clio II 1.2 16v veliki servis

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
Kaj vse potrebujem od materjala in koliko € približno bi tale zabava stala? Bi pa šel po najcenejši liniji najmanjšega odpora, ker gre vendarle za jajček letnika 2006 s prek 200 jurji za sabo in ne potrebuje nekih najboljših original delov.

Torej komplet jermena, napenjalca in vodne črpalke sem našel na eurotonu za 110€. Potrebujem najbrž še napenjalec mikrojermena in 2x jermen - za to ne najdem cene. Potrebujem še kaj? Olje pa filtri so samoumevni, to je 50€ vseskup.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Splaca se menjati tudi semeringe gredi. Cena enega je kake 3€. Ce termostat se ni menjan, tudi to. Cena ponavadi dobrih 10€.
Jermenski komplet daj SKF ali vsaj Gates.
Semeringe Elring
Termostat Vernet
Ostale jermene Gates
Napenjalce SKF
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
320 sem dal pred časom za Clio II, letnik 2003. Delo je računal nekih 130€. Pač s.p., z računom.
Velik servis (jermena, napenjalci, filtri, olje, sveče).
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
320 sem dal pred časom za Clio II, letnik 2003. Delo je računal nekih 130€. Pač s.p., z računom.
Velik servis (jermena, napenjalci, filtri, olje, sveče).

Ja, nekaj takega sem dal 5 let nazaj. Zdaj bi, če se le da, stroške sklestil na minimum. Gre za avto, ki je svoje v bistvu oddelal in se skoraj nič ne vozi. V zadnjih 2 letih je naredil neke 3 jurje...

V bistvu je dilema, če se ne bi raje kar vozili, pa če utrga jermen, [cenzura] ga in smer odpad. Edino boli, da bom za vleko do odpada plačal ravno nekje tam kot za velik servis...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Splaca se menjati tudi semeringe gredi. Cena enega je kake 3€. Ce termostat se ni menjan, tudi to. Cena ponavadi dobrih 10€.
Jermenski komplet daj SKF ali vsaj Gates.
Semeringe Elring
Termostat Vernet
Ostale jermene Gates
Napenjalce SKF

No, vsega tega sigurno ne bom počel na skoraj odsluženem avtu. Termostat je bil sicer zamenjan 3 leta nazaj, ampak je za ta motor daleč od 10€, prej 30 -50. Za kake druge motorje so pa res po 10€...
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.650
148
63
Če razmišljaš jeb-at ga, ga pa utrga, potem daj dejansko samo najcenejši komplet napenjalec + jermen. Posebno če si pri prejšnjem posegu menjal tudi vodno.
Vodno se itak menja preventivno in (kar skoraj nihče ne pove na glas) naj bi se jo pravzaprav menjalo vsak drugi veliki servis. Ležaj pa, lahko piše n pakungi karkoli, vedno je INA, SKF ali FAG. Morda poveš več detajlov o vozilu, da pogledamo, kateri komplet bi bil najcenejši?
Euroton ima sicer visoke cene.
Znal bi biti najcenejši komplet Febi-Bilstein v GMT ali kak drugi v Herkulesu. Včasih tudi v Avtoconi.
Najlažji podatek bi bil, če bi sporočil Renault kataloško od jermena, katero dobiš v Renault software-ju na podlagi serijske številke vozila.
 

alpine

Fizikalc
22. feb 2012
2.564
21
38
Škofja Loka
Moj jermen/šponarji/vodna majo 11 let in 150.000km po zadnji menjavi. 1x je blo komplet menjano...vozim pa se dokler bo šlo pol gre avto za dele, za dele dobim 500 evrov, dodam še 100 evrov in dobim identičnega.

Ti pa kar menjaj je le l.2006 vreden 3-4000 evrov.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.876
5.145
113
ksz

menjaj samo zobatega z napenjalcem in rešeno.
če ti mikrojermen vtrga boš pač brez klime in servota pa alternatorja. Dovolj da prideš do servisa. če delaš 3k km v 2 letih nepotrebn strošek. če je avto odslužil pa sploh.
če pa greš bmk varjanto pa furaj dalje. Če je po kolometrih še dober in je samo po letih za zamenjat je zelo verjetno, da se boš še leto ali dve vozil
smile-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Če razmišljaš jeb-at ga, ga pa utrga, potem daj dejansko samo najcenejši komplet napenjalec + jermen. Posebno če si pri prejšnjem posegu menjal tudi vodno.
Vodno se itak menja preventivno in (kar skoraj nihče ne pove na glas) naj bi se jo pravzaprav menjalo vsak drugi veliki servis. Ležaj pa, lahko piše n pakungi karkoli, vedno je INA, SKF ali FAG. Morda poveš več detajlov o vozilu, da pogledamo, kateri komplet bi bil najcenejši?
Euroton ima sicer visoke cene.
Znal bi biti najcenejši komplet Febi-Bilstein v GMT ali kak drugi v Herkulesu. Včasih tudi v Avtoconi.
Najlažji podatek bi bil, če bi sporočil Renault kataloško od jermena, katero dobiš v Renault software-ju na podlagi serijske številke vozila.

Avto je clio storia sport 1.2 16v, letnik 2006, oznaka motorja d4f. Za kakšne bolj detaljne podatke bom moral pogledat ploščico od motorja
smile-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
ksz

menjaj samo zobatega z napenjalcem in rešeno.
če ti mikrojermen vtrga boš pač brez klime in servota pa alternatorja. Dovolj da prideš do servisa. če delaš 3k km v 2 letih nepotrebn strošek. če je avto odslužil pa sploh.
če pa greš bmk varjanto pa furaj dalje. Če je po kolometrih še dober in je samo po letih za zamenjat je zelo verjetno, da se boš še leto ali dve vozil
smile-1.gif

Ma po mojem bom šel ziher varianto, pa menjal vse jermene. Pač bom vzel najcenejši material. Glede na to, da je avto mehansko dober in brez težav, bo mogoče zdržal še par let za občasno drlinkanje.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
Ti pa kar menjaj je le l.2006 vreden 3-4000 evrov.

Avto je vreden jurja, pod pogojem, da bi ga kdo sploh hotel kupit. 2006 letniki ponavadi nimajo skoraj četrt miljona za sabo, strganih sedežev, poškodovane strehe in še kaj :D

Potem pa beštija rabi še komplet novih gum. Skupaj s servisom sem na vrednosti avta. Evo zakaj moja dilema kaj in koliko sploh rihtat :D

Avto je pa drugače popolnoma brezhiben. Pa še en redkih s tempomatom
wink-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
To je pravi komplet za moj motor ja

Mislim sicer, da je polna oznaka mojega motorja d4f 722, ker je 712 samo do letnika 2004, ampak šponarji so enaki. Razlika je potem pri filtrih.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
tole je najcenej pa da k nam pošle (85€), ostali so pa že skoraj na naših cenah

a kdo pozna proizvajalca, ker meni se zdi krneki in ne vem če bi to v avto tlaču
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.250
5.818
113
aja zdaj vidim, sem prebral samo powergrip pa meni nič jasno kakšen kitajc je to... sploh ker je cena sumljivo nizka