Veš kje je problem?
Sončki gor ali dol, pizdarija je ker je tak kaos v razredu, da se enostavno ne da normalno delat.
Še tisti, ki se jim slučajno po nekem čudežu ljubi sledit pouku, ne morejo.
Tamala pravi, da je v živo v razredu isto, do zdaj sem jo jemal malo z rezervo, pa vidim da je čista resnica.
jest sm svojega letos prepisal v paralelko.
Oči mi je odprl skupni roditeljski nekje maja/junija lani - njegov takratni razred je imel "3 ki bi ponavljali, pa nobenega odlicnega", paralelka bi imela pa "0 popravljalcev in 3 odlicne".. in nas je bil med top 10% takratnega razreda - torej tm solidna 4.. sposoben - ampak len, sem poslusal na govorilnih 2 leti.. tamauga cist zastopm "kaj bi se matral - sej sm med ta boljsimi"
letos kar je hodil v solo - je bil navdusen.. novi sosolci poslusajo, pustijo ucitelju do besede.. bivsi sosolci so se pa med poukom v omare skrivali.. nivo je sam od sebe dvignil - zdej smo pri "skoraj 5".. pa vem kaj ga žene - letvico uspeha mu tisti 3 odlicnjaki dvignili.
v čem je razlika med razredoma pa ne vem.. ko so prisli v 4 razred so jih nakljucno zmesal (iz 3 naredil 2 razreda), učitelje imajo iste.. je res taka razlika v pristopu razredničarke? bivsa "rohni in ropota", zdejsnja je pa "mama".. bi si mislil, da pubertetniki bolj rabijo "rohni in ropota"