Citroen C4 (navaden); dizel ali bencin?

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Govora je o rabljenem vozu, tam nekje letnik 2011. Motor ali dizel 1.6 e-HDi ali bencin 1.6 VTI.

Kako je glede vzdrževanja teh dveh motorjev, servisni intervali, "veliki" servisi, etc?
Pri koliko letnih km se kateri bolj splača? So kakšni problemi s katerim izmed motorjev na dolgi rok?
Ima mogoče kdo tu ta avto?
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Jaz imam C4 Picasso 1.6 VTi bencinar 2010 letnik, servisni interval 30.000 ali 1 leto. Poraba tam med 6-8 l/100 ...delam pa ravno toliko km letno (cca 20000) da je nakup diesela vprašljiv glede računice (dražji servisi, večje možnosti kakih težav). Glede na to, da ima mašina verigo, velikega servisa na 120000 ni. Zaenkrat razen rednih servisov nič posebnega.

In tudi naslednji bo po vsej verjetnosti novi C4P tudi bencinar.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Aha, to je že uporaben podatek, da ima mašina verigo. Potem so edini servisi pač menjava filtrov in olja (svečke na koliko?). No..ampak tudi dizel ima verigo in kaj drugega kot menjava olja in filtrov tudi pri dizlu ni (le interval je na 15.000km)?

Imaš na tem avtu merilec trenutne porabe? Če se ti da, bi te prosil, da med vožnjo po AC, tam nekje 130kmh, pogledaš koliko ti kaže trenutno porabo.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Aha, to je že uporaben podatek, da ima mašina verigo. Potem so edini servisi pač menjava filtrov in olja (svečke na koliko?). No..ampak tudi dizel ima verigo in kaj drugega kot menjava olja in filtrov tudi pri dizlu ni (le interval je na 15.000km)?

Imaš na tem avtu merilec trenutne porabe? Če se ti da, bi te prosil, da med vožnjo po AC, tam nekje 130kmh, pogledaš koliko ti kaže trenutno porabo.

Bencinar vti ima verigo za pogon ventilov, 1.6 hdi pa ima oboje jermen in verigo.Pri velikerm servisu naj bi se menjalo oboje.
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Ne menja se oboje, se pa dogaja, da tudi veriga gre rakom žvižgat in je potrebna menjava...ni pa predpisano, da je to ko se dela velik servis...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Ne širite neresnic. V tem vozilu (Citroen C4 II) je motor 1.6 HDi druge generacije, ki sploh nima več dveh odmičnih gredi, ampak samo eno, ker ima 8 ventilov. Posledično ima samo zobati jermen.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Torej je servis pri obeh motorjih, taveliki servis, zgolj po potrebi? Kako pa je z zanesljivostjo obeh?
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
res ja, nisem bil pozoren, da je govora o novejšem 1.6 hdi...
confused-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Saj so e-hdi novejši, čeprav je avto letnik 2011? Ali so to še stari?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Torej je servis pri obeh motorjih, taveliki servis, zgolj po potrebi? Kako pa je z zanesljivostjo obeh?

Iz katerih podatkov si pa potegnil tale zaključek?
confused-1.gif


Nov 1.6 HDi motor ima veliki servis na 180.000 km ali 10 let. Kolikor imam jaz izkušenj z njim, je zanesljivejši od predhodnika, pa tudi pelje se lepše (ravno te dni sem čipal nekaj Focusov s tem motorjem) ... ni pa ravno dolgo let zunaj in čas bo pokazal, kako se bo obnesel. Po mojem mnenju dobro.

1.6 VTi performančno ni slab motor, vendar meni ni všeč predvsem zaradi čudnega, nemirnega teka. V preteklosti je bilo tudi kar nekaj težav z verigami, ki pa so jih pozneje odpravili (vsaj kolikor je meni znano). Nasploh sem sam pristaš zobatih jermenov, ker je z njimi bistveno manj (konstrukcijskih) težav kot pri verigah, sploh pri manjših motorjih. Če k temu dodam še življensko dobo sodobnih zobatih jermenov, ki je praktično (čez palec) dvakrat daljša kot nekoč, je odgovor na dlani.
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Kdaj točno so jih začel vgrajevat ne vem (2010)?, tip motorja je 9HR-9HG in je že na videz drugačen od starejšega, ki ni bil glih nevemkaj...nekateri delajo dobro, nekateri pa katastrofalno...od česa vse je odvisno to, pa težko rečem...1.6eHDI dela veliko lepše, ne reglja tako kot starejši ima lambda sondo in je Euro 5...kar vem, če pa vem kaj narobe pa naj me kdo popravi...
confused-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Zdaj edino ostaja vprašanje porabe..res ni nobenega s tem avtekom, da bi povedal s prve roke?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Zato pa sem računal na prvo roko, da bi bil kdo tako prijazen in povedal kolikšna je poraba na AC ob 130kmh, ker me samo to zanima...
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Čisto odvisno, lahko 5.9, lahko pa 7.9, odvisno kolk oseb, ali po ravnem, ali v klanec...povprečje zadnjih 3000 km po računalniku je 7.3
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Bencinar torej 6L poraba, dizel pa 5L, liter razlike na 100km, cca 1.4 ojra.

Če računamo, da je treba olje menjat na 15.000 pri dizlu, pri bencinarju pa na 30.000, je razlika konec leta minimalna, tam kakih 50-100 eur, če prav računam.
Poleg tega pa so bencinarji cenejši in načeloma tudi s manj prevoženimi km (rabljeni)

hm...zakaj sploh kdo želi dizla potem, ali stojim preblizu dreves da ne vidim gozda?
wink-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.730
113
Kakšen dizel pa je to, da rabi menjavo olja na 15000?

Sam sem se nedolgo nazaj kakšen teden vozil s 150km turbo bencinarjem (fiat 1.4 turbo) in sem imel na enako relacijo 4l višjo porabo kot s svojim 300 kil težjim 130km dizlom.

Zato si eni želimo dizla. Lepše pa se je peljat z bencinarjem.
 

mistique

Guru
16. jun 2009
13.074
880
113
Emona / Carnium
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Čisto odvisno, lahko 5.9, lahko pa 7.9, odvisno kolk oseb, ali po ravnem, ali v klanec...povprečje zadnjih 3000 km po računalniku je 7.3

In še najbolj pomembna stvar: voznik
smile-1.gif
Ko vozi moja je povprečje od 4.6 - 4.8, ko vozim jaz je 5.2 - 5.5.