48V Mild Hybrid - Nesmisel

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.148
5.754
113
pri taščici
A mestne trole so ze hibrid? Ter zakaj ne?
Ker tam bi pa res hibrid prisel.do izraza (zaviranje in stanje na vsaki postaji)
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
V Göteborgu na svedskem majo na eni avtobusni Liniji ze cisto elektticen bus, na cca polovici drugih linijah so pa Hibridi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Da obudim tole temo iz naftalina. Kar nekaj let smo se načakali, da smo dobili neko ponudbo 48V mild hibridov. Pa poglejmo.

VW Golf:
1.5 TSI ročni 130 KM - 108-110 g CO2 ali 4,6-4,7 l/100 km, Paket Style 23.830 €
1.5 TSI ročni 150 KM - 112 g CO2 ali 4,8 l/100 km, Paket Style 24.608 €
1.5 eTSI DSG 150 KM - 108 g CO2 ali 4,6 l/100 km, Paket Style 27.177 €

Se pravi doplačilo 2.500 € zato da dobiš DSG in 4% nižjo porabo, oziroma doplačilo 3.300 € zato da dobiš DSG, 20 dodatnih konjev in isto porabo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.218
3.369
113
Hec je da testni cikel ne zajame realne vrednosti mildHibrida.
Ker bol ko dinamično voziš večji potencial za manjšo porabo imaš.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Bullshit
1. pri priganjnju ima ICE praktično MAX izkoristek tistih par konjičev elektrike ne naredi čisto nobene razlike
2. pri tiščanju imaš tudi močna zaviranja, ki jih še pravi EV s konkretno regeneracijo ne zmore shranit kaj šele mild hibrid z nekimi 5kW regeneracije.

Vsak hibrid skuša odpravit "parazitsko" porabo in zelo nizek izkoristek ICE ko le-ta nima kaj pametnega delat. Ravno taka vožnja je pa na testnih ciklih, sploh NEDC ki je pri hibridih prikazoval smešno nizke porabe, ki v relanosti niso bile dosegljive. WLTP to delno popravi, ampak še vedno je to cikel bolj počasne zmerne vožnje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
Nesmisel je zate, za proizvajalca pa vsak gram šteje. Če ga pa lahko še kupcu lepo zaračuna, je pa sploh zmaga.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Pa še zdi se kot, da so 1.5 TSI MT s 150 KM dali v cenik samo zato, da bi ta eTSI cenovno bolje zgledal. Kdo za boga bi doplačal 800€ (v primerjavi z 1.5 TSI ročni 130 KM ) samo za to da bi dobil 20 KM in čisto nič drugega?
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
In kaj je s tem narobe?
Kdo hudiča doplača pri Corollo 2000+ za 60 konjev, pa še registracijo ima višjo?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Nič ni narobe, bi bilo pa res zanimivo videt prodajo enega in drugega modela ;)

Tehnično gledano je pri Corolli jasno zakaj doplačaš, drug motor z direktnim vbrizgom, močnejši električni del, večja baterija, konkretna razlika v zmogljivostih... Med 1.5 TSI s 130 in 150 konji pa tehnično gledano ni popolnoma nobene razlike tudi v zmogljivostih je zgolj 15% razlike, aftermarket čip za 150€ ti da te dodatne konje. Pri Corolli je razlike 50% (122 KM vs. 184 KM), tako da očitno sploh ne veš o čem govoriš.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
Nič ni narobe, bi bilo pa res zanimivo videt prodajo enega in drugega modela ;)

Tehnično gledano je pri Corolli jasno zakaj doplačaš, drug motor z direktnim vbrizgom, močnejši električni del, večja baterija, konkretna razlika v zmogljivostih... Med 1.5 TSI s 130 in 150 konji pa tehnično gledano ni popolnoma nobene razlike tudi v zmogljivostih je zgolj 15% razlike, aftermarket čip za 150€ ti da te dodatne konje. Pri Corolli je razlike 50% (122 KM vs. 184 KM), tako da očitno sploh ne veš o čem govoriš.
Čaki samo malo: a nisi ti nek ultra bojevnik proti DPF off/EGR off in kvazi zelenc? A sedaj boš pa čipal in to za 150 EUR, torej pod grmovjem (ne kozolcem) nov avto z garancijo. Pameten si ti meni. Se opravičujem, jaz nevednež, ki nič ne vem.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Ne gre se za to, da to stori sosedov Janez, temveč za to kaj VW tehnično mora storiti, da pride do 20 konjev, točno nič mu ni treba, samo drugo kodo dajo v ECU. Pri Corolli (1.8 vs. 2.0 hibrid) pa obstaja konkretna tehnična razlika in tudi strošek.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
Kako ne gre se za to, če si pa napisal, da to pač narediš pa je. Samo 150 EUR in imaš. A res? No, kvaliteten čip za novejše motorje (ne za tega čisto novega) je okrog 500 EUR in gor. Ampak to je tebi malenkost, pač zaokrožimo na 150 EUR, a ne?

