A8 2005 za zimo

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Bi to šlo. Gledam nekaj za 2 ali 3 avto...A8 3,0TDI quattro v rangu do 10k€
So kakšne hude težave?

4.2 odpade, država nenasitna in pa ko ketna zruži si zmagal.

Nimas kaj, kot ti je ze nekdo omenil, vse tri lopute se zamenjajo, spanerji in set verige se dobijo od Febija že za smešen denar, šobe pa se dajo tudi že relativno ugodno dobit/uredit. Zdaj nekomu je pri 300t km vse pocrkalo, vecinoma pa ti avti gredo ce so normalno vzdrzevani... je pa bolj letnik jeba kot pa 300t km. Enostavno je zivljenjska doba dolocenih materialov vezana tudi na dobo in ne samo kilometre. Mene bolj skrbi kje bos dobil skoraj 15 let star A8 dizel z samo 300tkm.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.375
9.110
113
ja, sej to je je problem, zato pa imam mešane občutke. Na A.netu jih je en par, kar pa je seveda lahko blef pri kmjih.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Pišeš kot da je nujno treba dve toni in pol ssabo vlečt če se hočeš hitro peljat. V resnici bi se s tono manj vozil ne samo hitreje ampak tudi ceneje.

2 toni vs 1,7 recimo a8 proti a6.

Odvisno, kje je 200ps montiranih. Če v A3, jih imam raje kot 400ps v A8. :) (ko govorimo o gasu in smejanju seveda ...)

Ja samo kaj ko se usedeš v tem primeru v drvarnico. Je fino za tu pa tam, samo za 40-50kkm?

Saj sem zadnjič vozil 430d ~260ps. Saj za vozit je super avto, samo za 50kkm na leto pa raje nebi.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
ja, sej to je je problem, zato pa imam mešane občutke. Na A.netu jih je en par, kar pa je seveda lahko blef pri kmjih.

Preden sem kupil lani A6 sem tudi sam imel en cas fikano idejo da bi vzel osmico ampak je dobesedno vse zgonjeno kar je dizel in kar se tice tega modela. Poglej malo v Nemciji kaksno ceno imajo te osmice s pametnimi kilometri, niti niso tako ugodne ce me spomin ne vara. Sicer se na avtonetu lahko pojavi kaj pametnega ampak dvomim da bos dobil kaj na hitro pred letosnjo zimo (snegom)...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Glede na to da kupujes to za tretji avto... a nebi raje vseeno gledal 4.2 benza? Prvic slisim da bi na tem motorju trgalo letne? A ni ta motor oldschool varianta? Foter je imel na prejsnjem modelu A8 1996 4.2q motor pa je avto imel prek pol miliona km, vse ostalo pocrkalo samo motor ne. Pa pozabi kako hudo vzdrzavanje, tega ni pri mojem fotru...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.375
9.110
113
Pomisleki glede 4.2 so naslednji: ketna začne ropotota, in je potrebna potem menjava, da jo menjaš, moraš motor ven vzet, tudi če sem sam malo hobija in to zmorem, je za mojo garažo malo prevelik zalogaj. Tako da mi to ne diši.Pojav pa je menda kar pogost, sploh ko so tu leta.
Cestnina je uf uf, 283€ je razlike med obema, pa še sploh nisem zalaufal avta, to mi ni všeč. Preziram tovrstne dajatve,organsko.
Dalje, če se avto obnese, bomo mogoče z njim naredil pa 15 na leto itd, vem da je 3.0 "relativni šparovček", 4.2 to zagotovo ni.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Pomisleki glede 4.2 so naslednji: ketna začne ropotota, in je potrebna potem menjava, da jo menjaš, moraš motor ven vzet, tudi če sem sam malo hobija in to zmorem, je za mojo garažo malo prevelik zalogaj. Tako da mi to ne diši.Pojav pa je menda kar pogost, sploh ko so tu leta.
Cestnina je uf uf, 283€ je razlike med obema, pa še sploh nisem zalaufal avta, to mi ni všeč. Preziram tovrstne dajatve,organsko.
Dalje, če se avto obnese, bomo mogoče z njim naredil pa 15 na leto itd, vem da je 3.0 "relativni šparovček", 4.2 to zagotovo ni.

To pa imaš prav... cestnina in poraba pa je neprimerljiva, sploh če imaš v planu tudi po 15t km letno... Čeprav je zopet tako, kakšnega takšnega bencinca lahko relativno ugodno nabašeš, dizla pa relativno ugodno ne boš nabasal, vsaj ne pametnega.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.184
273
83
Mah ni tako hudo. Saj je fino se hitro vozit, pa niti ne veš da se tako hitro pelješ, ampak se da mirno tudi z manj živeti (vsaj jaz sem prilagodljiv). Stvar osebnih preferenc pač.