Kia Stinger

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.314
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Bogataš je največkrat bogat, ker so njegovi starši bogati. So redke izjeme, ampak to je glavni razlog.

Se strinjam in opažam, da sem bil preplitek s prejšnjo izjavo in jo bom malce dopolnil - bogat je oz. ostane bogat z razlogom. In ta razlog je običajno to, da zna delati z denarjem kar med drugim pomeni tudi da ne zapravlja oz. še bolje povedano ne preplačuje po nepotrebnem. Na to je ciljal AvtoFun s tistim cenkanjem s strani bogataša.
In zato bodo nekateri bogati zelo dogo časa, nekateri pa revni zelo dolgo časa. Ker enostavno (ne) znajo delati z denarjem.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ne, ne gre tolko za porabo, kot porabo vštevilkah, ampak enostavna avtonomija, ki je pri 20litrih nikakva in si vsaki drugi dan na tank šteli.. Tu je glavni problem.
Naš S pije pod 8 če je potrebno. Vsi zadovoljni.

To je zato, ker imate penzionistično s klaso.

Je pa res bedasto da v avte s porabo 12-13l montirajo 80l kesle. Pri Cayennu in mislim da tudi Panameri lahko vsaj dokupiš 100l.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.314
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
več kot 70 % milijonarjev je self made

Hm, hm, hm, hm, razmišljam na glas...kaj pa miljarderji? Da je 70% milijonarjev selfmade se mi zdi smiselno ob predpostavki, da vsi ti milijonarji držijo v rokah zgolj majcen delež celotnega bogastva tega planeta, veliko večino imajo pa pod sabo tisti, ki bogastva dedujejo iz roda v rod (npr. Rothchild) in posledično pridemo do tistih številk, ko ima (procente pišem na blef) 5% prebivalstva 95% bogastva tega planeta.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
to je preprosto laž.

Ja, samo ni.

Si na googlu prebral a? Pa na youtubu gledal prispevek? Isto kot o S-tronic menjalnikih da vsi štekajo
hysterical-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Bogataš je največkrat bogat, ker so njegovi starši bogati. So redke izjeme, ampak to je glavni razlog.

Se strinjam in opažam, da sem bil preplitek s prejšnjo izjavo in jo bom malce dopolnil - bogat je oz. ostane bogat z razlogom. In ta razlog je običajno to, da zna delati z denarjem kar med drugim pomeni tudi da ne zapravlja oz. še bolje povedano ne preplačuje po nepotrebnem. Na to je ciljal AvtoFun s tistim cenkanjem s strani bogataša.
In zato bodo nekateri bogati zelo dogo časa, nekateri pa revni zelo dolgo časa. Ker enostavno (ne) znajo delati z denarjem.

Če kupiš avto za 200k eur in gledaš na porabo, potem si daleč od bogataša. Če gledaš na porabo zato, ker ne želiš vsakih 500km na pumpo, še zastopim, če pa zaradi prihranka pa enostavno ne znaš računat.

Čisto enostaven primer - osnovni 760Li ima porabo 13l/100km. Osnovni 730Ld pa 5l/100km. Razlike 8l ali 11,5 eur na 100, 115 eur na 1000km, 1150 na 10000 km in 11500 eur na 10000km ali 23k eur na 200kkm, kar je nekje na zgornji meji, ki jo bo dočakal prvi lastnik 760 bemfle.

Ko 760Li zapelješ iz salona si izgubil v trenutku bistveno več kot 23k eur. Tako da ta lifetime razlika v porabi je pičkin dim.

Če pa primerjamo neki podobnega, 750Li in 750Ld, je pa razlika v porabi 2,5l/100km. Celih faking 3000 eur na 100kkm. Pri nabavni ceni nekje 200k eur.
 

ferdo

Guru
3. sep 2007
9.964
3.761
113
Ljubljana
hmpg.net
Ajde nekaj številk, da bo lažja razprava.

Kia Stinger prodaja januar 2018 USA 1021
BMW 4-series prodaja januar 2018 USA 1585
niti ni velika razlika.

Od cca 2.000 milijarderjev, jih je cca 65% self made.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.919
1.087
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ne, ne gre tolko za porabo, kot porabo vštevilkah, ampak enostavna avtonomija, ki je pri 20litrih nikakva in si vsaki drugi dan na tank šteli.. Tu je glavni problem.
Naš S pije pod 8 če je potrebno. Vsi zadovoljni.

No ja, poznam kar precej lastnikov velikih bencinskih strojev. Poraba 20? Večina jih ima povprečje okoli 12. Po mestu več, izven manj. In noben se ne sekira ne zaradi porabe ne dosega. Ker 20 v mestu je že res, ampak po mestu narediš premalo kilometrov, da bi se to resno poznalo.
Je pa res, da večina tah, ki jih poznam, vozi normalno in so porabe temu primerne.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.382
9.114
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
ne, ne gre tolko za porabo, kot porabo vštevilkah, ampak enostavna avtonomija, ki je pri 20litrih nikakva in si vsaki drugi dan na tank šteli.. Tu je glavni problem.
Naš S pije pod 8 če je potrebno. Vsi zadovoljni.

To je zato, ker imate penzionistično s klaso.

Je pa res bedasto da v avte s porabo 12-13l montirajo 80l kesle. Pri Cayennu in mislim da tudi Panameri lahko vsaj dokupiš 100l.

5s do 100km/h penzionistična?
grims-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Uglavnem, jest sem šel malo "prešnofat" Stingerja in moram rečt da sem bil impresioniran. Lega za volanom, sedeži, materiali, proporci, komande, prostornost, vse je ZELO na nivoju. Glede na to da sem bil pred časom tudi v VW salonu, lahko samo rečem, da vem zakaj je v testih rečeno da se lahko Arteon samo skrije. Ne bom rekel da premium znamke tega ne znajo narediti še bolje, a če gledam cenovni rang, bolj težko. Kolega ima recimo C220CDI 9-g tronic Avantgarde, avto, ki stane po ceniku okoli 60 jurjev, pa ima na sedežih slabše usnje (oziroma kombinacijo umetnega usnja in blaga), velikostno pa deluje razred manjše.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.877
1.328
113
Mislim, da zdaj mešamo porabo na 100 km in pospešek do 100 km.

F430 ima pod štiri sekunde.
smile-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.616
14.314
113
Čak čak, samo da smo si na jasnem - 4,7 maš ti zdaj porabo na 100km in ne pospešek do 100km/h kajne?