2,1 mio. ogledov · Št. odzivov: 23 tis. | New #dashcam video shows the #UPS2976 crash in #Louisville | Ryan Hoke - WAVE
New #dashcam video shows the #UPS2976 crash in #Louisville
Duck tape ni več zdržal ?IMHO ko mu je motor odpadel je bil pilot samo še potnik.
Video sem videl hitro samo tedaj se nisem vedel da mu je odpadel cel motor.
Sem pa takoj pomislil na dogodek, da se je to ze zgodilo. Kar je v YT videu potrdil.
Leta 2003 smo iz Brnika letel v Antalio, s Sun Express in 757 katerega so rabljenega nedolgo nazaj kupili, vkrcanje je zamujalo slabo uroPrepozno. Gas do daske pa upaš da bo dovolj za V2. Žal ni bilo. Verjetno ga je vleklo v levo zaradi izgube motorja.
Napaka pri vzdrževanju, glede na starost je bil motor kar nekajkrat že snet iz letala, mislim da so ravno mi pri dc 10, starejšem bratrancu md 11 ubrali bližnjice in se niso držali navodil pri demontaži motorja in je le to ravno tako takoj po vzletu odletelo iz krila, rezultat pa zelo podoben temu pri md 11Duck tape ni več zdržal ?
Kako lahko motor odpade pri vzletu ? MD-11 je iz leta 1988.
A smo v letu 1909, ko so prvi navdušenci (Rusjan & co) pod domačem seniku naredili prvo letalo ?
Glede na to da sta 2 nova boinga pikirala v zemljo v 2018 in 2019.Duck tape ni več zdržal ?
Kako lahko motor odpade pri vzletu ? MD-11 je iz leta 1988.
A smo v letu 1909, ko so prvi navdušenci (Rusjan & co) pod domačem seniku naredili prvo letalo ?
200+ delovnih ur prihranka če uporabiš viličarja.Pa pri obeh gre najbrž za napako pri cu
Napaka pri vzdrževanju, glede na starost je bil motor kar nekajkrat že snet iz letala, mislim da so ravno mi pri dc 10, starejšem bratrancu md 11 ubrali bližnjice in se niso držali navodil pri demontaži motorja in je le to ravno tako takoj po vzletu odletelo iz krila, rezultat pa zelo podoben temu pri md 11
In pretegneš zatiče kateri držijo motor na nosilcih....200+ delovnih ur prihranka če uporabiš viličarja.
Zanimivo.In pretegneš zatiče kateri držijo motor na nosilcih....
Zatič je narejen tako da se odlomi če je preobremenjen....na način da motor po možnosti odleti dol iz krila tako da naredi čimmanj škode....Zanimivo.
Kadar je bil ta zatič kriv, se je zlomil, ne odvila matica.
p.s. a da se je zlomi, ker so ga preveč zategnil. Ne vem no.
Tisto je bila mcas težava + nič dodatnega šolanja pilotov na spremembo + design fail mcasa, 737 je drugače star ko zemlja (1968), samo nove motorje so dali gor, in ker so bili preveliki, da bi šli na mesto starih, so morali improvizirati.Glede na to da sta 2 nova boinga pikirala v zemljo v 2018 in 2019.
Se sprašuješ kako lahko pride do napake pri starem letalu ?
Spekuliram da napaka vzdrzevanja. Bo preiskava pokazala kaj tocno je bilo.
Primerov, da je z nosilca odpadel motor, je bilo nekaj. Samo po sebi to ni hud problem (kar se sliši bizarno), dokler zaradi tega ne pride do poškodovanja krila ali udarca odpadlega motorja ob strukturo. Praviloma ima vpetje motorja na nosilcu točke, kjer je v kritični obremenitvi predviden lom, ki dodatno ne obremeni ali poškoduje primarne strukture krila ali trupa. Ko pa odpade nosilec motorja, pride do kup dodatnih problemov, kot so nepredvidljive poškodbe okoli nosilca, in nekontrolirano iztekanje goriva (vsaj en zaporni ventil je na motorju, drug pa v nosilcu, redko še 'višje' v gorivnem sistemu). Kot kaže, je bilo ravno nekontrolirano iztekanje goriva pri zadnji nesreči z MD11 glavni razlog za tragičen konec, ker je sredinski motor v repu namesto svežega zraka goltal ognjeno maso, ki ne omogoča normalnega izgorevanja zraka, posledično so ostali brez dveh od treh motorjev, kar v tej fazi leta nikakor ne omogoča zadostne energije za let. Od prve indikacije požara (za dejansko izgubo motorja z nosilca v cockpitu nimamo neposrednih indikacij, v teoriji to prepoznamo kot izgubo podatkov na motorskih parametrih) do katastrofe je v njihovem primeru minilo približno 20 sekund, kar nikakor ni zadosti za osnovno prepoznavo situacije, kaj šele za postopke.Tisto je bila mcas težava + nič dodatnega šolanja pilotov na spremembo + design fail mcasa, 737 je drugače star ko zemlja (1968), samo nove motorje so dali gor, in ker so bili preveliki, da bi šli na mesto starih, so morali improvizirati.
Motorji takrat med letom niso odpadli.
Je še kak primer, ko so motorji med letom dejansko odpadli iz letala ?