In kdo je kriv, da Toyota ne zna tako optimizirat stroškov? A sedaj je pa VW butl, ker računa več za močnejši po tvoje isti motor?
To je isto, kot da serješ po VW, ker je smartphone connectivity vgrajen, le skeširat moraš 250 EUR, da ti ga aktivirajo. Za kodo. Nateg ne?
Pri Toyoti ti pa MORDA (te nategujejo, vsakič nekdo drugače pove) ponudijo smartphone connectivity za 600 EUR ali koliko že in je to ok, ker morajo pa butli menjat enoto ali dodati modul, ker v letu 2019 niso mogli tega vgradit noter že serijsko. To je pa top deal, hvala Toyoti.

In me prav zanima, koliko Toyoto več stane 2.0HSD v primerjavi z 1.8HSD. Kaj meniš? Je to tista razlika na ceniku?

Eh, Toyota zaslepljenci.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Toyoto si ti sam pripeljal v to temo, s tvojo neumno primerjavo da kupec za 50% več konjev mora plačat bajnih dodatnih 2k € in to naj bi bilo primerljivo temu da VW za 15% več konjev zaračuna 800€, pri tem ti pa proda "isti" motor samo z drugo "mapo".

Dejstvo je, da je 1.5 TSI 150 KM v ponudbi tam samo zato, da si kupec 1.5 eTSI misli, "Oh samo 2.500 € doplačam za DSG in imam še hibrida gratis zraven". Se bereva čez kakšno leto ko bom prišel do podatka koliko je bilo prodanih 1.5 TSI s 130 konji in koliko tistih MT s 150. OK? Do takrat pa GTFO.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
Glej, ti si en tak Toyota zaslepljenec, katerega moti vsaka malenkost na avtomobilih, ki niso Toyote.
Tebe moti 800 EUR doplačila za 20KM pri VW, ne moti te pa 5 ali 6 jurjev ''doplačila'', če želiš imeti recimo DAB v Corolli. In ja, mi ni treba razlagat, da za to dobiš x ostale opreme, mi je jasno, ampak jaz je NE RABIM, hočem le en je... DAB, da imam normalen signal in zvok.
Dejstvo pa je, da ti proizvajalci vse prodajajo z najmanj 20x, običajno pa še konkretno višjo maržo. Ampak to te pri Toyoti ne moti, moti te pa pri VW, a ne?
Ravno tako kot dejstvo, da je mild hibrid 2.500 EUR doplačila, čeprav za to dobiš še DSG zraven.

Sedaj pa glej to mentalno telovadbo (če ji boš uspel slediti). Pri Golfu 7-ki je bila razlika pri 1.5TSI med ročnim in avtomatikom 2.000 EUR. In glej to: po tvoje neumni kupci so to PLAČEVALI. Bedaki ne? Ko bi pa pri Corolli dobili za par sto EUR več dobili še 34 konjev zraven in ultra super duper Toyoto. Boli ne? Verjamem, zato ti pa možgani več ne delajo od te bolečine.

Torej, na koncu smo prišli na to, da kupca 48V mild hibrid stane 500 EUR. Vsak se bo pa sam odločil, če je pripravljen to plačat. Verjamem pa, da ti bo glavo razneslo od neumnosti, ko boš gledal številke prodanih Golfov in Coroll.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Še enkrat bom izpostavil moj zaključek v katerega si se začel usajat, zgolj zaradi dejstva ker sem to jaz, popolnoma nobenega pametnega argumenta nimaš na tole izjavo:

Se pravi doplačilo 2.500 € zato da dobiš DSG in 4% nižjo porabo, oziroma doplačilo 3.300 € zato da dobiš DSG, 20 dodatnih konjev in isto porabo.

Boli ane?