"klenkanje" dizla in različna goriva?

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Že nekje 3 leta imam probleme s "klenkanjem" motorja. Saj vem, dizli ne klenkajo, a ne vem kako bi drugače opisal ta zvok. Pač nafta zgori prehitro/prepozno in potem malce zaropota mašina. Vedno, ko se to pojavi, mora avto stat že par ur, ali čez noč, prisotno je zgolj nekaj prvih kilometrov, potem pa je normalno.
Zakaj traja problem že tako dolgo, ker me je prvo hotel lokalni majster nategnit, češ da rabim 4 nove injektorje + nov turbo, šele drugo leto sem ugotovil, da je bila kriva ena počena cevka (takrat sem tudi imel simptome slabih pospeškov). Cevka se je menjala, klenkanje pa ostaja. Nato sem se zadeve lotil sam, preveril kako je s spuščanjem injektorjev in dva zamenjal, čeprav sta bila še vedno v "tovarniških mejah", klenkanje ostaja. Nekako sem se nato na zadevo navadil, ker pač je od tega minilo že toliko km in ker zadeva ni vedno slabša...pa sem rekel jebeštrga, in pustil tako.

Prejšnji teden pa grem slučajno tankat na Petrol. Nikoli ne tankam na Petrolu, ker so vsi vedno govorili, kako slabo gorivo je tam. Vedno tankma na MOLu (btw, enkrat sem tudi tankal na Shellu, ker bi naj bilo njihovo gorivo iber top shit, razlike ni bilo). In začuda, klenkanja več ni bilo. Seveda sem se hotel prepričati o tem in včeraj spet tankat na MOLu in klenkanje se je danes zjutraj vrnilo.

Zavedam se, da pri "klenkaju" veliko pomeni gorivo, kajta slabša imajo verjetno drugo temperaturo izgorevanja, ampak a je možno, da dejansko mojemu motorju bolj ustreza slabšo gorivo? Edino, če je Petrolovo postalo top shit v zadnjem času? Saj bi šel tankat kakšno INO na hrvaško, da bi preveril tezo s slabšim gorivom, pa ne upam, da ne bi zjebal filter
smile-1.gif


PS, motor je ford TDCi 2.0 2005 letnik, po števcu 197.000km
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Daj ti avto pelji h kakšnemu mehaniku, vrtnarjev in kuharjev se pa na daleč izogni...
tongue-1.gif


Btw., če se dizel vrti itak klenka, ne gre drugače
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Ta lokalni majster, ki me je hotel nagnit, je v bistvu pooblaščen BOSCH pa ne vem kaj še vse in zelo "priljubljen" tukaj, je tudi edini daleč naokoli, ki servisira boš pumpe...ampak očitno ni ravno najbolj pošten.

Zato se ravno izogibam vseh mojstrov, pri takih simptomih je dokaj lahko reči, da so krivi injektorji in zaračunati 1000 eur, žal.
 

peters

Pripravnik
30. jul 2007
196
0
16
OT: Moja izkušnja s tisoči primerjalnimi kilometri in več vozili (službene vožnje) je, da s Petrolovo nafto naredimo cca. 10 % več km kot z OMV. Ostale sem tankal premalo, da bi lahko ocenil. Toliko o razliki v gorivih.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
1. Čudno da ti "majster" ni rekel da poleg šob in turbine menjaš tudi amortizerje in nosilec tablice.
bonk.gif


2. Dizl ne klenka, če se sliši kot klenkanje in to samo pri NEOGRETEM, se jaz nebi obremenjeval in tankal tam kjer mi ne klenka. Ko je motor mrzel se čuda dogajajo....zdej razen če je uno na hard ropotanje, če je komaj slišno pomoje ni panike. AMpak to je tvoja stvar koliko te moti in koliko riskiraš. Jaz bi šel do mojega majstra, če bi mi rekel furaj naprej bi ignoriral klenkanje.

