bedaki na cesti

luciano

Guru
3. okt 2011
1.812
815
113
MB
Cak mal, ti vidis folk na prehodu, nekdo je ze krenil cez in gres ful sus dalje. Res me ne cudijo vsakodnevne pizdarihe na cestah ob tem pa retardinjo se mislis, da je vse ok.. ****** raj na bus v dobro vseh

Pa ti si okrivil kamionđije

sej je velik pešcev v svojem svetu, ampak tuki je bil zlo v svojem svetu tale v corsi. če kamion ne bi ustavil pa tut vprašanje, če bi do tega prišlo. spet več sranja kot koristi. nasploh kamionarji zlo radi ustavljajo pešcem, spuščajo folk in ne vem kaj, težji in počasnejši kot je, raj bo ustavil in potem porabil pol leta, da bo dosegel 20 km/h in bo spet enmu ustavil.
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
845
70
28
Pa ti si okrivil kamionđije
Pa ti si okrivil kamionđije

ja a ti kej drugač opažaš pr kamionđijah? a tut misliš da bi ženska z desne dala čelno kamionu, če ne bi v duhu kamionđij šel ustavljat pa čeprav rab pol ure potem da spet spelje? če pogledaš posnetek vidiš, da je bil triger za prehod tistih na levi prav prehod desne ženske na zebro.
to corsinega ful gasa čez prehod glede na razmere ne opravičuje in res je tut da če kamion klasično samaritansko ne bi ustavil, do tega ne bi prišlo. (ker bi tisti na desni ostal na pločniku, na levi pa tut). corsa pa je šla prehitro ne glede na to. sej bo
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.289
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
Moje:
Šur - zdaj je tisti, ki se ravna po predpisih kriv za nesrečo... :nigladek:

je letelo izključno na odebeljeni / označen del v:

sej je velik pešcev v svojem svetu, ampak tuki je bil zlo v svojem svetu tale v corsi. če kamion ne bi ustavil pa tut vprašanje, če bi do tega prišlo. spet več sranja kot koristi. nasploh kamionarji zlo radi ustavljajo pešcem, spuščajo folk in ne vem kaj, težji in počasnejši kot je, raj bo ustavil in potem porabil pol leta, da bo dosegel 20 km/h in bo spet enmu ustavil.

in njega nadaljnjega jadikovanja nad zlobnimi kamioni.

Edit:

Pa da ne bo nesporazuma - krivda je večinoma na strani Corse, seveda pa pešca, ki sta "junaško" stopila na prehod, tudi nista čisto brez krivde.

Po našem ZPrCP (83. člen, 8 odstavek)

Pešec mora prečkati vozišče brez ustavljanja in po najkrajši poti. Preden stopi na vozišče, se mora prepričati, če to lahko varno stori.

Prepričan sem, da imajo tudi druge države smiselno enako določeno odgovornost pešca ob prečkanju ceste, na ali izven, prehoda za pešce.

In kot sem že večkrat zapisal - imeti prednost ne pomeni vedno imeti prav ozr. nikakor ni garancija, da drugi opazijo, da imaš prednost. Nekaj samoodgovornosti in samozaščite ni nikoli odveč.
 
Nazadnje urejeno:
5. apr 2015
1.332
690
113
Ampak mogoče sta pa oba bila na telefonu.. Torej tudi ta oz. ta ženska v corsi.. Skratka, touchscreen handys so very bad za v avto. Na tipke je šlo lažje
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.482
814
113
Prepričan sem, da imajo tudi druge države smiselno enako določeno odgovornost pešca ob prečkanju ceste, na ali izven, prehoda za pešce.
Torej ne prečkati ceste, če vidiš katerikoli premikajoči se avto? V Lj smo dokazali, da rdeča luč ni ovira. Ta video dokazuje, da če nekateri avti stojijo in so pešci že na cesti (solist na drugi strani), še ni dovolj. Pa če bi se Corsa ustavila in bi za njo peljal kak nadebudnež in bi (stoječo) Corso prehitel, bi spet pešec na=bal.

