Novo pri bobu V.

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Odpri prosim novo temo, tole pa pobriši,.. tu sta že dve temi za Si.mobil in Telekom,..
b
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.111
438
83
Ce kdo rabi:
n3eVIQv.jpg
 
Nazadnje uredil moderator:

KrNeki99

Pripravnik
3. sep 2007
871
19
18
Ljubljana
se ena koda: bobBNBG

tole je prislo:
izkoristi 30% popust na mesecno narocnino za eno leto! pripelji prijatelja, sorodnika ali znanca na enega izmed izbranih paketov in oba bosta prejela 30% popust na mesecno narocnino za 1 leto, tvoj prijatelj pa prejme se brezplacno bob kartico SIM. tvoja koda ugodnosti je bobBNBG. pohiti, ponudba velja le do konca meseca! vec informacij na www.bob.si/pripelji-prijatelja. tvoj bob
 
Nazadnje uredil moderator:

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.643
147
63
Da še tukaj napišem mojo kodo za 30% popust za eno leto: BOBT44B

Zelo bom hvaležen tistemu, kateri jo izkoristi.
wink-1.gif


Po možnosti naj tudi javi, da je uporabljena, da ne bo še kdo po nepotrebnem poizkušal.

Hvala
cheer.gif
 
Nazadnje uredil moderator:

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Ja to je funkcionalna nepismenost,..
@admini,.. lahko pobrišete te psote s kodami oz. jih prestavite v za to odprto temo,..nekateri uporabniki pač težje razumejo določene zadeve,..
b
 

iii

Pripravnik
1. avg 2007
458
7
18
Še ena koda za popust če kdo želi:

bob8PR8
 
Nazadnje uredil moderator:

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.643
147
63
Kaj pa glede robotskega glasu po določenem času pogovora? To se meni pojavlja že od mojega prehoda na Bob, torej od julija 2015.
Sem že prijavil napako, pa ni odpravljena.
Pojavlja se pri vsakem pogovoru, daljšem od 10 do 15 min. Ko se začne, se samo še slabša, redko se izboljša, včasih prekine pogovor. V večini primerov pa je najboljša rešitev ročna prekinitev in ponovna vzpostavitev klica.
Občutek imam, da je vedno huje. Če mi je bilo na začetku še nekako sprejemljivo, me zadnje čase vedno bolj moti.
Torej, je kdo glede tega opazil kaj novega?
Hvala
 

ViSiON

Pripravnik
18. okt 2007
41
0
6
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Kaj pa glede robotskega glasu po določenem času pogovora? To se meni pojavlja že od mojega prehoda na Bob, torej od julija 2015.
Sem že prijavil napako, pa ni odpravljena.
Pojavlja se pri vsakem pogovoru, daljšem od 10 do 15 min. Ko se začne, se samo še slabša, redko se izboljša, včasih prekine pogovor. V večini primerov pa je najboljša rešitev ročna prekinitev in ponovna vzpostavitev klica.
Občutek imam, da je vedno huje. Če mi je bilo na začetku še nekako sprejemljivo, me zadnje čase vedno bolj moti.
Torej, je kdo glede tega opazil kaj novega?
Hvala

Zanimivo, tudi jaz sem to opazil po prehodu iz Telekomovega na A1 omrežje. Najprej sem mislil, da je kaj narobe s telefonom, ampak zgleda se dogaja na vseh telefonih. Je pa potek vedno enak - najprej je glas odlične kvalitete, po parih minutah degradira v opazno slabšo verzijo, kjer je glas bolj zamolkel in manj razločen, končna faza se pa ne zgodi vedno, ko pa se, je pa glas že zelo težko razumljiv. A je kdo sporočil te težave na A1 oz. sploh vedo, da se to dogaja? Živim v LJ, signal je dovolj dober, tako da ne vem v čem točno bi lahko bila težava.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.643
147
63
Citat:
Uporabnik ViSiON pravi:
A je kdo sporočil te težave na A1 oz. sploh vedo, da se to dogaja? Živim v LJ, signal je dovolj dober, tako da ne vem v čem točno bi lahko bila težava.

Da, jaz sem sporočil na njihovo podporo. Odgovor, da bodo preverili in ukrepali.
Po dolgem času (se mi zdi, da slab mesec) dobil SMS, da napaka še ni odpravljena, da še delajo na rešitvi. Od takrat naprej pa čista tišina, nobene informacije, obvestila več...
Deluje pa ta način precej neresen, bolj kot ne sprenevedanje, isti občutek dobiš na podpori. Nobene potrditve, da je že kdorkoli kdajkoli javil, torej, kot da ravno od mene prvič, ampak res PRVIČ slišijo za te težave...
 

Super

Pripravnik
4. apr 2012
744
15
18
Iz firbca sem obiskal avstrijsko spletno stran. Vidim, da v Avstriji enake pakete ponujajo tako za naročnike (vertrag) kot za predplačnike (wertkarte). Cena (količina) za oba primera je enaka. V praksi, si nezahteven uporabnik, ki porabi zelo malo. Imaš predplačniški sistem (kjer je cena enote enaka kot pri naročniškem paketu - v Avstriji se imenuje minibob), ko pa veš da boš več pokuril, si vklopiš 30-dnevno opcijo. klik Super sistem, upam da enkrat to prenesejo tudi na "naš" bob.

PS.: SIM kartica (3 v 1) v Avstriji stane 9,90 € in v štartu vsebuje 1000 enot (min, SMS, MB), ki veljajo 30 dni. Slovenski bob prodaja SIM kartico za 14,90, ki vsebuje 100 enot (min in SMS - brez MB), koliko časa velja, ne vem, ko sem jo jaz kupil, je bila veljavnost 365 dni.

Se pozna višja kupna moč pri nas napram Avstrijcem.
nahrung002.gif