A8 2005 za zimo

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.182
271
83
p.s.: glede naslova: za zimo je ok (štirikolesni pogon, možnost dviga nivoja podvozja...), samo ne dat prevelike gume gor, pa nujno zimske, če je ful snega pa še ketne oz. nogavičke. Če so letne pozabite na quattro, avto potem za zimo nima smisla.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.868
5.468
113
Ko si ravno pri gumah...pri Phaetonu rabjo bit zarad teže tiste z ojačanimi boki kar potem dodatno podraži zadevo in pa tudi zoži sam izbor...

...kako je stem pri 8ki ki je lažja?
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Ta avto je zivi primer tistega pravila da so po 10 letih vsi avtomobili vredni 7000 eur. Je pa kot receno to zadnji avto ki bi ga clovek (tudi iz napaljenosti) kupil za potrebe zimskih razmer.

V nemciji te zdelane krave nalozijo do rotterdama in z trajekti razvozijo po drzavah tretjega sveta.
 

B81

22. jul 2007
34.426
8.917
113
Kaj bo ena scheckheftgepflegt krava zdelana po 250 k km, če pravite, da 200 k km ni nič za avto??
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
ksz
pubeci malo sanjarijo- imajo klijota za vsak dan do službe in nazaj, za driftanje po snegu in letet na smučanje pa makino, katere si še vzdrževanje ne gre privoščiti..:)
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.182
271
83
softi: gume sem imel navadne, brez ojačitve, ampak najvišji hitrostni razred, pa mislim da so bile 245-45-18 (pozabil že, ena druga platišča so bila gor), nekaj časa celo Kumho, pa so bile kar dobre.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.670
6.227
113
Šur. Hvala za pojasnilo. En senzor ti ne dela, pa zaenkrat še ne vem kater bi to bil. Lahko pa greš v zgodovino pogledat, sem večkrat tako pisal, sploh v ekonomskem kotičku in posebno takrat ko sem imel sarkazem in cinizem na max.
Obstaja senzor ki mi preverjeno ne deluje: kdaj je dovolj hrane in pijace. Kar se tice pa sarkazma in cinizma...ne prideta do izraza ce sta nerazumljiva. Morda sem pa zabit. Peace
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.330
9.065
113
pri 40 do 50 letno imaš z vsakim avtom par k€ stroškov..tako da to ni merilo, V8 pa še toliko bolj. 4.2 me ne zanima.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.055
1.269
113
Kaj je tu misljeno, z vsakim avtom? Ker jaz delam te kilometre, pa o vec tisoc € stroskov ni ne duha ne sluha. Razen ce stejes nafto pod strosek.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.330
9.065
113
zavarovanje, cestnina, resni servis, pa še kak izredni, gume..pišemo izven garancije... že če imaš novega cliota si na ene 1,5 do 2 kilo na leto stroškov brez goriva.
 

B81

22. jul 2007
34.426
8.917
113
zavarovanje, cestnina, resni servis, pa še kak izredni, gume..pišemo izven garancije... že če imaš novega cliota si na ene 1,5 do 2 kilo na leto stroškov brez goriva.

Eh...to ni jurja, kar si nastel za klia, sploh pa nov klio...pri 10 k km letno ne bos vsako leto kupil novih gum, to je vsaj 3 leta mir. 1300 eur bos dal za nafto, za A8, zavarovanje in cestnina recmo 1000, ostalo pa servis. Ne vem od kod take cifre. Pogoj je samo, da ne kupis zgonjene kante.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.746
887
113
tu in tam
Kje si najdu 2 jurja stroška na novem klijotu?
Zgleda, da imaš samo pecikl, pa ne veš realnega stanja..;)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.330
9.065
113
beri nit prej, govora je pri 50k km na leto. to sta že dva servisa, tudi za kliota. novi klio je kasko, se zavarovanje zviša..itd..
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.182
271
83
Jaz sem napisal 40-50kkm, ker sem z 8-co toliko delal takrat približno. Povedano po domače: ko sem šel na nov avto (enoprostorec ranga 1,9 dizel, cca 130km), se mi je smejalo tako pri registraciji kot pri servisih, gumah in vsem ostalem, hehe. Pri A8 te starosti lahko računaš da je tako kot bi imel za vzdrževati dva avta oz da je vse dvojno: poraba goriva, registracija, cene servisov... po drugi strani pa tudi pospeški (praktično dvojni), udobje... torej meni če povem po pravici ni žal za tastara dva modela, ker nista bila tako potratna, za tega D3 pa mi je bilo, ker je bilo res veliko servisiranja... je pa res da na prodajni ceni skoraj nimaš več kaj veliko izgubit... cena v 2. letih ne pade več za 10k€:), je pa res da če računaš da boš notri "vrgel" v obnovo 10k€ pri nabavni ceni 8k€ ne boš po dveh letih dobil kupca za 18k€, ampak mogoče za 4k€, torej toliko ali manj izgube v absolutem znesku kot če bi kupil nov avto 20k€.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Jaz sem napisal 40-50kkm, ker sem z 8-co toliko delal takrat približno. Povedano po domače: ko sem šel na nov avto (enoprostorec ranga 1,9 dizel, cca 130km), se mi je smejalo tako pri registraciji kot pri servisih, gumah in vsem ostalem, hehe.

A ti gre pa na jok vsakič ko gas pohodiš pa avto ne gre nikamor, ali si že pozabil na to?

Meni gre na jok ko se usedem v 2.0
Hdi 164ps, tako da res ne vem kako bom kdaj šel nazaj na nek 200ps traktor.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.644
3.530
113
A ti gre pa na jok vsakič ko gas pohodiš pa avto ne gre nikamor, ali si že pozabil na to?

Meni gre na jok ko se usedem v 2.0
Hdi 164ps, tako da res ne vem kako bom kdaj šel nazaj na nek 200ps traktor.

Pišeš kot da je nujno treba dve toni in pol ssabo vlečt če se hočeš hitro peljat. V resnici bi se s tono manj vozil ne samo hitreje ampak tudi ceneje.