Prihaja polarni mraz (panika)

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik #488
  • Začetni datum

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Tudi.meni nič posebnega. Mogoče to da imam slab spomin, ali pa že nekaj let res ni bilo več kot -15.
Spomnim se da je nafta zmrzovala let 98/99

A ni bilo 2009/2010 mal minusa, tm okol -17? Vsaj v okolici Trebnjega se spomnim. Pa tudi, da je bil kr neki časa sneg, ker zadnjo rudno sem že popyzdevu in sem ga sam potlačil z avtom
grin1.gif
2014 malo po žledu je bilo okrog -20
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
HDI ni Steyr, nimaš kaj pogret. S čim že?

Z grelnimi svečami
grims-1.gif
Daš kontakt, počakaš da lučka ogasne, vzameš kontakt in ponoviš vajo. Po mojih izkušnjah lepše vžge.
Kaj pa vem. Sem mislil da je spirala indikator za grelne sveče, le-ta se prižge le za kratek čas takrat ko že verglam.
Pa saj ni neke panike, prvih 5 sekund po vžigu se motor malo dere, pol je pa ok.
Steyr (letnik '72 in letnik '97) ima pa med kontaktom in vžigom vmesno stopnjo, tisto je pa garant za predgretje.
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
38
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Bi se lahko reklo da je neka povorecna T zunaj okoli 14 pod nulo. Upam da kaka golazen več pocrka v tem mrazu.
Sem zadnjič bral na rtvforumu enega žužkodoktorja. Je napisal, da manj žužkov ob takem mrazu ne bo, raje celo kak več. Kar se mi zdi tudi logično, največja gostota mrčesa poleti je na severu Skandinavije pa v Sibiriji - tam se večje živali od same količine mrčesa občasno celo zadušijo.

To sem že tudi jaz parkrat zasledil. Imš kje pri roki link?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Fizično preveri grelne svečke.
Večina avtomobilov namreč ob napaki na grelni svečki ne bo vključila kakšne opozorilne lučke...
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.088
2.188
113
v lokalni ostariji
spirala je označba da dela grelna svečka. sej na štajerju bi tud mogu imet indikator (vsaj na unmu tabolšmu kaj maš 9000 serijo?) pri avtu naj bi pa "pamet" sama vklapljala in izklapljala gretje...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Vse imaš prav, ampak špirala gori tudi, če so tri grelne svečke fuč, pa še vedno ne bo nobene dodatne opozorilne lučke gor
wink-1.gif
. Na večini avtomobilov je tako.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.528
14.130
113
Zanimivo. Kakšna je pa kaj povprečna življenska doba grelnih svečk?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Meni je pri 1.9TDI prva crknila pri 180.000 km, zamenjal sem vse štiri (strošek 40 EUR). Pri trenutnem delajo še vedno vse
wink-1.gif
.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.528
14.130
113
Celih 40€? OMG
grin1.gif
Praviš, da ti na armaturki ne vklopi opozorila v primeru nedelovanja, kaj pa v primeru priklopa avta na računalnik oz. tester? Tam pokaže kaj? Mislim, da na mojmu avtu to še ni bilo menjano pa me prav zanima v kakšnem stanju so glede na to da imam 355k km in da mi letos v temu mrazu prvič odkar ga imam ne vžiga v prve v kolikor so temperature pod -12.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Ja, 40 EUR naročene iz UK in zamenjane v lastni režiji. Identične na pooblaščencu bi prišle 25 EUR na kos in še menjava
wink-1.gif
.
Novejši avtomobili na diagnostiki pokažejo napako in tudi konkreten cilinder na katerem je crknila.
Če ti je štartal tako kot Kamelčiju, torej po treh cilindrih, potem je še četrti poprijel, imaš zelo verjetno problem z grelno svečko na tistem cilindru
wink-1.gif
.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.528
14.130
113
Ne ne, dela lepo po vseh štirih samo traja preden kresne
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
2x ali 3x zaženi predgretje pred vžigom in če bo vse ok, potem je kul. Če še vedno ne bo je možno, da so grelne svečke že malo slabše, ampak se pri teh temperaturah ne bi takoj sekiral. Lahko je tudi nafta
wink-1.gif
.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.528
14.130
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
2x ali 3x zaženi predgretje pred vžigom in če bo vse ok, potem je kul. Če še vedno ne bo je možno, da so grelne svečke že malo slabše, ampak se pri teh temperaturah ne bi takoj sekiral. Lahko je tudi nafta
wink-1.gif
.

Bom sprobal, tnx. Nafta pa ne more bit, saj tankam na Petrolu
cheer.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.348
8.711
113
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
HDI ni Steyr, nimaš kaj pogret. S čim že?

Z grelnimi svečami
grims-1.gif
Daš kontakt, počakaš da lučka ogasne, vzameš kontakt in ponoviš vajo. Po mojih izkušnjah lepše vžge.
Kaj pa vem. Sem mislil da je spirala indikator za grelne sveče, le-ta se prižge le za kratek čas takrat ko že verglam.
Pa saj ni neke panike, prvih 5 sekund po vžigu se motor malo dere, pol je pa ok.
Steyr (letnik '72 in letnik '97) ima pa med kontaktom in vžigom vmesno stopnjo, tisto je pa garant za predgretje.
Tist je kar lepo predgretje, ko daš kontakt. Pri 2.0 HDI se to do konkretnega minusa nikol ne vklopi. Zdajle pri -18 je trajalo kakih 15 sekund da je ugasnila. In ja moraš počakat da spirala ugasne, nato verglaš. Pravilo za laufat dizla že ohoho časa. Golf dizl 1 je mel rumeno lučko.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.358
298
83
če maš hitre svečke (večina novejših vozil) ni treba nič čakat
obrneš ključ in poverglaš - npr avti s start tipko
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.348
8.711
113
2.0 HDI morš kar lepo počakat. Res pa je, da pri tem motorju redko posveti spirala, oziroma mora bit po Slakovo že polarni mraz. Pri -18 pa kar konkreten čas sveti.
 
Nazadnje urejeno: