A8 2005 za zimo

B81

22. jul 2007
34.474
8.950
113
Ksz

Kaksna A6 bi se tudi nasla, delov verjetno ni problem najt, jih je veliko vec, kot A8. Razen ce se rabi prostornejsi avto.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.393
9.128
113
A6 semgledal, ampak ne vem, ne potegne mi.
aja pozabimo V8 in naprej, tist se finančno zalepiš zagozovo čez čas..zafaking ketno moraš motor ven vzet, to sam v garaži ne morem. In takoj odpade. je eden prodajal za dobrih 5 jurjev takega. Na oko nič ni manjkalo. Nisem pa šel gledat.

Glede 3.0tdi, zadevo sem vozl 2002 al kdaj so prišli ven. naredil z njim par jurjev km, in je pil okol 8. nisem preveč šparal, smo pa tud meli relacijo vmes. Bomba od performance in poraba. Ampak takrat je bil avto pač nov.

gume, in potrošni material je seveda dražji kot za rang 2 ali 3 nižjih avtov, vseeno pa ni katastrofa, da se to ne bi dalo kupit in zamenjat. Ebay je naš prijatelj med drugim.

Zanima me pač, kaj me lahko doleti nepričakovanega glede motorja. En post je celo v tej temi bil uporaben :D.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.656
1.580
113
Tukaj se dobro izkaže funcija ignoriranje uporabnika. Če nebi jello omenil, jaz sploh nebi vedel da je hanzi tu nasral 19 postov.
Ignoriram pa iz točno istega razloga: ded naspema vsako temo, pove pa nič
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Cakam da bo mtl kaj napisal.
On jih je najbrz najvec skoz roke spustil....mogoce bi kdaj tudi za kaksnega dobrega zvedel, preden ga svercerji na avtonetu najdejo.
Kako se stara aluminij? Ga tudi kaka "rja" napade?
Mtl jih je imel kar malo v roki :(.
So A8ke namreč relativno redke mrcine, po moje sem jih le ene 5 imel v rokah.
Niso mi pa lastniki nič kaj posebej jamrali o stroških, so bili pa vsi realni in so se zavedali, da to pač ni Up in tudi stroški vzdrževanja ne bodo na nivoju Upa.
Poraba na 3.0TDI Q je pa bila pri večini med 8.5 in 9 litri.

Aja, še komentar na A8 za pozimi. Hm, zadeva je krava in je narejena za autobahn in ne za jajcanje po naših ozkih cestah ali po mestu. Tako da, če je večina takih poti, potem ga jaz ne bi vzel. Saj gre, samo zakaj bi se mučil in zaje..., če dobiš manjše avte, ki so bolj primerni za to. In jih bo ceneje vzdrževati.

Edit: spregledal, da se tukaj pogovarjamo o D3 modelu in ne D4, tako da se moj zapis zgoraj lahko mirno preskoči.
 
Nazadnje urejeno:

B81

22. jul 2007
34.474
8.950
113
A6 semgledal, ampak ne vem, ne potegne mi.
aja pozabimo V8 in naprej, tist se finančno zalepiš zagozovo čez čas..zafaking ketno moraš motor ven vzet, to sam v garaži ne morem. In takoj odpade. je eden prodajal za dobrih 5 jurjev takega. Na oko nič ni manjkalo. Nisem pa šel gledat.

Glede 3.0tdi, zadevo sem vozl 2002 al kdaj so prišli ven. naredil z njim par jurjev km, in je pil okol 8. nisem preveč šparal, smo pa tud meli relacijo vmes. Bomba od performance in poraba. Ampak takrat je bil avto pač nov.

gume, in potrošni material je seveda dražji kot za rang 2 ali 3 nižjih avtov, vseeno pa ni katastrofa, da se to ne bi dalo kupit in zamenjat. Ebay je naš prijatelj med drugim.

Zanima me pač, kaj me lahko doleti nepričakovanega glede motorja. En post je celo v tej temi bil uporaben :D.
Torej oljna crpalka in EGR. Sicer za a6, pa saj motor je isti.

http://avtonasveti.com/audi-a6-2004-2011-napaka-tezava-problem-vpoklic-okvara/
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.393
9.128
113
mtl tvoj zadnji odstavek je popolnoma na mestu in se načelno strinjam s tem, da je vse skupaj overkill.
Ampak malo špilajo "čustva" in pa velikih smo navajeni.....na koncu lahko kravo uporabimo tudi za kakšno smuko, naložimo familijo in gremo v rovte. V dolini pri trgovskih centrih so parkirplaci brez problemov, pri službi tud. Časi da bi se nekam tlačil na silo kot za časa študenta so mimo.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ce to popravljas na pooblascenem je hitro servis z nekaj nadmestnimi deli ekonomska totalka.
Za to popravljat je dobro da vsaj nekaj sam naredis. Ali poisces dele na odpadih, ebayu, autodocu....,ce pa znas se sam kake malenkosti zamenjat pa se toliko bolje.
Se nekaj. Set gum za tole dvomim da je bistveno ceneje od jurja. Ajd ce gres na kaksne korejce , kitajce potem gre z vijolicnim skoz. Tudi ce jih imas celo leto gor, jih za dlje kot dve do tri leta ne mores imet. Glede ja to da pise o bregu in pogoju 4x4.

Servisi za takele so pogosto najceneje na pooblaščencih, ker je relativno malo aftermarket (dobre) robe. Je pa res da je drag špas.

Gume so pa kake 800€. Za mondeota pa 600...
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.670
3.558
113
A bejž no? Si moreš mislit da sem si drznil to storiti nalašč. Da si tudi tisti bolj bistri lažje predstavljajo rang velikosti števil nič in devetnajst.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
mtl tvoj zadnji odstavek je popolnoma na mestu in se načelno strinjam s tem, da je vse skupaj overkill.
Ampak malo špilajo "čustva" in pa velikih smo navajeni.....na koncu lahko kravo uporabimo tudi za kakšno smuko, naložimo familijo in gremo v rovte. V dolini pri trgovskih centrih so parkirplaci brez problemov, pri službi tud. Časi da bi se nekam tlačil na silo kot za časa študenta so mimo.

Pač računaj okol 5k na leto da te bo koštal pa je, če ti je tolk vredno pač kupi. Če ti 4 leta zdrži preden gre v ekonomsko totalko je pa itak vseeno.
 

B81

22. jul 2007
34.474
8.950
113
Ma kakih 5 k no...jurja zavarovanje, 300 gume (letno), kaj se?aja cestnina 300. Ajde ce crkne kaj za 3k na leto, potem je res strel v koleno, drugace pac ne.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Ma kakih 5 k no...jurja zavarovanje, 300 gume (letno), kaj se?aja cestnina 300. Ajde ce crkne kaj za 3k na leto, potem je res strel v koleno, drugace pac ne.

Z lahkoto se nabere za par jurijev servisa vsako leto. Ok morda ne pri 10kkm, ampak vse kar imaš recimo stroška pri eni stari A3, daj za faktor 3 višji strošek tu.
 

B81

22. jul 2007
34.474
8.950
113
Materiali so IMO pri A8 mnogo boljsi kot pri A3. Ce kupis zgonjen avto, pa so okvare pri obeh.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.679
6.237
113
A bejž no? Si moreš mislit da sem si drznil to storiti nalašč. Da si tudi tisti bolj bistri lažje predstavljajo rang velikosti števil nič in devetnajst.

Ne, ne morem si tega mislit. Lahko si samo mislim da se ti je zgodil lapsus.

Kar si ti zelel je “tole stane 0 (z besedo: nic) ali pa 19 (z besedo: devetnajst). To je edina smiselna uporaba navajanja stevilk z besedo (kot si napisal sam, da si folk se besedno prebere stevilko).

Lahko pa vztrajas da si to storil namerno, meni je bil samo zanimiv lapsus
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.670
3.558
113
Šur. Hvala za pojasnilo. En senzor ti ne dela, pa zaenkrat še ne vem kater bi to bil. Lahko pa greš v zgodovino pogledat, sem večkrat tako pisal, sploh v ekonomskem kotičku in posebno takrat ko sem imel sarkazem in cinizem na max.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.184
273
83
Za tiste ki takega vozila niste imeli, pa razmišljate:
- imel tri osmice, dve tastari in eno serije D3. Vse tri 4,2 bencin, za normalnega smrtnika ki ga ne špara ravno (če hočeš šparat kupi kaj drugega) je to povprečno 15l na 100km. Plin je kak liter več, ampak pol ceneje, torej prideš na ene 9l efektive kar se tiče porabe.
Vgradnja dobrega plinskega sistema je tam nekje 2.500 EUR. Letni stroški so za 10-12 let staro vozilo s temi km bili blizu tistega kar je bilo že napisano (5k€). Če ne bi šlo nič narobe bi bilo manj, ampak je vedno kaj. Če delaš kakaih 40-50kkm letno je vedno kaj, od diskov, gum, pa kaka izredna zadeva ala zračna blazina, kompresor zanje, električna ročna zavora (aja, dve ima), elektronika, vrata se ne odprejo... skratka nikoli nisem ostal na cesti, ampak na armaturki je pri teh km vseskozi lightshow, pa deli so dragi, ponavadi ni kopij. Skratka kdor to vzame mora vzeti v zakup da bo 3-5k letno ziher dal za registracijo, gume in stroške, brez goriva. Aja, tastare 8ce so se manj kvarile, ampak I guess manj elektronike. Se pa zračno vzmetenje pozna če greš iz starega na nov model, si ne bi mislil ob udobnosti vožnje, ki jo je nudil že stari model.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl