Alu platišča

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Centrirno obročki nimajo nobenega vpliva na "tresenje gume", kot je napisal Gonzo so samo pripomoček za lažje šraufanje/natikanje kolesa. Sem slučajno v zadnjih 7 dnevih 4X peljal avte k vulkanizerju in imel priliko opazovat različne sisteme - Yaris ima matice in se kolo natakne na vijake, ki štrlijo oz diska oz. bobna . sredina povsem nepomembna; Ducato, dva majhna natiča za pravilno namestitev kolesa, sredina je ampak prev tako nepomembna; v glavnem, da ne naštevam dalje, vijaki postavijo kolo v točno določen položaj in edini vplivajo na to.

Kar se tiče teme pa še update:

Smo dali peskat (dela zanj Tekol MB) in prašno barvat platišča s prejšnje strani, 4 komadi že snete gume = 140€. Nas je pa opozoril, da Tekol ni ravno zelo natančen in da ni nujno da bodo "hoh glanc", pa se zna pri šajni barvi kaj videt, smo pa itak dali mat črno barvo in so kot nove sedaj.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.223
9.463
113
kod Džej-Zija
Ni res. Sem kupil rabljene OZ feltne s priloženimi centrirnimi obročki 65,1 mm, moj Volvo rabi 63,4 mm. Na AC je treslo "ko pr norcih". Pri Španu vzel prave centrirne (OZ ima specialne aluminijaste) in je v trenutku nehalo tresti.
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

alter je cedalje bolj skupek pametnih vsevedov, itak superduper bogatih in lepih hebacev.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Centrirni obrocek JE vazen. Ze ime ti pove, da centrira. Samo z vijaki bo treslo. Na Yarisu se tudi feltna uleze na centrirni rob, samo ti tega nisi videl.
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC in naliM

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Kako je pomembna ET številka? Trgovec mi ponuja ET 40, homologacija pravi ET 46...

To pomeni, da bo bolj ven za 6mm. Naceloma fizicno naj ne bi bilo nic narobe, teoreticno pa si pac v prekrsku. Vazna je tudi sirina platisca. Ce je enako siroko, je to to...pac 6mm, ce pa je sirse, pa bo se bolj ven in bolj noter.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.878
8.906
113
EU
Centrirni obrocek JE vazen. Ze ime ti pove, da centrira. Samo z vijaki bo treslo. Na Yarisu se tudi feltna uleze na centrirni rob, samo ti tega nisi videl.
Na HMC Atosu, tisti mali enoprostorec, so bile tovarniške Alu feltne. Za zimske gume sem kupil v Avstriji jeklena platišča (made in France) in prenesel čez carino na maloobmejno propustnico. Pri montaži sem opazil, da je sredinska luknja platišča toliko izbočena, da platišče sede na disk, "centrirna" luknja pa ostane pred tistim obročem na disku. Zračnosti je bilo za vrh ploščatega izvijača.
Iz zavornega diska so gledali štirije vijaki in sem bil zaskrbljen, kako bo to centriralo brez pomoči sredinske luknje.
Delalo je OK. Vsako zimo in pomlad sem menjaval komplete gum in nikoli ni bilo, da bi kolesa tresla. Prodali avto po dvanajstih letih.

V tovarni smo delali bobne z vijaki za traktorske prikolice. Luknje za vijake na bobnu smo vrtalni na večvretenskem stroju. Vse luknje vrtalni naenkrat skozi šablono, katera je imela kaljene puše. Šablona je bila centrirna na sredinski obroč bobna (na katerem sedi platišče). Natančnost šablone je bila določena na par stotink milimetra, kaj je za traktorsko prikolico, ki vozi maksimalno trideset kilometrov na uro "overkill" :evil:
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.223
9.463
113
kod Džej-Zija
Kako je pomembna ET številka? Trgovec mi ponuja ET 40, homologacija pravi ET 46...
Če imaš v homologacijskem kartončku vpisan ET felten, bo ustrezen samo ta, ki je vpisan. ET 40 pri homologiranem ET 46 ne bo šel skozi. Razen če greš nova platišča dodatno homologirati. V tem primeru bo odločilo, kaj je proizvajalec felten napisal v TÜV certifikat, ki bi ob nakupu moral biti priložen ali pa ga snameš iz spletne strani proizvajalca. Če je tvoj model avta tam podprt, moraš ta dodaten ET še vpisati v homologacijski kartonček, kar te bo stalo cca 35 €.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Bodo pa, ce bo kak mrtev. Sej sam odvijacis feltno in pogledas, kak ET pise. Vse za zavrnitev odskodnine.
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Pravna podlaga za zavrnitev placila. Vo
Nič. Dokazati morajo vzročno povezavo med nepravim ET in nesrečo.
Bodo pa, ce bo kak mrtev. Sej sam odvijacis feltno in pogledas, kak ET pise. Vse za zavrnitev odskodnine.


kake buce. seveda je to zadosten razlog, da zavrnejo odskodnino. ne isce se povezava, saj avto v tem primeru ni tehnicno brezhiben [kar pomeni, da ne sme biti v prometu). in ne, ni nujno, da je nekdo mrtev. lahko naletis na mladega zagnanega ali pa na nekoga, ki isce on dela po pravilih.

tudi policaj te enostavno napoti na izredni tehnicni zaradi tega. oziroma suma, da avto ni po ps-su. iz prve roke...