodili/brez zive razlage, ki ga vsak po svoje prebere in razume.. in zdej pricakujes da bodo nardil kar ti mislis, da bodo.. pa da bodo otroc se razumel.. in se nekaj novega naucil?
kot stars bi bil z 25 minutami videokonference super zadovoljen.. imel bi obcutek, da nekaj delajo in da moj otrok ne tava v temi in izgublja v primerjavi z ostalimi... zdej imam 12 razlicnih moodle kljucev za 12 predmetov.. vse kar rabim je, da se se telovadnik&likovna zaaufata in zacneta s svojimi projekti
Sam podobno razmišljam, ampak šolniki rabijo dopust, država pa cekine in pričakujejo, da bodo hoteli polni (ob jamranju, da se virus širi prehitro).Za kaj se nebi krompirjeve počitnice letos ponucale za izobraževanje, tistega izpadlega, odpadlega, manj kakovostnega izobraževanja?
Vsaj ob sobotah ne bo treba ali celo v poletje, da o nepriznanem letu ne govorimo.
sam osebno definitvno "pričakujem" video konferenčni pouk. S tem otroke držiš urnika (vsaj približno), podajanje snovi je podobno kot v šoli, otroci lahko vmes sprašujejo, ko kaj ni jasno, učitelj lahko sprašuje njih v živo, skratka, meni osebno je to najboljša alternativa. Tudi na starše pade manj dela z dodatnimi razlagami in predvsem z napačnimi razlagami. Tudi pouk bo trajal primerno dolgo časa, skratka vzdržuje se neka šolska kondicija.
Problem je seveda tehnika, težave z opremo, itd., ampak tu bi morali narediti domačo nalogo ministrstvo z preverjenimi orodji, šole s pripravo in starši z domačo opremo (net + računalnik).
To, da zjutraj učitelj pošlje pdf, pa naj otrok sam bere in rešuje ni vredno nič. In marsikje je tako v prvem valu bilo.
Učitelj naj naredi red preko Zooma? Itak ima audio only, ker ima prešibko povezavo (ali učitelj ali pol učencev), da bi zadeva lavfala s 30 video streami. Nekdo nekaj zafrkava in si takoj izklopi mikrofon. Za ime ima napisano svoj najljubši lik iz igrice. Zdaj bo učitelj gledal po seznamu 30 udeležencev kdo je pred 5 minutami kaj rekel in kaj mu bo naredil? Rekel "ti ti ti, nehaj"? Itak jih polovica sploh ne posluša, nekaj se jih niti ne priklopi... Ocen ne sme dajat, ker ni napovedal ocenjevanja... Ne vem, se mi zdi malo optimističen pogled na zadevo.