Predlagam 1/2 metra visoke potopne železobetonske plošče po celi dolžini prehoda, na obeh straneh. Fizične ovire delujejo.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.289
2.391
113
še v SLO - ampak komaj
Pa dobro, kaj je tebi? A ti tudi kar skočiš in ne pogledaš ali to lahko varno storiš?
Jaz v nobenem primeru ne stopim na prehod dokler nisem prepričan, da me bližajoči avto vidi in da bo dejansko ustavil ozr. toliko zmanjšal, da bom jaz prišel varno čez.
Ostali pa zaradi mene skačite pred projektile. Popravek - upam, da ne predme, če bom kdaj slučajno kaj spregledal (in ne, nisem na telefonu, pač samo "normalen" človek, ki se mu tudi lahko pripeti kaka napaka in kaj ne "vidim").
 
  • Všeč mi je
Reactions: igiNo1 in luciano

ferdo

Guru
3. sep 2007
9.957
3.754
113
Ljubljana
hmpg.net
Vsak normalen človek zna izračunati produkt prednost*masa in potem primerjati "nasprotnikov" produkt. 1,5t ima večji produkt proti vsakemu pešču ali kolesarju. Zato vsak pameten z manjšim produktom raje da prednost, ne pa da jo uveljavlja, saj je pameten in ve da je lahko zadnjič (to delam vedno, ko sem na kolesu ali peš, moja zavarovalna vsota ni dovolj visoka:)
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Problem je, da v Sloveniji 90% voznikov ne ustavi pešcem na prehodu. Policija bi morala mesec ali dva strogo nadzirati samo to. Ko bi lep delež voznikov pokasiral 250 eur ali koliko že kazni, bi se verjetno kaj spremenilo.

Najhuje je to, ko je avto 50 m oddaljen, torej ima še več kot dovolj časa pravočasno ustaviti, 2 sekundi kasneje 20 m, previdno stopiš na zebro, mnogi pa te nato enostavno obvozijo, ko si že kak meter na prehodu. Ničkolikokrat doživeto. A se ne prištevamo skoraj pod zahodno Evropo? V nam sosednji Avstriji takega "zakona močnejšega" oz. primitivizma ne doživiš...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.591
14.265
113
Vsa čast za tole:

Watch this German police officer deal with gawpers after fatal car crash

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/an93b0B_460svvp9.webm

"It's an opportunity for us to confront the people with their behavior. If you just give them a 128,50 € fine and send them a away, I'm pretty sure has relatively no learning effect. They have to recognize what their actually doing. We're noticing that direct confrontation with the situation is shocking for the people and it makes it clear to them: This is no game, it's bitter reality." VIR
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.034
118
63
Doma
Dobra fora, vsi neki zijala pasejo na karambolih, posledično se podaljšuje zastoj in po možnosti se še kakšna nesreča naredi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Problem je, da v Sloveniji 90% voznikov ne ustavi pešcem na prehodu.
Tudi posploševanje je problem.
Seveda so vozniki ki ne ustavijo, jih pa gotovo ni 90%. V večini kar lepo ustavijo. Vsaj meni, mogoče zato ker grdo gledam.
Ne glede na to v kateri vlogi si, je najpomembneje da imaš glavo, oči in ušesa pri prometu.
Lahko da je voznik(-ca) Corse v videu budala, vendar je čisto možno da sta bila zbita pešca spregledana.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Kaj pa recimo če pešec stopi na cestišče na drugem pasu (ima do tvojega še vsaj 10 korakov). Ustavite? Jaz ne. Vsaj ne tam, kjer so majhne hitrosti. Celo zadevo vedno naredim tako, da je pešec varen in a mu ni treba nič zmanjševati tempa ali kaj podobnega, prav tak pa ni moten motorni promet na cesti.

In ja, v telefon gledajoče bitje pred prehodom zame ni noben znak naj ustavim. Kdor se spravlja iti čez cesto, bo gledal naprej. Sem pa vsekakor previden, da mi ne bi stopil pred avto, tako kot tale na videu.Tal s Corso seveda ni ravnal tako in je sokriv.

P.S.: imel sem že nemalo primerov, ko sem nekomu ustavil (če stoji pred tvojim pasom itak moraš) a se ta ni odločil za prehod ceste in je naprej gledal v telefon oziroma počel kar je pač počel. Seveda pa velja: when in doubt, stop.
 
Nazadnje urejeno: