Čiščenje leče v žarometu

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.323
372
83
V Meganu II. letnika 2006 svetijo prednji žarometi obupno slabo. Sama prednja plastika je v solidnem stanju, ni zbledeta, zamegljena ali umazana. Zato je verjetno krivda v leči, ki že na pogled deluje motna.

Ali obstaja cenovno ugodna rešitev, npr. čiščenje ali menjava leče? Ne v DIY izvedbi, ampak pri nekom, ki se s tem profesionalno ukvarja.

Upam, da ni edina možnost nakup novih žarometov.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
616
17
18
Sem bil na istem, letnik 2007. Ko so začel težit na tehničnem, sem naročil novo luč (dobrih 100€, valeo) in doma premontiral. Nekaj malega je dela, malo se je treba znajt, imet bormašino in kakšen vijak ekstra (menjaš kovice) in je. Če rabiš dodatne informacije, sporoči. Je pa ful razlika in se res splača. Jaz razmišljam, da bi še drugo menjal.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Še ena zgodba o inženirjih, ki se radi igrajo...

Možnih je še več grozljivk, tudi to, da je parabola zadaj za lečo zažgana, vendar se tega od zunaj ne vidi...

Vse je odvisno od tega, če je bil žaromet narejen tako, da se ga enostavno odpre ali ne... Če ja, lahko lečo tudi opereš pod tekočo vodo in ji ne bo nič škodilo, pazi pa na srebrno plast na paraboli, ki se zelo hitro uniči...

Če se žarometa ne da odpreti, so nekatere (drugih znamk) znalci tudi pekli v pečici (sam sicer tega v kuhinjski pečici ne bi počel, ker nimam pojma, kakšna svinjarija vse je v žarometu), pri določeni temperaturi je lipilo popustilo in si lahko odprl žaromet...

Srečno...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Sem bil na istem, letnik 2007. Ko so začel težit na tehničnem, sem naročil novo luč (dobrih 100€, valeo) in doma premontiral. Nekaj malega je dela, malo se je treba znajt, imet bormašino in kakšen vijak ekstra (menjaš kovice) in je. Če rabiš dodatne informacije, sporoči. Je pa ful razlika in se res splača. Jaz razmišljam, da bi še drugo menjal.

Čakaj, torej si kupil samo steklo ali cel žaromet?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Vse je odvisno od tega, če je bil žaromet narejen tako, da se ga enostavno odpre ali ne... Če ja, lahko lečo tudi opereš pod tekočo vodo in ji ne bo nič škodilo, pazi pa na srebrno plast na paraboli, ki se zelo hitro uniči...
.
Takega žarometa ni ki bi se dal enostavno odpret.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
V Meganu II. letnika 2006 svetijo prednji žarometi obupno slabo. Sama prednja plastika je v solidnem stanju, ni zbledeta, zamegljena ali umazana. Zato je verjetno krivda v leči, ki že na pogled deluje motna.

Ali obstaja cenovno ugodna rešitev, npr. čiščenje ali menjava leče? Ne v DIY izvedbi, ampak pri nekom, ki se s tem profesionalno ukvarja.

Upam, da ni edina možnost nakup novih žarometov.

Najbrž ni tvoja glavna težava v leči temveč v paraboli ki je skurjena oz. ti je matirala. Tisto ti odnese največ svetilnosti... Kar razmisli o menjavi kompletnega žarometa, bo tako najboj pametno. Kot ti je napisal Luka, noben žaromet ne gre otročje lahko narazen, večinoma so kar lepljeni. Če se ti je pa za igrati z raznimi dajanji žarometa v pečico itd. pa izvozi. Ampak vedi, zatesnil ga več ne boš nazaj tako kot je to potrebno. Težko. :)
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
616
17
18
paraboleb pri mojih lučeh so izgledale čisto ok, nič skurjene. To se je dogajalo pri starejših avtih, ki so imeli žarnico direkt v žarometu. Tukaj je težava v leči. In se ne splača jebat z razstavljanjem, čiščenjem... Menjaš v kompletu pa fertik
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Kako veš da je (bila) težava zgolj v leči? Si razstavil, očistil leče, sestavil in je bil žaromet kot nov ali zgolj predvidevaš? Stvari mnogokrat izgledajo drugačne kot so na prvi pogled v realnosti.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.715
2.008
113
za šankom
V Meganu II. letnika 2006 svetijo prednji žarometi obupno slabo. Sama prednja plastika je v solidnem stanju, ni zbledeta, zamegljena ali umazana. Zato je verjetno krivda v leči, ki že na pogled deluje motna.

