aktivni tempomat tehnologije

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.769
626
113
Kamera bo na dolgi rok prevladala kot najboljši sistem. Tako, kot mi uporabljamo oči, so kamere njboljši sistem za opazovanje prometa pred vozilom.
Edina omejitev do sedaj je bilo to, da so sistemi s kamero potrebovali razvoj na področju umetne inteligence. Radarski sistemi se pa dajo narest na starinski način - algoritmično.

Kamera v megli totalno odpove, medtem ko radar deluje brez problemov.

Vsaka tehnologija ima prednosti in slabosti, edini način da izkoristiš vse potenciale je, da pač uporabiš vse tehnologije. Kamera in radar sta poceni, lidar pa je še vedno pregrešno drag.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Čakam, da bo Softi še četrtič vprašal katero tehnologijo uporablja VW/Seat za ACC, kjub temu, da je bilo že xkrat jasno napisano.:D:)

glede na dejstvo, da je passat direktna konkurenca mondeu in mercedesu pri nakupu moram vedeti kaj in kako.
tvoj blog in branje kaj se da vklopiti sem skoraj predelal, tako da prideš tudi ti an vrsto.

reno naj ne bi imel radarja in baje dela slabo v dežju itd. drži?
kje je ford?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.929
2.411
113
Ker si kar v štosu….torej ce gremo na situacijo s srno. Kamera vidi le kar lahko, tudi v temi, ne pa za drevesa in grme. In še to kar vidi, mora imeti pamet prepoznavanja v ozadju. Ce ta pamet ne vidi srne, ne bo reakcije. Z leti bo srno prepoznala in reagirala, upajmo.
Ce dodamo radar v avto, bo videl srno? Verjetno ima preozek snop? Ali vidi le kovinske zadeve?
Na slikici Audija so se ultrasonicni senzorji, to je le za zelo bliznje zadeve?
Ko bo 360Lidar bo sla srna varno cez cesto?
Killakhan situcija? Ker kamera ne prepozna, radar, ki vidi le avte?
 
22. jul 2007
12.783
1.308
113
123
SJTV1 mogoče veš kaj ima potem v serijski opremi berlingo brez doplačila za aktivni tempomat samo kamero?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Ker si kar v štosu….torej ce gremo na situacijo s srno. Kamera vidi le kar lahko, tudi v temi, ne pa za drevesa in grme. In še to kar vidi, mora imeti pamet prepoznavanja v ozadju. Ce ta pamet ne vidi srne, ne bo reakcije. Z leti bo srno prepoznala in reagirala, upajmo.
Ce dodamo radar v avto, bo videl srno? Verjetno ima preozek snop? Ali vidi le kovinske zadeve?
Na slikici Audija so se ultrasonicni senzorji, to je le za zelo bliznje zadeve?
Ko bo 360Lidar bo sla srna varno cez cesto?
Killakhan situcija? Ker kamera ne prepozna, radar, ki vidi le avte?

Radar vidi neko oviro, je pa načeloma slab za prepoznavanje za kaj gre, rezolucija sistema je namreč izredno nizka. Dobro pa detektira razlike v hitrostih.
Po drugi strani pa imamo kamere za nočni vid, pa tudi take, ki vidijo v megli.
Spet pridemo na to, da bo z razvojem umetne inteligence prevladal sistem baziran na kamerah, radar bo pa morda tu samo še kot pomožni sistem.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Kamera v megli totalno odpove, medtem ko radar deluje brez problemov.

Vsaka tehnologija ima prednosti in slabosti, edini način da izkoristiš vse potenciale je, da pač uporabiš vse tehnologije. Kamera in radar sta poceni, lidar pa je še vedno pregrešno drag.
Obstajajo tudi kamere, ki delujejo v megli. Radar pa tudi ni vsemogočen v dežju in megli, ko dobiva odboje signala od malih kapljic vode.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.610
14.306
113
Radar pa tudi ni vsemogočen v dežju in megli, ko dobiva odboje signala od malih kapljic vode.

Meni je do sedaj radar odpovedal zgolj v primeru sneženja in to niti ne rabi močno snežiti ampak je povsem dovolj že to, da radar prekrije cca.1 cm snega pa ne dela več in enako v primeru snega hitro odpove tudi sistem za vožnjo po enem voznem pasu. V megli in vseh mogočih deževnih razmerah pa je do zdaj še vedno delovalo BP, parkrat mi je v zelo močni megli ter dežju zaradi počasne ali celo stoječe kolone vozil pred mano tudi že pomagal in začel ustavljati avto verjetno malce prej, kot bi to uspel izvesti sam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Moj komentar se je nanašal na dejstvo, da ti je cizy v petem (ali nekaj takega) odgovoru (če nisi razumel mojega namiga) že pojasnil (tudi z linkom) tvojo zmoto, pa si potem še vsaj dvakrat vprašal ali ima radar:D:D:p:p...
Mondeo kolikor vem ima radar za ACC (vsaj Focus je 100% imel), za Renoja pa ne vem, ker ga še nisem videl z ACC.:eek:
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.610
14.306
113
meni je radar enkar v monsunu odpovedal. je napisal da se negre več :)

:D

Katera znamka vozila? Oziroma na podlagi česa bi zdaj lahko to kakorkoli primerjali v smislu v kakšnih razmerah kak sistem odpove, kak drug pa še funkcionira? Jaz sem drugače prav z veseljem uporabljal radar tudi v takem nalivu, da se nisem upal peljati hitreje od cca.40-50km/h, videl nisem praktično ničesar razen nekako smer (avto)ceste a radar ni šteknil. Sem bil kar vesel :D
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Moj komentar se je nanašal na dejstvo, da ti je cizy v petem (ali nekaj takega) odgovoru (če nisi razumel mojega namiga) že pojasnil (tudi z linkom) tvojo zmoto, pa si potem še vsaj dvakrat vprašal ali ima radar:D:D:p:p...
Mondeo kolikor vem ima radar za ACC (vsaj Focus je 100% imel), za Renoja pa ne vem, ker ga še nisem videl z ACC.:eek:


verjetno si odgovarjal meni. cizi je dal en link, jaz sem našel linke, ki so omenjali laser tehnologijo.net ve veliko sjtv pa ti pa vw verjetno največ.

