BMW i3

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Zakaj pol-izdelek za Amere? (drugače je v vrhu prodajanih EV v US, torej ti misliš kakšne druge Američane izgleda)
Men je i3s dejansko najboljši BMW od vseh zdaj na trgu. Ne kaže kakih posebnih znakov nekvalitetne izdelave, v bistvu so ostali BMWji večji poden in bi z njimi bolj cvikal kdaj mi mašina zariba, ker tovarna ni predpisala menjavo ojničnih na xk kilometrov. I3 je dodelan tudi kot EV (aktivno hlajenje baterije, karbonska školjka za lažji paket) in še zelo zabaven je za vozit (zadnji pogon, nizko težišče, instant pospeški).


Ameri so izredno občutljivi na TCO.

Cene zavarovanj, servisne ure, v kakem stanju bo avto, ko bo imel 250 tisoč milj in 20 let za seboj. BMW avtomobili na splošno tam veljajo za denarno luknjo. Torej to, da je lepo vkup sestavljen, je super in zato ga japiji z veliko denarja kupijo novega.

Ampak to je vse super, dokler je avto nov in v garanciji, potem je pa treba računat servisne ure nad 150 dolarjev, gume za jurja dolarjev, malo udariš avto na parkirišču in ker so ogljikova vlakna v igri, je takoj 10 jurjev za popravilo. Zapovrh je električni domet bolj bogi, oz je avto de facto že zastarel.
In to se pozna na cenah rabljenih.


Malo za ilustracijo, kaj si ameri mislijo o luksuznih nemcih, ki jih mi glorificiramo, ni se treba strinjati z njimi, ampak tako to je tam onstran luže.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
To ni mnenje američanov, ampak mnenje američana.
Lahko ti pa dam ta video človeka ki je zaljubljen v mercedeze in rečem da so američani zaljubljeni v mercedeze.


Kaj je zdaj res?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ogo pojma nimaš kaj amerikaninose zanima.

Po tvojem pisanju se ne bi prodala niti ena tesla več v USA.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.302
5.832
113
pri taščici
Točno na Teslo sem tudi jaz pomislil. Sodeč po pisanju v medijih, dvomim da je še kak avto dražje za popravljat kot Teslo. vemo da je že aluminij dražje popravljat kot pleh, me pa zanima kakšna je cena popravila carbona na I3
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Ameri so izredno občutljivi na TCO.

Cene zavarovanj, servisne ure, v kakem stanju bo avto, ko bo imel 250 tisoč milj in 20 let za seboj. BMW avtomobili na splošno tam veljajo za denarno luknjo. Torej to, da je lepo vkup sestavljen, je super in zato ga japiji z veliko denarja kupijo novega.

Ampak to je vse super, dokler je avto nov in v garanciji, potem je pa treba računat servisne ure nad 150 dolarjev, gume za jurja dolarjev, malo udariš avto na parkirišču in ker so ogljikova vlakna v igri, je takoj 10 jurjev za popravilo. Zapovrh je električni domet bolj bogi, oz je avto de facto že zastarel.
In to se pozna na cenah rabljenih.


Malo za ilustracijo, kaj si ameri mislijo o luksuznih nemcih, ki jih mi glorificiramo, ni se treba strinjati z njimi, ampak tako to je tam onstran luže.
Scotty Kilmer je usekan na Toyote, tako da...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Briga te... pišete kot, da se to sami lotite. Zavarovanje Tesle v USA sploh ne opravlja kar vsaka zavarovalnica, ker so minuse štepali. Zdaj so cene zavarovanja na nivoju Porša 911, ki je prestižni tuji avto (deli dragi).

Kaj se v USA sploh popravla? Poglej Copart avkcije, so avti, ki jih pri nas popraviš za 1000-2000€, tam so jih že odpisali kot totalke. Enako se bi naredilo z i3. Mora bit po teh merilih i3 kar konkretno sesut, da se ne da menjat samo kose, sicer se pa vse klobasa, ker noben od nas ne ve. Vse določi cena zavfarovanja, če je izredno visoka, potem je verjetno popravilo drago ali težko.

Spremljam kdaj copart pa niso i3 nevemkako zastonj....toliko kot drugi avtomobili, tudi USA roba, ki je tam poceni za popravit.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
i3 nov loaded, folk odštel 60 k usd, 3 leta kasneje in 20 tavžent milj šel naprej za 14 k usd.

Pa tle ne mislim hvalit Tesle, je resale value rabljenih ravno tako nekje proti nuli. Torej da poteče leasing in adijo.
Bo pa za videt kako bo pri Tesli 3. Dvomim, da bo ljudski avto po stroških lastništva.

