Šolanje na domu

Abomination1

Pripravnik
22. okt 2012
298
0
16
In kaj če bi učiteljica naredila še en test, pri katerem se upošteva zadnja ocena? Sončeku verjetno spet nebi bilo prav?
 

brunobruno

Fizikalc
3. feb 2012
2.146
50
48
Zakaj bi bilo neproduktivno če ne verjamem. To nima veze s čimerkoli kaj je in kaj ni produktivno. Si ti navajen, da se vedno vsi strinjajo s teboj?
Ponovno ne razumeš primere s pretiravanjem? Ti bom bolj razumljivo vprašal. A se mu bo kaj takega glede psihološkega ali fiziološkega vidika zgodilo, če česa ne bo razumel?
Misliš da bi njen odgovor, da je treba šibkejše zaščititi blagodejno sociološko/psihološko vplival na tiste šibkejše z manj znanja? Ker seveda jo je izzval z vprašanjem ored množico ustalih.
To, da se njemu ne zdi pošteno nima nobene vrednosti. Je njegovo mnenje bolj pomembno kot od drugega učenca, ki meni kontra?
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
14.640
6.113
113
Citat:
Uporabnik mistique pravi:
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Relevantno je toliko, da dejstvo, da je pisal 5 nima nobene veze s tem kaj se njemu zdi krivicno. Morda se mu zdi tudi krivicno da ljudje pri 18ih umirajo zaradi raka pa nima veze a ma v soli same petke al pa enke.

Sploh ni point v tem kaj se mu zdi krivicno in kake ocene ima. Point je, da po tvoji (in morda njegovi) oceni ni dobil zadovoljivega pojasnila. Ali postopkovno ali vsebinsko - niti nima veze. V zivljenju se to dogaja. In ne, nic bolje ne bo ce ga bos solal doma. Slej ali prej mu tudi ti ne bos dal zadovoljivega pojasnila. Verjetno mu ga ze veckrat nisi dal ampak tega pac ne ves. Nehi dramo delat.

Glede na to, da je zate krivica, da dobiš kazen, ko prvič voziš motor brez čelade, se bom v tej témi raje zanesel na to, da nimaš otrok (kar sicer ne bi smelo vplivati na razumevanje vsebine), kot pa na tvojo presojo o tem, kaj je relevantno in kaj ni.
Numy-jev komentar je odraz njegove življenjske pozicije...
No tale tvoj reply je pa meni informacija, da je bolje da ne solas otroka doma. Ker mas ze ti probleme z razumevanjem zapisanega.

Meni se ne zdi krivica ko nekdo dobi kazen. Tudi tega nisem napisal. S celado sem ti napisal cel primer (ne enovrsticni komentar), ki je bil (ne bos verjel) razumljiv vsem ostalim, razen tebi (ocitno) ne. In ce je mali glede razumevanja primerov enak, potem ocitno ni problem v sistemu ampak v njem.

Sej lahko da si povrsno prebral al pa da enostavno trolas. Ampak saj nima veze, delaj z malim dalajlamo kar zelis. Jaz se umikam iz debate.
 

karamarko

Pripravnik
29. sep 2014
365
0
16
Še vedno nisem zasledil naštetih par tehtnih razlogov, da bi otroka vzel iz okolja vrstnikov in ga šolal doma. Edino kar sem zasledil je to, da je vprašal zakaj eni ne morejo popravljat ocene in ni dobil primernega odgovora. Res pa, da nisem bral vsega, ker je preveč.

Se nad njim v šoli izvaja psihično/fizično nasilje? Je lačen? Se kdo od učiteljev izživlja nad njim?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Na kratko - mistični misli, da njegov sonchek v "navadni" šoli nazaduje oz. ne napreduje tako, kot bi moral. Tako je dober, da s svojiim ocenami sploh nima problemov, še več, ima takšno empatijo, da ga skrbi tudi za druge učence. Kljub vsemu, da mistični nima pojma o pedagogiki in didaktiki (kar je v tej temi že večkrat pokazal), smatra da je pametnejši/boljši od slovenskega šolskega sistema. Za svojega sonchka je pripravljen tudi pustiti službo in se mu posvečati 24/7.

Zelo zanimiva je tudi analiza psihologinje (kolegice), ki si je vzela nekaj česa in pregledala mistične objave v tej temi
smile-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Opazila je izrazito uporabo "višjega" slovničnega jezika, na drugi strani pa njegovo pisanje in izražanje v celoti tega ne nakazujeta - po domače, hoče bit "nekaj več, čeprav to ni." Enako velja za uporabo angleških izrazov, ki niso uporabljeni kot sleng - ne pogovorni, ne tehnični. Zaključek podoben, kot pri prejšnji opazki.
Ostale stvari pa nekako v smeri, kot so že ostali ugotovili - pretiranao poveličevanje svojega otroka, preveliko podrejanje otroku, pripisovanje prevelikega pomena nepomembnim stvarem in/ali dogodkom. Seveda je tukaj še "doseganje in izpolnjevanje ciljev, ki jih sam ni zmogel ali uspel..."
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.075
881
113
Emona / Carnium
Krivica ni stvar posameznikove percepcije neke situacije, katera v izhodišču omogoča enake možnosti za vse udeležene (kar ustreza definiciji tvojega primera). Ja, prekrškarju se je zdelo krivično ampak, če bi se pri tem vprašal na podlagi česa (zakon/predpis/pravilo/dogovor) ga je policaj ustavil, potem zadeve ne bi videl tako, kot jo. Ker pa se referira na prakso kolega, se mu zdi krivično, saj kolega nikoli ne ustavijo, vendar to ni niti objektivno še manj pa pravilno gledanje. Zato primer kontekstualno ni ustrezen, četudi govori o krivičnosti (samo to je ta, večna krivičnost nebogljenega slovenclja, do katere pa imam posebne vrste prezir).

Krivica je, ko nekdo v izhodišču podre ravnovesje enakih možnosti za vse udeležene. Če o tem ni razlage, smo v vojski, če pa je razlaga, pa nismo v Sloveniji...
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.075
881
113
Emona / Carnium
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Na kratko - mistični misli, da njegov sonchek v "navadni" šoli nazaduje oz. ne napreduje tako, kot bi moral. Tako je dober, da s svojiim ocenami sploh nima problemov, še več, ima takšno empatijo, da ga skrbi tudi za druge učence. Kljub vsemu, da mistični nima pojma o pedagogiki in didaktiki (kar je v tej temi že večkrat pokazal), smatra da je pametnejši/boljši od slovenskega šolskega sistema. Za svojega sonchka je pripravljen tudi pustiti službo in se mu posvečati 24/7.

Hvala za povzetek tvojega pogleda.
aplauz.gif

Nerazumevanje pisane besede (delno prevzamem krivdo) si dokazal. Da pa o socializaciji in razvoju otroka nimaš blage veze a se kljub temu "pavijaniš" s takšnimi "argumenti", je pa zgovorno samo po sebi.

Psihologinja praviš
shocked-1.gif
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.075
881
113
Emona / Carnium
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Opazila je izrazito uporabo "višjega" slovničnega jezika, na drugi strani pa njegovo pisanje in izražanje v celoti tega ne nakazujeta - po domače, hoče bit "nekaj več, čeprav to ni." Enako velja za uporabo angleških izrazov, ki niso uporabljeni kot sleng - ne pogovorni, ne tehnični. Zaključek podoben, kot pri prejšnji opazki.
Ostale stvari pa nekako v smeri, kot so že ostali ugotovili - pretiranao poveličevanje svojega otroka, preveliko podrejanje otroku, pripisovanje prevelikega pomena nepomembnim stvarem in/ali dogodkom. Seveda je tukaj še "doseganje in izpolnjevanje ciljev, ki jih sam ni zmogel ali uspel..."

Blizu ampak tole je neka rekreativka
grin1.gif


Drgač pa ja, vedno sem si želel početi stvari, ki so mi bile všeč in točno to zdaj počnem pri otroku...omogočam mu, da počne stvari, ki jih rad počne in želi početi. Meni to ni bilo omogočeno. Čestitke psihologinji...menda ni klinična?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Mene zanima kaj je ugotovila s temi angleškimi izrazi.....
17758-icon_confused.gif


So mi bli pa psihologi kolker sem jih imel priložnost srečat al pa dat skoz zmer mal taki......najprej sem bil zadržan ker sem mel občutek da mi nekdo hoče stopit za moj zid.......na koncu pa sem odšel z občutkom da se jih sploh ne bi rabil bat ker se etak bolj kot kaj drugega bojijo oni sami sebe...

Pač veliko takih gre študirat te zadeve zarad neki svojih lastnih strahov ali problemov v lajfu....
smile-1.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Fajn bi bilo če bi avtor teme skeniral svoje OŠ spričevalo in ga nalimal sem.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.755
5.382
113
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Fajn bi bilo če bi avtor teme skeniral svoje OŠ spričevalo in ga nalimal sem.

Men je pa to nepomembno.......ker 4ke in 5ke niso nujno odraz znanja...inteligence...itd.

Lahko maš ti 10ke v OŠ pa boš k......c od starša
wink-1.gif
Ker lajf ne priznava našega (imaginarnega) sistema ocenjevanja!
 

Trigger

Guru
13. avg 2007
2.458
1.835
113
na temni strani lune
Zate imam ene par vprašanj, na katere bi te prosil, da mi odgovoriš?

Zakaj misliš da je tvoj otrok nadpovprečen (vožnja z avtobusom, izzivanje avtoritete in empatija je pač bolj tko tko).
A je še kdo opazil kaj posebnega pri tvojem otroku ( odličen uspeh v OŠ, pač ni nekaj posebnega).
Če prav razumem to temo, je tvoj otrok star 9, v najbolšem primeru bo v začetku šolanja na domu star 10. Do sedaj je obiskoval navadno OŠ. Drži ali ne?
Glede na to, da bi otrok tako ali drugače moral opravljati standardizirane preizkuse znanja veljavne v RS pred komisijo postavljeno iz sistema iz katerega si ga umaknil, kaj bi pravzaprav rad dosegel?
Če se navežem na prejšnje vprašanje, zakaj mu nebi nudil dodatne stimulacije po tvojih željah v popoldanskem/vikend/počitniškem času?
JBG, bi se posvečal nadgradnji znanja in izkušenj, ne pa postavljanju osnove. Moje mnenje.

Če pa se odločiš za ta korak, želim veliko sreče tvojemu otroku. Jo bo potreboval.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.075
881
113
Emona / Carnium
Citat:
Uporabnik Trigger pravi:
Zate imam ene par vprašanj, na katere bi te prosil, da mi odgovoriš?

Zakaj misliš da je tvoj otrok nadpovprečen (vožnja z avtobusom, izzivanje avtoritete in empatija je pač bolj tko tko).
Ne mislim. Vem, da je. In sicer čustveno. Je precej bolj napreden od vrstnikov in to je vse. Glede uspeha pa dosega maksimum.
A je še kdo opazil kaj posebnega pri tvojem otroku ( odličen uspeh v OŠ, pač ni nekaj posebnega).
Učiteljica, psihologinja
grims-1.gif
, psihoterapevt,...

Če prav razumem to temo, je tvoj otrok star 9, v najbolšem primeru bo v začetku šolanja na domu star 10. Do sedaj je obiskoval navadno OŠ. Drži ali ne?
Drži.
Glede na to, da bi otrok tako ali drugače moral opravljati standardizirane preizkuse znanja veljavne v RS pred komisijo postavljeno iz sistema iz katerega si ga umaknil, kaj bi pravzaprav rad dosegel?
Tako je, za šolanje doma bi kot okvir uporabljali veljaven šolski načrt, ni pa otrok umaknjen iz sistema, o tem se bomo še odločali. Ideja o šolanju ni zasnovana na podlagi težav z uspehom, ker teh otrok nima. Tudi, v tej témi očitane, pretirane ambicije po več znanja nima(mo). O tej opciji smo začeli razmišljati, ker ugotavljamo (skupaj z učiteljico itd.), da se otrok v šoli dolgočasi (naloge pogosto zaključi v polovici odmerjenega časa) in v strahu pred tem, da razvije odpor do šole, sodelovanja ipd. smo začeli iskati variante, da se takšni situaciji izognemo. Šola zaenkrat ne ponuja drugega, kot opcijo dodatnih, bolj zahtevnih, nalog v prostem času, kar pa po mojem (in tudi učiteljičinem) mnenju, ni primerna oblika spodbude ali koristne zaposlitve. S šolanjem doma bi mu omogočil precej bolj njemu prilagojen način, kjer je precej več možnosti za razvoj lastnega potenciala, lastnih interesov, za preizkušanje samega sebe, razvoj avtonomnega razmišljanja, bolj kvalitetno socializacijo, prilagojen čas za učenje, uporaba naprednejših metod učenja itd...
Po pogovoru z učiteljico in predstavitvijo njenega OBŠOLSKEGA projekta, sem nekoliko bolj optimističen glede pristopa, vendar gre tu za učitelja posameznika, ki vlaga lastno energijo, čas in sredstva, da učence, z drugačnimi metodami motivira in jim predstavi alternativne načine razmišljanja, delovanja. Interes učencev za obiskovanje je pa izreden. Torej bi to lahko obiskoval tudi, če ne bi obiskoval šole. Poudarjam pa, da tega sistem niti ne spodbuja, saj ima učiteljica precej težav (s strani šole, kot tudi staršev) in gre torej za izjemo. Kako bo s tem projektom v prihodnje, ne vem...

Če se navežem na prejšnje vprašanje, zakaj mu nebi nudil dodatne stimulacije po tvojih željah v popoldanskem/vikend/počitniškem času?
Dodatno stimulacijo mu nudimo. Osebno bi mu jo želel nuditi še več, vendar enostavno glede na to, da 10h v dnevu preživimo v službah, to pogosto ni izvedljivo. Kljub vsemu je bistvo, da se zmanjša negativne vplive šolskega sistema, kjer za takšen stimulus ni možnosti pa tudi intence ne.

JBG, bi se posvečal nadgradnji znanja in izkušenj, ne pa postavljanju osnove. Moje mnenje.
Tega najbolj ne razumem.

Če pa se odločiš za ta korak, želim veliko sreče tvojemu otroku. Jo bo potreboval.
Mislim, da je sreča nekoliko overrated. Kljub temu, hvala!



EDIT: Še vprašanje zate: imaš otroke in kakšno je tvoje mnenje o pomankljivostih in prednostih klasičnega šolskega sistema?
 
Nazadnje urejeno:

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Verjetno je bolj starše opazoval.

Dandanes tudi petice niso nič posebnega, so jih temeljito razvodenili starši, ki vlačijo odvetnike v šolo za vsako štirico.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
12.213
5.236
113
Jaz imam na sumu, da gre za njega samega ali kakega kolega. Glede na poste, tudi izven te teme, se mi zdi da je iz tega foha ali kaj podobnega. Zadeva funkcionira za druge, ko pa pride do lastnih otrok, pa izguba kompasa ni nič bolj redka kot pri drugih.

Upam. Ker vlačiti mulca k psihopoljubnakoncnica za potrditev superiornosti je pa še manj diht.