se posipam, ker nisem verjel v prvo.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
včeraj na ac, brez acc..dohiteval sem avto pred sabo, a ocenil, da bom na izvoz zapeljal varno. sistem, pre safe verjetno, prižge luč, zapiska, zategne pas, napihne sedeže, potem se pa že odvil na izvoz in je popustil vse.

srhljiv občutek.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
:D

Katera znamka vozila?
Toyota prius+

Lilo je tak, da si komaj videl luči od tistega pred tabo. je nekaj zapiskal pa nek error nekaj nekaj. Valda lukeju panika pa vročina v glavo butne kolk bo zaj to stroška. Ko je spet "videl" je začel delat. Gugl je pa povedal da je to obvestilo takrat ko se znajde "v temi"
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.352
1.733
113
Meni se na Golfu VII v 150.000km ni nikoli zgodilo da bi odpovedal zaradi dežja ali megle. Sem se parkrat znašel na AC tudi v takem nalivu, da nisem videl pred popolnoma ničesar. Sem vozil ko pilot v temi, samo na inštrumente, ker tisti Assist systems view v števcih je to kar ti pove a še vidi avto pred sabo ali ne in kako daleč je ta. Zelo uporabna stvar.

Parkrat je odpovedal poslušnost v snegu, ko se je na radarju nabralo centimeter ali dva snega. Rekel je nekaj v stilu "Acc not available, sensor view blocked". Pri novejših modelih/Passatu, zna bit to redkeje, ker na VW značka zna bit malo bolj odporna na ta pojav. Bomo videli.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.301
5.835
113
pri taščici
Ko ste bili pri srni
Kater samovozec avto je v ameriki zbil kolesarko v smrt?
evo ti Volvo,
Pa je bil najbrz zaradi samovozecega nacina najbrz naloadan z vso mogoco tehnologijo.
Obicajni avtom najbrz se precej manjka da bodo vso to njegovo tehnologijo imeli v eni skatlici v maski in(ali) kameri v sipi.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Kaj če bi se prej pozanimal preden pametuješ.
Volvo je ze podal izjavo, da bi tudi iz tega posnetka avto odreagiral, ko so dali posnetek v sistem. Pri vožnji so bili volvotovi sistemi izklopljeni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.915
1.083
113
www.adriamedia.si
Ko ste bili pri srni
Kater samovozec avto je v ameriki zbil kolesarko v smrt?
evo ti Volvo,
Pa je bil najbrz zaradi samovozecega nacina najbrz naloadan z vso mogoco tehnologijo.
Obicajni avtom najbrz se precej manjka da bodo vso to njegovo tehnologijo imeli v eni skatlici v maski in(ali) kameri v sipi.

Tole je bil Volvo, ki ga je za testiranje svojega avtonomnega sistema uporabil Uber.
Uber je prav vse serijske volvove sisteme izklopil, avto je uporabljal le Uberjeve sisteme.
V bistvu so ubili to kolesarko, samo mi ni jasno, zakaj jim šefa in par inženirjev ne zaprejo.

Pa ne razumem proizvajalcem, da takim diletantom dajejo/prodajajo avte. Ker na koncu folk misli, da je bil njihov avto kriv. Ne razumem niti, zakaj Volvo ne toži Uberja zaradi poslovne škode. Jaz bi jih.

Kot je napisno post višje: ko so posnetek spustili skozi Volvov sistem, je postalo jasno, da bi ta preprečil nesrečo (ali vsaj smrt), ker je kolesarko opazil dovolj zgodaj. Pa so dali not posnete zYT, ki ima v sebi manj informacij kot grobi podatki s senzorjev, ki jih ima avto.

Ravno to je razlika med klasičnimi proizvajalci in taznimi Uberji, Teslami ... Prvi stvar orenk stestirajo, preden gre v javnost, drugi dajo ven beta verzije pa naj uporabniki testirajo in umirajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Meni se na Golfu VII v 150.000km ni nikoli zgodilo da bi odpovedal zaradi dežja ali megle. Sem se parkrat znašel na AC tudi v takem nalivu, da nisem videl pred popolnoma ničesar. Sem vozil ko pilot v temi, samo na inštrumente, ker tisti Assist systems view v števcih je to kar ti pove a še vidi avto pred sabo ali ne in kako daleč je ta. Zelo uporabna stvar.

Parkrat je odpovedal poslušnost v snegu, ko se je na radarju nabralo centimeter ali dva snega. Rekel je nekaj v stilu "Acc not available, sensor view blocked". Pri novejših modelih/Passatu, zna bit to redkeje, ker na VW značka zna bit malo bolj odporna na ta pojav. Bomo videli.


Problem je v tem, da radar se vedno ne pritoži, da ne deluje prav. Samo ne deluje prav.
To sem jaz ravno v konkretnih nalivih večkrat opazil. Preprosto ni zasledil več vozila pred sabo na dovolj veliki razdalji - zasledil ga je nekje na tretjini običajne.
In to je lahko zelo nevarno pri visokih hitrostih in na spolzki cesti.
Seveda so vse te omejitve delovanja lepo opisane v navodilih in proizvajalec si je s tem obrisal roke.

Skratka, zadeve so za pomoč in ne za nadomestilo voznika.