Ko imaš servisno uro po 150 dolarjev in več, ter osnovne rezervne dele po jurja, je pač hitro ekonomska totalka. Morda če se da komu ukvarjat s prodajo kosov v stilu avto odpada ...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Točno na Teslo sem tudi jaz pomislil. Sodeč po pisanju v medijih, dvomim da je še kak avto dražje za popravljat kot Teslo. vemo da je že aluminij dražje popravljat kot pleh, me pa zanima kakšna je cena popravila carbona na I3
Pojdi vprašat lokalnega avtokleparja. Te bo čukasto gledal. No, enako je v ZDA. :)
Šel boš torej na BMW servis, kjer ti bodo colali 150 dolarjev na uro dela, teh ur bo pa veliko, pa zlatarski material. Pa še to je 90% možno, da te bodo tudi na BMW servisu čukasto gledali in predlagali, da gre avto nekam na Bavarsko, ker se oni s tem ne ukvarjajo. Torej boš defacto imel totalko.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ogo ne ne pali ti vse skup. Preveč je stvari za napisat pa boli me patak, samo nekaj malega...

1. Amerikaninos kupi avto s financiranjem na 3 leta in točno ve, koliko ga bo avto stal mesečno za 3 leta, padec vrednosti ga ne skrbi.

2. Ni blo i3 za 60k v USA, tisti za 50k pa moraš vedet, da je štromar in nima davkov + subvencije. Prav enako se dogaja tudi pri nas in noben ne bo rabljenega električarja plačal več oz. bo izguba vrednosti ogromna, vendar za prvega kupca niti ne toliko, ker je pokasiral subvencije. Pri resale vrednosti se pač to upošteva in na papirju zgleda dosti huje kot je. Kot napisano glede na Copart poškodovane sanja svinja kukuruz o nekih đabe i3, ker po tvoji kalkulaciji noben butnen ne bi bil vreden čez 5k$. Lahko pišeš kar češ praktično ne drži.

3. i3 ni avto za USA in pika, tudi BMW to ve in so bili čist zadovoljni s prodajo in "dobičkom". Bolj bi lahko pisal za i8, ki je veliko bolj primeren vsaj tja za v Californio, pa je veliko vrednosti izgubljal, potem pa so postali bolj zanimivi in so cene ostale "normalne" podobne kot v EU i3.

4. i3 ma v primeru poškodb ogromno delov, ki se pač menjajo in to zelo enostavno odšraufat in drug kos gor...pasulj. Če je kaj večjega, da pride preko zmečkljivih con do kletke ipd. pa je avto pač totalka tako kot trenutno prav VSI avtomobili. Volvota brcneš spred v odbijač pa bo šlo xyz 10 airbagov, sovoznikov bo sesul vetrobransko, sedeži bodo za v smeti, ker jih airbag raztrga ipd. ipd...

Tesla...tesla pa je druga fora. Delov ni po več kot pol leta, norvežani norijo, kitajci norijo, 100k+ avti stojijo zaradi malenkosti a nimajo kapacitet in delov za popravilo. Kleparije se sploh ne dela, ker je več vredna razbitina kot pa popravit en fender bender če ne dobiš odbijača.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.302
5.832
113
pri taščici
Hkrati pa tudi odpadi, ki bodo pokupil totalke. Razen če bo tako kot pri nekaterih avtih, ko avto uradno odkupi zavarovalnica in gre avto v prešo namesto na odpad. Od takih avtov pač potem ni rabljenih kosov
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.912
4.971
113
Točno na Teslo sem tudi jaz pomislil. Sodeč po pisanju v medijih, dvomim da je še kak avto dražje za popravljat kot Teslo. vemo da je že aluminij dražje popravljat kot pleh, me pa zanima kakšna je cena popravila carbona na I3

Če ga res nisi razreščil da se seuje v kose ga zaliješ z epoxy smolo iz bahausa. Ne vem pa kako so glavni elementi za šasijo. Pleh se zvije in se na ravnalnih mizah nazaj poravna, sklepam pa da carbon fiber poči. Tu pa zna bit jeba. Znajo pa karbonske strukture biti zelo žilave, tako da se lahko zgodi, da te bo bolj skrbelo kako se bodo kosti v tvojem telesu zacelite in če so notranji organi v dobri kndiciji, kot pa to kako boš I3 popravil.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Kolikor vem se karbonske strukture pač zdrobijo, temu primerno so pač narejene "mečkljive" cone. Mislim da so to naštudirali že pred leti v F1.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.302
5.832
113
pri taščici
Potem je samo vprasanje koliko stanejo nove ter kako se pritrdijo na avto.
Naibrz zna biti delo s tem na podobnem nivoju kot pri Tesli.(kar se cene tice). Najbrz si hitro na totalki ij ce nimas kaska, potem....
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Spodnje je lepilo in nima veze s popravilom kompozitov. To kaj pa je od west system na zgornjem linku pa v slo nimajo. Vsaj v mb še nisem videl