Ali obstaja cenovno ugodna rešitev, npr. čiščenje ali menjava leče? Ne v DIY izvedbi, ampak pri nekom, ki se s tem profesionalno ukvarja.

Upam, da ni edina možnost nakup novih žarometov.


glede na ceno novih se ti skoraj ne splača, ja res je da niso original,ampak kot si že ugotovil tudi originalni niso bogve kako dobre kvalitete

https://www.rezervniavtodeli24.si/2082498-johns
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
been there, done that
na s3 2001 čistil leče in tudi dal obnovit obe paraboli (sta bili prežgani, brez srebrnega nanosa).
Ko sem obnovil eno, sem šel pogledat, ali je xenon žarnica na neobnovljeni luči crknila :D

čistil sem tudi a4 2004 leče ter a6 - razlika je neverjetna, s tem da se pri a6 od 2004 naprej ne da odstraniti leče iz žarometa

čistil sem z alkoholom in krpico za čiščenje očal.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
616
17
18
Kako veš da je (bila) težava zgolj v leči? Si razstavil, očistil leče, sestavil in je bil žaromet kot nov ali zgolj predvidevaš? Stvari mnogokrat izgledajo drugačne kot so na prvi pogled v realnosti.

Ne nisem naredil nič od omenjenega. Se pa lepo vidi razlika kako prehaja svetloba skozi lečo na 10 let starem in novem žarometu in to je zame dovolj. Pa kaj kurca je to sploh važno? Je že bilo ugotovljeno, da je razstavljanje luči lahko cela jeba, nekoga, ki bi naparil novo parabolo pa še večja (sploh, ker nismo vsi v tem poslu).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Takega žarometa ni ki bi se dal enostavno odpret.

Včasih je bilo veliko takšnih žarometov, serija 5 npr. (kjer so nekaj časa tudi projektorski žarometi in kasneje spet ne) do leta 2000.

Povsem verjetno pa so od takrat vsi zapečateni, ker tako ob vsaki poškodbi žarometa kupec bolj na široko odpre tošl :)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Včasih... včasih so žarometi bili stekleni, pa parabole kovinske itd.
Zdaj pa nismo več včasih :)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nikakor ni res, da se ne da nazaj zatesnit. Pogosto je že original material povsem uporaben, dobi se pa seveda še boljšo robo kot jo original uporabljajo če se že gre na ziher.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
in pol na koncu pogruntaš da si mel več stroška kot bi kupil novo luč
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
To pa ne trdim. No ja... vroč fen/pečica nekaj ur časa. Težko kaj veliko stroškov. Pri lepilu je problem količina, ker je marsikaj v standardnih tubah so so pa od 8-40€ recimo. Daleč največ je dela.

Pa ogromna razlika je lahko med lučmi, nekatere gredo lepo narazen in lahko to prvič delaš povsem uspešno, pri kaki drugi pa je živi pain in the ass in traja večno pa še en par rok se rabi.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma pač ni tako težko. Bi rekel tako, če obstaja za to luč kak navodil na youtube ali pa vodič na forumih se naj loti, drugač pa ne.

Glede tesnenja pa je tako, da itak še original pogosto ne tesnijo. :) Tam je pogosto težje rešit kot pa pri tej domači izvedbi, pač je treba res bit pozoren da je povsod v režah okoli spoja dovolj mase. Ko vlečeš narazen ponavadi ni enakomerno in je treba lepo porazdelit, še lažje pa je dodat dodaten material ali pa povsem odstranit starega in nanesti nov čigumi.

Je veliko lažje opraviti servis na avtu kot pa tole nardit zagotovo. :D Tudi vse zavore raje zamenjam kot pa eno luč podrem in očistim lečo. :)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Saj pravim, osebno se nisem tega lotil, imam pa XY primerov ko jim je na xenon lučeh slabo svetilo, so se lotili projekta, na koncu jim pa je še balaste zalilo ker so slabo zatesnili. Torej v vsakem primeru je bilo potem potrebno kupiti nove luči in še seveda balaste :)