Avtomatik: plusi in minusi

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
No hvala za informacije, nisem vedal da mrzlega avtomatika ne smeš tiščati, sicer sam tega ne počnem ampak vseeno zanimivo. Mi je jasno da tiščanje hladnega ne more koristiti in da je sigurno bolje če se olje in menjalnik malce segrejeta ampak OK, kaj pa je še danes sploh dobro? Da bi pa to bil tak fail pa prvič slišim. Dodajanje in odvzemanje plina pri višjih hitrostih ni ok? Tudi to je zanimivo. Si ne predstavljam sicer najbolje kaj si hotel napisati s tem? Da se peljem po AC 180 na uro, spustim gas in ga takoj za tem dodam, in zopet spustim? Ali...?

Ko preberem tako na brzino se mi zdi kot da je avtomatski menjalnik polizdelek :)

To so ti ljudje, ki mislijo, da se iz tujine ne da pripeljati avta, ki dela manj kot 50kkm letno in je vse narobe. Še huje, bojijo se tudi lastne sence, žene pa sploh. Taflajf če zdiš v avtu pa razmišljaš kaj vse mora preživeti menjalnik, ki te vozi na okoli. :p
 
  • Všeč mi je
Reactions: sixpower

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Chrysler Voyager 3.0 4X4 avtomatik - enkrat sem po nerodnosti/neumnosti dal iz 2 v R (pred tem sem ga "silil" v drugo, da je po Velebitu dol bremzal z mašino) - ja vem smotan, sem pač malo bolj ruknil obvolansko ročko navzgor - a mislite, da se je kaj zgodilo - čisto nič! Tako, da če le hočejo lahko naredijo bullet proof avtomatiko.

Moj edini enoprostorec in prvi avtomobil ki sem ga imel je bil Voyager (sicer Plymouth) enako V6 3.0 motor ampak brez 4x4. Lepo si me spomnil kajti v eni temi sem zatrdil da je S-tronic zdaj prvi moj avtomatik. Fajn za vozit, menjalnik pa jajca od jajce. Ko sem enkrat stisnil kinga je samo zružilo in konec. Notri v menjalniku je potrgalo neke zobčenike. Menjalnika takrat rabljenga ni šlo dobit pa da se raztrgaš, Dominko na Ptuju pa je hotel zanj 2 mio bivših tolarjev, več kot je bil avtomobil vreden :valjamse: Na koncu sem naročil originalnega novega zapakiranega direktno iz Kanade do Graza. Z vsemi stroški, letalom, carino je prišel nekih 300-400 tisoč tolarjev. Zmontiral, nekaj časa se še vozil in prodal. Verjetno nisem potem več šel na avtomatika zaradi (finančno) negativne izkušnje :evil:
 

B81

22. jul 2007
34.258
8.811
113
Pri lezenju sem mislil ja, to vsi odsvetujejo. Vsaj za renault edc menjalnik vem, da ne gre dat v R(ace) med voznjo, na svojem nisem poskusil.
Malecky
Treba pazit na avto, ne vem, ce ne bom se luci izklapljal pred vhodom v garazo, skoda zarnic, a ne...:fredi:
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Daj probaj pa snemaj pa prilepi video. Temu jaz potem rečem podatek iz prve roke in ti bom verjel :cool:
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.391
482
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Slovenet: Kateri avto imas s CVTjem? Kateri motor imas v avtu?

Kako se obnese tak menjalnik?

Se v praksi pri voznji res pozna teoreticna prednost CVTja, da se avto ves cas pelje v obmocju najvecjega navora (???) motorja?

Se avto z atmosferskim motorjem (ki v spodnjem območju obratov motorja nima veliko navora) pelje kaj bolje s CVTjem kot z ročnim menjalnikom?

Kaksne so realne prednosti CVTja, ki se vidijo med voznjo, pred recimo klasicnim avtomatom?

Jaz vozim Priusa, ki ima tako imenovani eCVT, ki ni pravi CVT. MED eCVTjem in DSG jem ni bistvene razlike, razen, da se pri eCVT-ju zvok motorja manj menja, Manj skokov obratov.Glavna prednost eCVT-ja je navor pri nizkih hitrostih in speljevanju, tu je boljši od ostale avtomatike.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Jaz vozim Priusa, ki ima tako imenovani eCVT, ki ni pravi CVT. MED eCVTjem in DSG jem ni bistvene razlike, razen, da se pri eCVT-ju zvok motorja manj menja, Manj skokov obratov.Glavna prednost eCVT-ja je navor pri nizkih hitrostih in speljevanju, tu je boljši od ostale avtomatike.

