bedaki na cesti

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
8.017
321
83
Vprašanje za debato: kaj naredite, ko prihaja vozilo z desne in nima vklopljenega levega smernika? Primer omenjam zato, ker niso vsi priključki cest enaki, nekateri redki so npr. takšni, da prideš z desne in lahko nadaljuješ ravno naprej po desnem pasu (in ne greš na voznega, primer LJ ring ali pa okoli Rijeke), večina AC uvozov npr. pa je seveda takšnih za vključevanje na vozni pas.

Da bi človek vedel vse uvoze oz. priključke na pamet, je seveda nesmiselno. Je voznik potem egoistična ignorantska pyzda, če nadaljuje po voznem pasu v primerih, ko vozilo na desni ne vklopi levega smernika, s katerim ki bi nakazoval vključevanje?

Normalen voznik bi dal desni smernik ter tako nakazal, da se ne bo vkljucil,ampak nadaljeval po obstoječem pasu.

Jaz osebno se ne umikam, temveč spremljam. Je pa pri nas kar loterija naleteti na vounika, ki bi odvzel plin. Vecina kr po gasu useka, ko je treba dati prednost.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
7.390
1.106
113
Kakorkoli, če pelješ po voznem in se vključujočemu ne umakneš na prehitevalnega (razen kadar to res ampak res ni mogoče) si ena navadna egoistična ignorantska pyzda, zrela za to da te en z leve na gobec.

Žalostno, ko je ego in razuma ni!

zadrga.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Pepe

Guru
20. sep 2007
10.520
1.463
113
Enkrat sem v Lj na severni obvoznici videl dva genialca, ki sta se komaj rešila en pred drugim. En je hotel iz prehitevalnega pasa neposredno na izvoz, drug pa iz izvoza neposredno na prehitevalni.Bila sta zelo sinhrona tako po hitrosti kot po položaju. Na voznem pasu sta se nekako zavohala in si zadnji trenutek premislila. Prometa ni bilo veliko in načeloma tak manever ne bi bil problem, če se seveda bočno marsikaj ne skrije, ker ogledala (verjetno sta jih rabila) ne pokažejo situacije tako daleč stran.
 
  • Haha
Reactions: tony in BornSkeptic

Hanzi

Guru
27. jul 2007
38.282
1.822
113
pri taščici
Enkrat sem v Lj na severni obvoznici videl dva genialca, ki sta se komaj rešila en pred drugim. En je hotel iz prehitevalnega pasa neposredno na izvoz, drug pa iz izvoza neposredno na prehitevalni.Bila sta zelo sinhrona tako po hitrosti kot po položaju. Na voznem pasu sta se nekako zavohala in si zadnji trenutek premislila. Prometa ni bilo veliko in načeloma tak manever ne bi bil problem, če se seveda bočno marsikaj ne skrije, ker ogledala (verjetno sta jih rabila) ne pokažejo situacije tako daleč stran.
Zadnjic je mene tako zajebal sleper v Zadobrovi....
Mal sem mi je mudil, pa se nisem ravno desno v kamione guzval že pred nadvozom za Zadobrovo. Sem rekel, potem ko bosta dva pasova za severno, skočim na voznega in levega za severno in gasa naprej. Na voznega pridem normalno
Ko je bilo pa treba enkrat čas za desno na levi pas za severno obvoznico, pa na desni slepar, počez tik pred razcepom in je vse bremzalo zaradi njega, ki je čez dva pasa se rinil proti fuzinam. Sem sel na Zaloško obrnit. Ko sem se vračal na AC, je pa tudi slepar se že peljal proti rudniku. Skratka za minuto ali dve je naredil lepo zgago na razcepu.
Pa je imel slovenske tablice. Mogoče kak Bolgar ki vozi za slo podjetje.
Pa mislim da sem v ogledalu videl se enega dinamika ki ga je zajebal in ni mogel narediti manevra ki ga je hotel.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
7.555
1.455
113
Jaz sem se na ta način že 2 krat odpeljal naprej. Na srečo so pri nas izvozi precej blizu pač narediš par dodatnih km, nočem tvegat rinjenja med 2 kamiona z manj kot 10 m varnostne pri 100 . Se pa to naredi ko je vrsta ponavadi 5+ tovornjakov pred tabo pa avto na levem ki vozi 2 km/h hitreje od tovornjakov.
 
Nazadnje urejeno:

darkstar66

Fizikalc
1. apr 2013
754
242
43
Normalen voznik bi dal desni smernik ter tako nakazal, da se ne bo vkljucil,ampak nadaljeval po obstoječem pasu.

