CB1000R + menjava izpušnega sistema = power commander?

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.705
-484
113
145 km SZ od Opatije
Poznavalci motociklistike, ali v primeru, da pri CB1000R zamenjaš izpušni sistem (like akrapovič, mivv, SC project), moraš montirat tudi PowerCommander?
Ali se to mogoče da rešit na servisu s kakimi nastavitvami brez PowerCommanderja?
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.705
-484
113
145 km SZ od Opatije
V glavnem, sem izvedel že dolgo nazaj, pa dam odgovor še semle: v kolikor se odstrani katalizator, je montaža PC potrebna. Če pa menjaš samo zadnji lonec, pa ne.
Brez PC pa lahko uničiš mašino (piše "lahko", ne da jo)
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.323
372
83
Kaj tocno pa je razlog? Pri Akrapotu se tudi spomnim opomb, da je pri menjavi potreben poseg v elektroniko.
Verjetno je lahko tudi direktno preprogramiranje, brez PC, ce le najdes pravega mojstra?
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.705
-484
113
145 km SZ od Opatije
Kaj tocno pa je razlog? Pri Akrapotu se tudi spomnim opomb, da je pri menjavi potreben poseg v elektroniko.
Verjetno je lahko tudi direktno preprogramiranje, brez PC, ce le najdes pravega mojstra?

Odgovor iz Motosvet.com (malo sem popravil tekst, zgolj slovnično :D )

"Zadeva je enostavna ( ne velja samo za Hondo ): zaradi ekologije "laufajo" vsi novejši motorji na revno mešanico in ker to še ni dovolj za doseganje dovoljenih izpustov rabijo še katalizatorje. Nato odstraniš katalizator ( katalizator, zato, da kuri in pretvarja-čisti izpušne pline, potrebuje-ustvarja visoko temperaturo cca 1100°C ), posledično pade temperatura izpušnih plinov, elektronika odreagira, žal narobe, ( lambda, ecu, ...) in še zmanjša količino goriva, mašina laufa še z revnejšo mešanico, zato narašča temperatura v izgorevalnem prostoru, pregrevat se začne čelo bata, sedeži ventilov, krožniki ventilov, hladilni sistem je preobremenjen.
Če npr. na AC teraš ful gas 300km/h ene 15-20 min lahko pridelaš luknjo v batu ......Kako ohladit izgorevalni prostor ? Pri motorju z notranjim izgorevanjem je edini način dovod večje količine goriva in to motor ( in njegova elektronika ) sam ne zmore, zato potrebuje ( napiši kar želiš ) " prevaranta" (e.g. Power Commander), ki poskrbi, da malo predela informacije z določenih senzorjev in poskrbi, da ECU dvigne količino goriva."
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N