Rover in voda

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.862
33
48
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
popravek....16 psi je cca 1 bar.
Pokrovčki tudi zatajijo, če ne držijo pravilnega pritiska to vpliva na samo hlajenje. Lahko, da ti voda vre v ekspanziji in tu zgubljaš tekočino.

sam prej je leta nisem, zato mi to ni najbolj jasno! Kaka je pa verjetnost da bom pod vodno pumpo videl kaj? dobrih 70.000 ima za sabo? Če bi šlo tesnilo na glavi je vedno to tako da se naredi v motorju puding al so še kake druge variante?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Možnost je velika, da na ekspanzijski izgubljaš vodo. Ni prvi in zadnji primer. Vodne pumpe zdržijo normalno cca 100k kilometrov.
Če gre tesnilo ni nujno, da se naredi puding . Je pa pri Roverjih v več kot 90% pri pokazatelj da je šlo tesnilo glave, puding. Še pred tem, pa velikokrat izgublja vodo, medtem avto kašlja, ko je mrzel itn.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.862
33
48
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Možnost je velika, da na ekspanzijski izgubljaš vodo. Ni prvi in zadnji primer. Vodne pumpe zdržijo normalno cca 100k kilometrov.
Če gre tesnilo ni nujno, da se naredi puding . Je pa pri Roverjih v več kot 90% pri pokazatelj da je šlo tesnilo glave, puding. Še pred tem, pa velikokrat izgublja vodo, medtem avto kašlja, ko je mrzel itn.

motor dela čisto normalno mirno, pa tut potegne pač kolikor tak avto potegne! Kaki so pa lahko drugi kazalci?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Tesnilo glave pri K seriji ponavadi ne gre kar tako zlepa. Vedno oz v večini primerih je pogojen z izgubo vode, kar pride do pregretja motorja. Glede na to, da je cel motor tako blok kot glava motorja iz aluminija, aluminij pa ni tako "odporen" na velike temperaturne spremembe, je rezultat uničeno tesnilo. Torej, sprotno kontroliranje vode. Preden gre tesnilo, lahko pride do simptomov, ki sem jih omenil v prejšnjem postu. Eden od pokazateljev je tudi "snif test" hladilne tekočine. Ta ne sme smrdeti po plinih, ne sme biti mehurčkov med delovanjem motorja...
To velja za VSE motorje, ne samo za MG/Roverjeve.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.862
33
48
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tesnilo glave pri K seriji ponavadi ne gre kar tako zlepa. Vedno oz v večini primerih je pogojen z izgubo vode, kar pride do pregretja motorja. Glede na to, da je cel motor tako blok kot glava motorja iz aluminija, aluminij pa ni tako "odporen" na velike temperaturne spremembe, je rezultat uničeno tesnilo. Torej, sprotno kontroliranje vode. Preden gre tesnilo, lahko pride do simptomov, ki sem jih omenil v prejšnjem postu. Eden od pokazateljev je tudi "snif test" hladilne tekočine. Ta ne sme smrdeti po plinih, ne sme biti mehurčkov med delovanjem motorja...
To velja za VSE motorje, ne samo za MG/Roverjeve.

povohal sem jaz ne voham kaj posebnega to s mehurčki nisem probal. To narediš tako da odpreš ekspanzijsko posodo in vžgeš avto in gledaš v posodo?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ja. Če si že pred tem testom, naredi še test pokrovčka. Pri segretem motorju odpri posodo, vendar PAZI, da te ne opeče! Če boš slišal znani pssssst, je pokrovček načeloma dober, vendar mora biti 100.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.862
33
48
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ja. Če si že pred tem testom, naredi še test pokrovčka. Pri segretem motorju odpri posodo, vendar PAZI, da te ne opeče! Če boš slišal znani pssssst, je pokrovček načeloma dober, vendar mora biti 100.

če odprem rahlo mlačen avto vedno naredi psssst, ko je hladen nikoli!
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Menjaj pokrovček, je treba nekje začeti, pa še najceneje je. Kateri letnik je avto?
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.862
33
48
se bom spravil nekam na servis pri nas in ga kupil probam lahko mogoče se stanje izboljša. Sam nisi mi rekel a je to mogoče, glede na to da je isti pokrovček gor od dneva, ko se je tesnilo zamenjalo?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Seveda se napisal, da je možno. V tvojem primeru, bi prvo menjal pokrovček, ker je to kot sem tudi že napisal, najcenejša vaijanta in verjetni krivec za izgubo vode.
grin1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.862
33
48
no ko bom v celju kaj hodil grem na selmarja in kupim novega, ko sem ga na baraviri menjal mislim da je bil 7 al 9 evrov tu nekje pot tut roverjev ne more bit kaj dražji.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.862
33
48
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Res je. Upam, da bo to rešilo problem izgube vode.
Poročaj,
lp

mogoče mi spet kdo ne bo verjel, ampak sem že dobil originalni pokrovček! Ja tak je če koga poznaš, ga bom pol tut slikal original Rover in res je spodaj 100!
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.862
33
48
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
A si dvomil v moje informacije?
grims-1.gif

grin1.gif

nisem ker nisem sztrokovnjak na tem področju! Sam sem se zelo potrudil da sem namontiral nov pokrovček!
cheer.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.862
33
48
evo porčilo! Po zamenjavi pokrovčka mi je voda ostala v posodi na isti relaciji kot vedno! Zdaj pa malo logike, imam več pokrovčkov z oznako 200 (do zadnijč nisem vedel da ima ta številka pomen). Avto je imel kar nekaj let 200 pokrovček gor in vse OK, sedaj pa mu kar naenkrat ne paše več? No glavno da je tesnilo na glavi celo!
cheer.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
No Vaginko fajn, kot sem rekel....če te pa še kaj zanima o Roverjih, ustreli hehe
smile-1.gif