3. To da so nekje boljša goriva in drugje slabša je pomojem kot nek mit....noben ga še ni dokazal pa kljub temu obstaja folk ki ne tanka na XXX pumpi, ker je enkrat imel višjo porabo na XXX pumpi kot na YYY pumpi. Seveda so oba tanka spraznil v idealnih pogojih, ob identičnih režimih vožnje (telemetrija pa te fore), ista temperatura itd, popolnoma enake poti itd. Pomoje je fora da je nekako odvisno od serije, kako "usran" benz dobijo, pač loterija. Čisto možno je da če boš recimo naslednjič spet tankal na petrolu da bo spet klenkalo če pa na MOL pa ne...to je moje mnenje.

4. Tudi naš TDCi 130 ima prek 230.000, edini tretma je da ga večkrat zahodim do blokade, da se spuca, nikoli nič problemov, je pa res da se nad LJ spusti takrat črna megla in sonca ni par ur.
evil.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Ta lokalni majster, ki me je hotel nagnit, je v bistvu pooblaščen BOSCH pa ne vem kaj še vse in zelo "priljubljen" tukaj, je tudi edini daleč naokoli, ki servisira boš pumpe...ampak očitno ni ravno najbolj pošten.

Zato se ravno izogibam vseh mojstrov, pri takih simptomih je dokaj lahko reči, da so krivi injektorji in zaračunati 1000 eur, žal.

Kaj pa, če bi ta poseg odpravil "klenkanje"?
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Ob takih in podobnih simptomih na servisu prvo pogledamo ce je na voljo nadgradnja za motorni racunalnik, nato so sobe in ostalo. Pelji na servis da ga priklopijo na pravi racunalnik .
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Se je že nadgradil software...pa še da to povem, kaj mi je naredil tisti prvi majster, vpisal je neke "svoje" kode injektorjev, za tri injektorje, posledično je potem še bolj "klenkal" motor...no, to se potem sam rešil, ter na novo sprogramiral. Pa še EGR sem imel blokiran, kar bi naj tudi pripomoglo k napačnim količinam vbrizganega goriva, ko je motor hladen.

Da povem še nekaj, ne iščem rešitve, kaj narediti s klenkanjem. Motor se tako oglaša že cca 40.000km pa zadeva ne progresira v slabše, kar pomoje bi moralo, če bi nekaj odpovedovalo.

Zanima me samo, če je možno, da bi recimo s slabšim gorivom zadeva delovala boljše, bom pa še sam potestiral s petrolom, etc...

A mogoče kdo ve, kakšno gorivo se tanka na MAXEN pumpah?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
tebi ne klenka ampak ti šobe tolčejo.
sprve ti je mehanik prav povedal. vse 4 šobe menjat (ali obnovit).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Kako so potem lahko šobe OK že 40.000 km ali še več, pa nekih problemov s avtom ni, poraba je nizka, leti tudi...edin pač zjutraj malo "zaklenka" potem pa je OK...

Ne vem no...ampak za kaj takega nisem pripravljen plačat ~1000 eur.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Preveč za to kripo, še posebaj, ker ni nekih resnih težav.

Bom pa uredil, ko bo treba
smile-1.gif


Torej kako je sedaj s teorijo in različnimi gorivi. Zakaj mi "klenka", ko imam MOL nafto, in zakaj ne, ko imam Petrol ?
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
Zakaj mi "klenka", ko imam MOL nafto, in zakaj ne, ko imam Petrol ?

Pokliči Maručo, pa ti bo ona v kristalni krogli pogledala... Pelji avto do mehanika, pa če ti reče, da je vse OK, se ali sprijazni, da maš traktor, ali pa ta traktor prodaj, pa si kupi civiliziran avto, ki je neslišen.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Citat:
Uporabnik joejoe pravi:
Citat:
Zakaj mi "klenka", ko imam MOL nafto, in zakaj ne, ko imam Petrol ?

