A8 2005 za zimo

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
27.151
254
83
#21
Če bi se že v engine swap vrgu...bi ti blo lažje potem menjat bencinarja za bencinarja...al pa dizla za dizla...odpade potem prefukavanje napeljave za gorivo vsaj...

Vrjami ker se je kolega 1x lotil tega in si ne želiš več potem... :D
 
27. jul 2007
32.765
162
63
pri taščici
#22
Saj vladni je bencinar, zdaj je samo vprasanje koliko prilagoditev je audi naredil v hibridu (poleg elektromotorja med motorjem in menjalnikom). Torej koliko racunalnikov, pump, kilerjev.... Je treba menjat da bo zadeva spilala.
Dobiti moras enega mulca ki bi iz golfa (ajd passata,/ker v golfa osmak ne gre z lahkoto najbrz) vrgel ven 2.0 tsi in vtaknil v njega osmaka......
 
15. avg 2007
10.875
209
63
#27
Evo poslovne ideje...odpriva delavnico...pa šravfava policijske avte po normalnih cenah...ne pa tistih ko vam jih lobist na PU določa v navezi z proizvajalcem...
Avti pridejo z garancijo. Al pa so najeti. Ko so izven garancije pa se placuje servis. Zadeva je glede na urno postavko izbrana na javnem razpisu...

Ce ti je osnova s katero bi konkuriral cena - pol si ze na pol poti v prepad...

Aja pa noben od naju ni mehanik...kako sva mislila zacet?
 
27. jul 2007
32.765
162
63
pri taščici
#28
Takle pasat 4motion porabi toliko da si ga ne želi imet za doma. Gre pa nikamor.
Verjamem, kaj mu naredi polz?
Koliko zre tfsi. Glede ja to da se z V8 nekateri vozijo z 10l-12 l, poten bi s tako porabo mogoce tudi pri 2.0tfsi prisel skoz. Ker razlika v ceneje registracije je pa.
Ma to je financni pogreb....bremze za tak avto npr...
Autodoc, 200 evrov preko palca za 4diske in ploscice (Ate, kitajce dibis za msnj kot 100)
Pogreb?
Pogreb je ob motebitnem trku, ker ni oem delov, razen rabljebih....pa jaksbo iskanje napak kjer kozolcarji s svojo disgnostiko pokleknejo najbrz
 
27. jul 2007
32.765
162
63
pri taščici
#29
Je pa pogreb recimo luc. En kos 600+, kaksno zracno vzmetenje je takoj nekaj jurjev tudi na avtodocu. Ima pa avtodoc presenetljivo veliko delov za take eksote. Od karoserije ni pa nic.
Da o popravilu aluminija ne govorimo. Bo treba Demz a aktivirat da nam bo kaj posvasal po normalni ceni.(najbrz sploh ne svasa alu)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
27.151
254
83
#30
Ce ti je osnova s katero bi konkuriral cena - pol si ze na pol poti v prepad...

Aja pa noben od naju ni mehanik...kako sva mislila zacet?
Pa glede na to kakšne so ponavad KONČNE cene na teh transparentnih JU razpisih nama niti ne bi blo težko konkurirat...

Začneva kot Gates al pa Zuckerberg v tvoji garaži...3/4 orodja že mam...kake posebne ključe pa dokupiva al pa sama nardiva :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
27.151
254
83
#31
Hanzi....veliko delov se da tudi obnovit...al pa pelješ do specialista...ki ga je pametno poznat seveda da je cena taka da sta oba happy...

Kar se Demz tiče pa ne bi on 0 varil dokler ga ne slišim sonetni venec recitirat :)
 
Všečki: Hanzi
27. jul 2007
32.765
162
63
pri taščici
#32
Mah jaz.bi kar osmaka pustil notri. 400 evrov cestnina vec na leto, pa nekaj vec bo zavarovanje.
Seveda pa je najjbolj optimalna resitev se vedno 3.0 sestak dizel....ce ga niso kupili skrtuhi, ki so ze novega vozili na onbovo delov tako kot kameleon
 
27. jul 2007
32.765
162
63
pri taščici
#34
Kako potem na spritmonitorju spravijo povprecno dizla na dobrih 9, bencinarja pa 12,5.
Verjamem pa da cvz in podobni vozniki nimajo dovolj 20l. Ampak mi se ne bi (se ne smemo) tako vozili
 
27. jul 2007
32.765
162
63
pri taščici
#36
Cakam da bo mtl kaj napisal.
On jih je najbrz najvec skoz roke spustil....mogoce bi kdaj tudi za kaksnega dobrega zvedel, preden ga svercerji na avtonetu najdejo.
Kako se stara aluminij? Ga tudi kaka "rja" napade?
 
27. jul 2007
32.765
162
63
pri taščici
#38
To vem, zato sem pa najprej napisal tezo. A moram iti iskat se razliko v tezi?
Ne da se mi. Ce bi kdaj razmetaval z denarjem, bi ta za 8. Phateton me ne zanima. Pa ceprav sem na sihtu mimo njega hodil (3.0)
 
14. avg 2009
5.839
221
63
#39
Aluminij, ki ni odlično pripravljen na barvanje, ali pa se lak minimalno poškoduje začne korodirat, barva se napihne in odpade - ni big deal, zgleda pa grdo. Če se prav spomnim je problem nekje z neko električno prevodnostjo ali pa njenim pomanjkanjem. Lahko pokažem v praksi, ampak ne na A8.