BMW i3

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Razvoj V2V in V2I je že v polnem teku, tako da bo to v akciji že bistveno prej kot čez 100 let
wink-1.gif
.
Audi že laufa v nekaj mestih V2I povezavo...
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
V Kopru recimo je to čisto brezveze, imamo 2 (dva!) semaforizirana križišča, in še teh "kmalu" ne bo več. Jaaaa vem, da KP ni merodajen, ampak tako pač je
grin1.gif

V2V je pa dosti bolj zanimiva zadeva
cool-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Semaforji so le ena od možnosti uporabe v2i, niti ne najpomembnejša.
V globalu je bolj pomembno, da se lahko na podlagi teh informacij v real time času prilagaja omejitve, itd. in tako vpliva/optimizira potek prometa. Poglej si cel video...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.870
5.138
113
ja in en. Tole bo treba konkretno zaščitit komunikacijo. Drugače bojo jebene nesreče ko bojo hekali pa malo za hec malo za res pritiskali na gas in bremze iz odaljene lokacije
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Tema ne spadav temo od i3...pa tudi sicer se bo moral najprej vozni park konkretno posodobit,preden bo to laufalo...ker dokler pred tabo vozi Golf 3,za tabo pa Škoda Felicia,imaš lahko super moderno povezevalno tehnologijo,pa ti nič ne bo pomagala!
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ja in en. Tole bo treba konkretno zaščitit komunikacijo. Drugače bojo jebene nesreče ko bojo hekali pa malo za hec malo za res pritiskali na gas in bremze iz odaljene lokacije

Saj ima zadeva še vedno radarski tempomat.
Failsafe mehanizem je stvar par vrstic kode, V2V informacije so tam samo za optimizacijo delovanja. Računalnik še vedno ve, da pri določeni hitrosti je minimalna razdalja toliko in toliko in da je primarni sistem lastni radar, V2V pa samo za optimizacijo.
Enako gre s semaforji. Če kamera vidi rdečo luč, V2V pravi da je zelena, se jemljejo podatki, da je rdeča. Enako, če V2V pravi zelena, luč zelena, kamera in radar pa vidita tovornjak, ki drvi direkt v avto, da to pomeni žlajfi do daske.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
All BMW i3 EVs ever sold in U.S. are recalled over crash test results

Citat:
BMW is issuing a voluntary recall for all i3 EVs sold in the U.S., both all-electric and range-extended, after results from a NHTSA crash test, Inside EVs reports. The German automaker is also issuing a stop-sale until it can come up with a fix.

According to documents provided to BMW dealers, the recall affects i3s sold in the U.S. from model years 2014 through 2018 (that's all of them), a total of about 30,542 units. The test it failed is a front rigid barrier crash, specifically with a 5-foot-tall, 110-pound female in the driver's seat who is not wearing a seat belt. Such a situation produces a "marginally" higher risk of neck injury according to NHTSA tests.

confused-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ja in en. Tole bo treba konkretno zaščitit komunikacijo. Drugače bojo jebene nesreče ko bojo hekali pa malo za hec malo za res pritiskali na gas in bremze iz odaljene lokacije

Saj ima zadeva še vedno radarski tempomat.
Failsafe mehanizem je stvar par vrstic kode, V2V informacije so tam samo za optimizacijo delovanja. Računalnik še vedno ve, da pri določeni hitrosti je minimalna razdalja toliko in toliko in da je primarni sistem lastni radar, V2V pa samo za optimizacijo.
Enako gre s semaforji. Če kamera vidi rdečo luč, V2V pravi da je zelena, se jemljejo podatki, da je rdeča. Enako, če V2V pravi zelena, luč zelena, kamera in radar pa vidita tovornjak, ki drvi direkt v avto, da to pomeni žlajfi do daske.

Heh, pri tebi je vedno "samo nekaj vrstic kode", podobno kot si rekel za ABS>>ESP.
rolleyes-1.gif
Tako kot je luka51 rekel, tovrstne zadeve predstavljajo velikanska varnostna tveganja. Zadeve seveda niso nerešljive, še zdaleč ni pa to par vrstic kode.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Še enkrat: Vpoklic je zaradi poškodb, ki bi nastale če je voznik NEPRIVEZAN.

En navaden birokratski ameriški bullshit, narediš software update, da avto ne more speljat, če nisi privezan - Fixed
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.088
3.574
113
Marlbor
Obstaja skupina ljudi, ki imajo zdravniško potrdilo, da med vožnjo v avtomobilu ne rabijo biti privezani.