Pokliči Maručo, pa ti bo ona v kristalni krogli pogledala... Pelji avto do mehanika, pa če ti reče, da je vse OK, se ali sprijazni, da maš traktor, ali pa ta traktor prodaj, pa si kupi civiliziran avto, ki je neslišen.
...nima navora, furaš v visokih obratih pri nizkem kompr. razmerju, s slabim izkoristkom, ki ima zvok kot bi malo večjo kosilnico zalavfal, ki ima par litrov večjo porabo, katerega moraš šaltat non stop ker ima top navor pri 4.000 rpm... Jup, benz je zakon.
bonk.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.894
5.455
113
Klenkanje bi blo lahko tud posledica saj v zgorevalnem prostoru.......pač mal več saj al:

a) žari pa nafta rahlo prej useka ( ok ni logično ker tebi dela to samo pri mrzlem)

b) te saje ki so se nabrale v zgorevalnem prostoru.......so rahlo zmanjšale prostor zato je malenkost narastla kompresija......ko je motor mrzel daje več goriva.....zato do klenkanja pride samo takrat

Pri petrolu ne klenka zato ker si slučajno naletu na boljšo pošiljko al pa proizvajalca z boljšim oktanskim (cetanskim?) številom goriva
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.359
984
113
Celje
Obišči stran
Pač na zadnjega... Imam delovnega Kangooja... o tem simptomu sem enkrat že pisal... Zadeva je ENAKA. Avto "klenka" v prostem teku. AMPAK najbolj glasno je to pri Petrolovi nafti. Najmanj pa pri OMVjevi. Sem namensko tankal 2 tanka tega, 2 tanka onega in zadeva je očitna. Avto imam sedaj 3 leta in se načeloma ne obremenjujem več. Na servisu so pa rekli, da je ena šoba glasna. Ampak če izklapljem šobo po šobo zvok ne izgine.

Me mora kaj skrbeti? lahko kaj naredim preventivno za malo denarja?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Mogoče sprobaš kakšen injector cleaner, čeprav osebno dvomim v njihovo učinkovitost.

Kamele0N, pa še to, klenka mi samo, ko pospešujem, v prostem teku tega zvoka ni, tudi če nabijam obrate. Torej mora biti pospeševanje na cesti, pa še to največ tam nekje pri 1700rpm, potem počasi neha. Mogoče tudi malce cukne tisti hip, če je počasno pospeševanje.
 

ambient

Pripravnik
9. mar 2011
159
0
16
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Preveč za to kripo, še posebaj, ker ni nekih resnih težav.

Bom pa uredil, ko bo treba
smile-1.gif


Torej kako je sedaj s teorijo in različnimi gorivi. Zakaj mi "klenka", ko imam MOL nafto, in zakaj ne, ko imam Petrol ?

Petrol ima čisto kvalitetno gorivo, samo "vse naše je zanič, vse tuje je zlato," še vedno živijo v svetu, kjer z OMW-jevim gorivom narediš 999% več kilometrov, pa pri Petrolu ti skoz crkuje avto....ampak kot si sam opazil, je realnost popolnoma drugačna.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
898
6
18
Vsaka nafta je pred nalitjem v rezervoarje pregledana v laboratoriju. In če ustreza standardom se jo spusti naprej.

Razlika je, da vsak od prodajalcev doda svoje dodatke nafti. Kot kaže, tvojemu motorju bolj paše mešanica dodatkov Petrola.

Če ti manj ropota zjutraj, če tankaš na petrolu, potem še naprej tankaj tam in se ne sekiraj. 1000€ obnova za 3k€ vreden avto...

Vozi dokler dela in če bo res crknila šoba ("pluva") potem boš to menjal.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.894
5.455
113
Če šoba pljuva bo prej naluknjan bat kot pa bo on to uspel ugotovit/sanirat
smile-1.gif