Tnx!
 

ngc2392

Majstr
4. okt 2007
2.104
485
83
kranj
ok, če se še malo oglasim...torej, se nekako "vsi" strinjate, da je prihodnost bolj ali manj avtomatska? kot pri kamionih, kjer je sedaj ročni menjalnik že malodane eksotika. ker, glede na komentarje tukaj, je zadeva tehnično že res dovršena. tudi že pri navadnih in ne samo pri 100k eur plus vrednih avtomobilih. seveda, vsaka napaka (ki se morda zgodi enemu na 1000 (?) avtomobilov) se takoj spremeni v versko vojno ali pranje možganov v smislu avtomatik je za en drek. je pa res, da vsaj trenutno je še relativno dražji in pa relativno dražje vzdrževanje. ne glede na sealed for life napise...in ja, kot vsako stvar na tem svetu, je treba tudi menjalnik pravilno in redno vzdrževati...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in steni

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
No, takole je: za foro sem šel na testno vožnjo z (novo) Hondo Jazz (100 konjev, 1.3 litrski atmosferski bencinar z VTEC in kaj jaz vem čim še vse, 12 s do 100, CVTjem in dobrimi 1000 kilami lastne teže).

In vtis? Avto se za svoj deklarirani pospešek (zelo) spodobno pelje v vseh obratih. CVT svojo nalogo počne super (npr. ko hočeš skočiti pred nekoga na obvoznici).

Se pa pri tako majhnem motorju vidi njegov minus: CVT zelo hitro motor da v obrate (spelješ s semaforja na desno, s čisto malo gasa, obrati motorja gredo pa veliko previsoko). Skratka, za kakšno mularijo (ki bi tak avto tudi z ročnim menjalnikom ves čas vozila na blokadi) so to sanje, in če bi ti zanj imeli denar, bi verjetno pokupili celotno proizvodnjo :-D Sam sem za takšne reči že malo prestar.

Aja, avto je imel še forward collision warning, ki je tečen ko sto mater (prižiga ogromno oranžno opozorilo v števcih in se preveč dere). Predvsem ne mara, če se človeku mudi v koloni in če še kar držiš nogo na gasu, avto pred tabo pa že stoji/zavira. Naj se japanci od VWja naučijo, kako prijeteno se lahko FCW oglasi.

Mislim, bolje bi bilo samo svetlobno opozorilo (mimogrede, ASC/DSC ni nikoli piskal, niti 30 let nazaj ne!), in bi avto pač avt. zaviral, ko bi bila za to absolutna potreba...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.871
8.894
113
EU
Da nisi imel slučajno pritisnjen gumb "sport" ki poganja motor v obrate.
Zraven je še en gump "ZPIZ", ki umirjeno pelje :evil:
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.356
1.350
113
Pojma nimam. Najbrž ne.

Ampak, če primerjam s sport načinom pri steptronicu, je bilo le bolj civilno (ob spuščenem gasu je CVT takoj spustil obrate).
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Sej atmosferskega bencinarja je treba drugace drzati v obratih sicer nikamor ne gre. Mal smo se razvadili s turbo dizli ane? Pol pa kdo pelje mojega in pravi, da nikamor ne potegne. Samo, da imam jaz standgas na 1200rpm in rdece polje na 9k. :evil:
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Sej atmosferskega bencinarja je treba drugace drzati v obratih sicer nikamor ne gre. Mal smo se razvadili s turbo dizli ane? Pol pa kdo pelje mojega in pravi, da nikamor ne potegne. Samo, da imam jaz standgas na 1200rpm in rdece polje na 9k. :evil:

Zato se pa vozi turbo bencince. Štandgas na 500, pa vleče do 7k.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Smajo

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Hm, turbo bencinarji, ki vlečejo do 7 jurjev niso ravno zelo pogosti.
Morda ga lahko vrtiš do 7 jurjev, ampak nekega haska ne bo ravno...
Podobno, kot lahko turbodizla vrtiš na tistih 5 jurjev, ampak bo bolj žalost vse skupaj na koncu...