2017 Kia Niro Hybrid

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Na KMAG-u nekdo iz marketinga ne loči med hibridom in plug-in hibridom...ccc...upam da je vsaj prodajalcem ta razlika jasna (četrta slika na začetni strani kia.si)
(edit:pozabil prilepiti sliko)
2581268-niro.jpg
 

Priponke

  • 2581268-niro.jpg
    2581268-niro.jpg
    114,5 KB · Ogledi: 807

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Ulala, tale Kia Optima Sportswagon PHEV ima pa toliko dosega kot moja Ampera in domnevam, konkretno več prtljažnika.

Ko pride v Slovenijo, si tole definitivno grem ogledat.

Uff, samo 50kW elektro motor?
frown-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Dvomim. Hyundai in Kia imata le zračno hlajenje. Ampak ok, vsaj prisilno, ne tako slabo, kot Leaf. Ampak v poletni vročini na soncu na park placu to ne pomaga.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.832
1.061
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ulala, tale Kia Optima Sportswagon PHEV ima pa toliko dosega kot moja Ampera in domnevam, konkretno več prtljažnika.

Ko pride v Slovenijo, si tole definitivno grem ogledat.

Uff, samo 50kW elektro motor?
frown-1.gif
Je čisto dovolj, vendarle je PHEV in re REX BEV. Sem se po Nemčiji z njo vozil (večinoma regionalke, omejitev 100 km/h), pa je avto naredil na baterijo točno toliko, kot pravijo, ICE se mi je enkrat prižgal vmes (jebiga, speljal v križišču v orenk klanec in pospeševal proti 100 km/h, pa je bilo malo premalo moči).
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ulala, tale Kia Optima Sportswagon PHEV ima pa toliko dosega kot moja Ampera in domnevam, konkretno več prtljažnika.

Ko pride v Slovenijo, si tole definitivno grem ogledat.

Uff, samo 50kW elektro motor?
frown-1.gif
Je čisto dovolj, vendarle je PHEV in re REX BEV. Sem se po Nemčiji z njo vozil (večinoma regionalke, omejitev 100 km/h), pa je avto naredil na baterijo točno toliko, kot pravijo, ICE se mi je enkrat prižgal vmes (jebiga, speljal v križišču v orenk klanec in pospeševal proti 100 km/h, pa je bilo malo premalo moči).

Razumem, me je Ampera toliko razvadila
smirk-1.gif
 

amaterB

Zelenc'
6. jan 2018
29
2
3
Odgovor Darjanu: Niro, tako hibrid kot priključni hibrid, nima ne TČ ne grelca. Za gretje vedno uporablja bencinski motor. Ni avto za ljudi, ki jih moti, če se bencinski motor vklopi. Isto je pri hibridnem in priključno-hibridnem ioniqu. Vsekakor je to slabše kot volt/ampera. V primerjavi z recimo BMW 225xe, Golf GTE in podobnimi je slabši, če delaš zelo kratke razdalje, pri nekih 30-40 km ti pa v 225xe pozimi itak zmanjka in boš na istem, ali bencin kuriš že od začetka za gretje ali šele na koncu za vožnjo in gretje.

Nirota (hibridnega, ne priključnega) sem imel malo nazaj na testu. Lepo se pelje, izven avtoceste tudi zelo varčno. Je pa zelo nepregleden za parkiranje, 360-stopinjska kamera bi prav prišla.
 

steni

Fizikalc
5. jan 2008
682
39
28
Ravne na Koroškem
Pa zmanjkuje mu moči v kakšni daljši vožnji v klanec, še posebej, če je avto polno naložen, štirje odrasli z prtljago, recimo na Pokljuko. Zato narašča poraba bencina. Če je več voženj po razgibanem terenu obljubljene porabe okrog 4l/100km ne bo. Prej bo več kot 6 litrov. Tudi pri daljši vožnji po AC je podobno. (podhranjena moč in večja poraba, ker ni pomoči elektro motorja).
Pri sami mestni vožnji pa je poraba pod 4l/100 km.
 

amaterB

Zelenc'
6. jan 2018
29
2
3
V klanec verjamem, avto ima tono in pol ter atmosferski 77 kW bencinski motor. Na Pokljuko me sicer to ne bi motilo - je navadno glih toliko prometa, da rabiš ali 200 kW za prehitevanje ali pa 30 za vožnjo za avtom pred teboj. Na AC se mi je pri 130 km/h zdel čisto OK, poraba je pa najbrž toliko večja od recimo ioniqa ali priusa, kolikor je avto višji in manj aerodinamičen.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Samo dokaz kako super avto je volt/ampera...še novejši modeli so daleč od enake, kaj šele boljše, uporabne vrednosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: slay

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Samo jamranje glede moči. Med 2 sv vojno so imeli vojaški kamijoni 35 konj, pa so vlekli 25 vojakov in še havbico kot prikolico po zasneženih Ardenih.
Sedaj se pa jamra pri 100 plus konjih za vožnjo v dva klanca letno. Who cares. 99,998 posto kilometrov bo po navadnih cestah z eno osebo v vozilu.
 

steni

Fizikalc
5. jan 2008
682
39
28
Ravne na Koroškem
To je mogoče pri tebi tako, pri nekom drugem pa ni in je avto bolj obremenjen. Mogoče se ti dvakrat na leto pelješ v klanec, nekateri pa se vsak teden. Nekdo mogoče celo vsak dan. Tebi moč ni pomembna. Nekaterim nam pa je. Med drugo svetovno vojno niso gledali barvne TV, ali ti mogoče še vedno gledaš črno belo?
Verjetno ne. Tvoje primerjave v današnjem času niso na mestu. Razmisli malo .....
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Vse se konča pri ceni. Ampera je bila 40k eur, pa GM je jamral, da se slabo prodaja v EU. In že takrat ko so še bili lastnik Opla so napovedali, da druge generacije ne bo pri nas. Potem pa še vse to nategovanje z Ampero-e. Vse to kaže na to, da so to izdelki za lovlenje ZEV kreditov v USA, pa naj bodo še taki tehnični presežki to nam nič ne pomaga. Pokupite te Ampere kolikor jih je še, ker sedaj za rajo ostajajo samo še "zanič" Kie in Toyote.