BMW i3

tony

Guru
23. jul 2007
Zanimivo
zmaga.gif

Se mi zdi pa pogumno, kako v fabriki karbona (in tudi kasneje pri montaži karoserije) nihče ne ne nosi mask - v fabriki v ZDA celo ne nosijo niti delovnih oblek... Korajžno ko sto mater, če pomislim, da imajo *vsi* US Airforce piloti, ki letijo na F-22 (ki imajo tudi karbonsko školjko) težave s pljuči (fašejo karakteristični Raptor cough)...
confused-1.gif

SHARK1

Globus
3. okt 2012
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Zanimivo
zmaga.gif

Se mi zdi pa pogumno, kako v fabriki karbona (in tudi kasneje pri montaži karoserije) nihče ne ne nosi mask - v fabriki v ZDA celo ne nosijo niti delovnih oblek... Korajžno ko sto mater, če pomislim, da imajo *vsi* US Airforce piloti, ki letijo na F-22 (ki imajo tudi karbonsko školjko) težave s pljuči (fašejo karakteristični Raptor cough)...
confused-1.gif

Po isti logiki bi morali tudi vozniki BMW i3 nositi masko med vožnjo
cool-1.gif

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
Ogljikova vlakna so nevarna samo če jih brusiš in potem tisti prah vdihuješ.

Citat:
Uporabnik tony pravi:
Korajžno ko sto mater, če pomislim, da imajo *vsi* US Airforce piloti, ki letijo na F-22 (ki imajo tudi karbonsko školjko) težave s pljuči (fašejo karakteristični Raptor cough)...
confused-1.gif

"Raptor caugh" nima veze z ogljikovimi vlakni.

Ugotovili so, da je najverjetneje povezan s slabim filtriranjem zraka ali pa previsoko stopnjo kisika v zraku.

"The F-22 Raptor is designed to feed its pilots air by pulling oxygen from the engine combustion system and filtering out any dangerous fumes or chemicals. "

"The hypoxia-like symptoms, which are triggered if the air contains more than 60 percent oxygen, include breathing problems, choking, coughing, confusion, memory loss and blackouts."

http://rt.com/usa/air-force-stealth-cough-699/
http://abcnews.go.com/Blotter/22-fighter-pilots-battle-mysterious-raptor-cough/story?id=16303962

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
2014 BMW i3

01-2014-bmw-i3-fd-1-opt.jpg

Citat:
During one photo shoot, a police car pulled up next to us, totally stopping traffic. While my co-driver and I instantly thought we were going to be asked to move, the officer simply wanted to know what the scoop was about all the i3s he had seen that day. Oh, and does it drive like a BMW?

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
BMW i3 with range extender is a different experience

Citat:
While acknowledging the many very positive reviews for the all-electric version (ours from last month would certainly qualify), the reviewer for UK's Telegraph found plenty of things to quibble about when it came to the i3 and its 650-cc gas-powered range extender. Not only did the Bimmer have less-than-advertised range on both its electric motor and the range extender, but the car's control system, which restricts power when the battery charge gets low before the generator kicks in, limited the i3 to dangerously slow (by highway standards) speeds. Between those factors and the car's relatively small trunk, the Telegraph rated the i3 three out of five stars, even while calling it "a delight to drive."