Alternator, VW Passat

bsa

Pripravnik
2. sep 2007
67
0
6
Zivjo,

No danes se mi je pri krajsi voznji kar naenkrat prizgala lucka z znakom akumulatorja in seveda pisk in napis na racunalniku: Generator werkstatt.

Kar mi daje vedet, da je po domace sou alternator. Oz. sem slisal za napake, kjer se to pojavlja zaradi elektrostaticnega naboja pred katerim starejsi (Valeo) alternatoriji nimajo zascite.

Ve kdo, kjer bi to zadevo popravili (ali zamenjali alternator) po normalnih cenah? V Ljubljani. Original servis bo 500 EUR takoj
wink-1.gif


Ali pa se kaksen drug nasvet, da ne ostanem jutri na kaksnem parkiriscu in verglam avto;)

Avto je pa VW Passat, TDI, l. 2002, 130KM.
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
niti verglal ne boš več ker se aku izprazne ..... ti ne priporočam vožnje ker ko bo aku prazn bo avto samo ugasnil in bo postal na mestu
wink-1.gif
 

bsa

Pripravnik
2. sep 2007
67
0
6
Ja ce je res sou alternator... ce ni kaksna neumnost z racunalnikom ali podobno. V vsakem primeru more avto do servisa nekak.
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
ja se če maš kakšen univerzalni inštrument za merjenje toka in napetosti lahko kar sam preveriš, če seveda imaš vsaj malo tehnične žilice .......če je šel altenator je vožnja odvisna samo še od akuja
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
res, ze na akumulatorju lahko izmeris koliko ti polni (vsaj za silo).Pojdi do enega avtoelektricarja ti bo zrihtal 3x ceneje kot servis, ker oni ti bodo samo novega gor dali.Si preprican da imas Valeo, ker vsaj pri mojem je Bosch.Na Poljanski imas enega avtoelektricarja.
 

matej_

Guru
25. okt 2007
2.037
590
113
pojdi do električarja naj vzame alternator dol, ga pregleda, zamenja krtačke itd. pa bo delalo vse kot mora.
sem mel na passatu in na polotu isti problem in ta problem se je pojavil pri cca 220.000-240.000km
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Ko mi je pred časom obnavljal altenator ga je vmse dal v peč. Kaj je pekel, rotor ?
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.558
688
113
Lahko je šla samo račna v jermenici

Testiraš tako, da odstraniš plastiko na motorju in s prstom poskušaš zavrtet vetrnico od alternatorja,
Normalno stanje je kadar gre v eno stran čisto na rahlo, v drugo pa mora blokirat.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
tezko,ker potem jermenico dol potisne in nenormalno ropota, to da se ne bi sabo vrtela prakticno ni mogoce.Verjetno so scetke