Točno tako! Svetlobni signali je način pogovora med vozniki. Tako poveš tudi tistemu za tabo da te lahko prehiti in se vključi na avtocesto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Corvette in Hanzi

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
533
32
28
Se mi zdi, da v času korone, ko smo bili malo bolj doma in se malo manj vozili, da so vsi leseni na cesti.

Ni ga več junaka, ki bi znal voziti 90 km/h tam kjer je dovoljeno, na avtocesti kampirajo na prehitevalnem s 100 km/h in še in še.

Ljubljanska obvoznica katastrofa - 99 km/h do rondoja Tomačevo, ker prehiteva od Podutika 2 kamiona in potem bremza, ker se je spomnil, da bi bilo pa fino na izvoz zapeljat. Ti pa zadaj samo čakaš kaj boš dobil v rit, ker 90% folka danes z glavo ni več v prometu ampak na telefonih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: shift

Ledenko

Majstr
18. jul 2011
1.754
283
83
Danes popoldne spet en kontra v (dvopasovnem) rondoju - tokrat ni šlo brez posledic, ki se bodo poznale v denarnici tega voznika.
Od daleč je izgledalo, kot da je šlo za nalet, pa ni bil. Voznik, ki je pravilno zapeljal v rondo, je očitno zadržal tistega, ki se je pripeljal kontra. A je taplave tudi poklical ali so se pa kmalu po dogodku slučajno mimo pripeljali, pa ne vem.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
21.802
901
113
39
Normalen voznik bi dal desni smernik ter tako nakazal, da se ne bo vkljucil,ampak nadaljeval po obstoječem pasu.

Jaz osebno se ne umikam, temveč spremljam. Je pa pri nas kar loterija naleteti na vounika, ki bi odvzel plin. Vecina kr po gasu useka, ko je treba dati prednost.
Zakaj točno bi mogu tisti na voznem pasu spreminjati hitrost zato da se Un vključi?
OK razumem da je vključujoci na neki varni razdalji pred mano ampak če sva vštric pa nebom jaz bremzal zato da se on vključi. Pa nima to veze z prijaznostjo ampak normalne pretočne logike. On ej tisti ki pospešuje in on je tisti ki se mora prilagoditi vozni hitrosti.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
8.017
321
83
Zakaj točno bi mogu tisti na voznem pasu spreminjati hitrost zato da se Un vključi?
OK razumem da je vključujoci na neki varni razdalji pred mano ampak če sva vštric pa nebom jaz bremzal zato da se on vključi. Pa nima to veze z prijaznostjo ampak normalne pretočne logike. On ej tisti ki pospešuje in on je tisti ki se mora prilagoditi vozni hitrosti.
Ce se nekdo zeki vključiti, hkrati oba pospešita, kaj se zgodi brainac?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
25.099
5.896
113
Bitch je čisto OK napisal. Predvideva se, da ima voznik na voznem pasu konstantno hitrost (kar po mojih izkušnjah velja v praksi v večini primerov seveda pa lahko naletiš na pacienta) vključujoči pa se prilagaja. Če se pa ne vključuje in ostaja na svojem pasu pa tako ali tako nima veze ali zavira ali pospešuje.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
21.802
901
113
39
Kot tudi nema veze če nima zmigavca. Če ga nima preprosto pričakuješ da se ne vklopi. Tak brez zmigavca se zard mene lahko po odstavnem pelje pa ga nebom spustil. Ker ljudje na lep način pač ne dojemajo zakaj majo zmigavce
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
8.017
321
83
Bitch je čisto OK napisal. Predvideva se, da ima voznik na voznem pasu konstantno hitrost (kar po mojih izkušnjah velja v praksi v večini primerov seveda pa lahko naletiš na pacienta) vključujoči pa se prilagaja. Če se pa ne vključuje in ostaja na svojem pasu pa tako ali tako nima veze ali zavira ali pospešuje.

Jaz pišem o pacientih, ki jih dnevno srečujem na LJ obvoznici.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
25.099
5.896
113
Kot tudi nema veze če nima zmigavca. Če ga nima preprosto pričakuješ da se ne vklopi.

V bistvu je fino, da vseeno predvidevaš, da se bo vklopil in da je pozabil na žigavc ali pa da ga pač ne vklaplja (bmw sindrom). V takem primeru potem lažje rešiš situacijo, če potem začne izvajat manever menjave pasu.

Podobno je na LJ ringu od Golovca proti izvozu za Rudnik. Tam jaz avtomatsko predvidevam, da se bo praktično vsak, ki se vozi po skrajno desnem pasu kot da gre dol za Rudnik v zadnjem momentu premislil oz. ugotovil, da ni na pravem pasu ker tabel itak "noben" ne gleda in šel na levo na ring. In pri avtomobilih je to pri skoraj tretjini primerov, pri kamijonih pa pri cca.tričetrt. Tam je res pestro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Corvette