Okolju prijazni avtomobili

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Če ne bi bila vodikova fuzija možna, tebe ne bi bilo.
Zaradi slednje obstajaš. Zaradi slednje tudi živiš.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
9.891
3.018
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Če ne bi bila vodikova fuzija možna, tebe ne bi bilo.
Zaradi slednje obstajaš. Zaradi slednje tudi živiš.

Uf to pa je bil argument
hysterical-1.gif
.

Moram rečt da kar se fuzije tiče od faksa naprej ne spremljam več, takrat sem kar precej časa posvetil tem stvarem. Ampak glede nato kaj se je govorilo 15 let nazaj očitno danes napredujejo precej hitreje s tehnologijo kot so takrat predvidevali.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Bolt je CUV, Ioniq je sedan. Že tukaj ima Ioniq prednost.

Drugo prednost, ki j Ioniq ima in sem pri Bolt-u kritiziral pa je, da ima Bolt uporniški grelec, Ioniq pa toplotno črpalko.

Upam, da Hyundai ne bo razočaral s KonoEV.

Drugače pa hvala za link!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
To je zanimivo ja, da so dali grelec, je bila kakšna uradna izjava zakaj.

Ker meni se konkretno pozna uporaba grelca, ampak ok, avto je iz leta 2011, da pa nov avto še ima grelec...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
Hja no, kakšna pa je razlika v tej komponenti, ker če si hyundai lahko privošči pri avtu za 30k?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Če je razlike samo 100 EUR, je to na leto cca. 3.000.000 EUR, glede na to, da se na leto proda približno 30.000 BoltEV-jev.
Poleg tega pa, glede na to, da tega niso imelo razvitega že prej, bi jim to podaljšalo čas za splavitev avta na trg.

Hyundai je to tehnologijo preprosto prenesel s SoulEV-ja, ki je bil že prej zunaj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
Heh, misliš da ne bi vsak uporabnik rade volje doplačal 500€ za TČ ob nakupu novega?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Čisto možno, ampak kot sem napisal - možno, da bi se jim R&D z razvojem tega tako podaljšal, da ne bi ujeli roka.
Saj vidiš, da še radarskega tempomata AmperaE nima, ki ga Ioniq ima.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.370
9.106
113
No tole ali pa še vedno več tisoč gospodinjstev že 3 ali 4 dan brez elektrike. Epsko a ne. In ti bodo imeli EV? verjetno ne.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.312
6.528
113
heh, takšnim bi lahko EV zdaj pomagal, če bi črpali energijo iz baterij
smile-1.gif
polniju na šihtu in "vozijo" energijo domov.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
No tole ali pa še vedno več tisoč gospodinjstev že 3 ali 4 dan brez elektrike. Epsko a ne. In ti bodo imeli EV? verjetno ne.

Mitsubishi Outlander PHEV (US verzija) ima vgrajen inverter, tako da lahko iz njega dobis tudi 120V napetost za napajanje doma. Kar je najlepse je to, da tudi ce se baterija izprazni, zazene ICE s katerim svojo baterijo dopolni in imas nemoteno napajanje.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Jp.

Ampera ima 1500W DC-DC konverter iz HV na 12V, tako da lahko 1.5kW inverter priključiš na 12V baterijo.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.335
760
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
No tole ali pa še vedno več tisoč gospodinjstev že 3 ali 4 dan brez elektrike. Epsko a ne. In ti bodo imeli EV? verjetno ne.

Epsko... v Sloveniji je cca 1.5MIO avtomobilov... in vsi bodo dizli? Verjetno ne... Vsi bodo karavani? Verjetno ne... Vsi bodo Renaulti? Verjetno...
Čakaj... kako se že temu reče... IZBIRA... eni grde babe, drugi lepe, eni karavana, drugi limuzino, eni TRenoja, drugi BMW, eni dizla, drugi bencinarja, tretji EV... IZBIRA...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Letošnji model naj bi imel boljšo zvočno izolacijo, tako da je manj dretja motorja pri priganjanju, koliko se to pozna bi bilo pa za sprobat na testni vožnji. Sicer pa Yarisa HSD še nisem vozil, imam pa Priusa, če te kaj na splošno zanima glede hibridnega pogona.