Okolju prijazni avtomobili

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Če mi misliš še tukaj trolat z nizkotnimi namigovanji brez kakršnekoli osnove, se lahko spokaš ali te bom pa jaz.

Polnilna postaja ni delovala zato sem šel v trgovino vprašati, zakaj ne dela. Manager mi je razložil, da so jo dali offline, ker so jo prešnji dan prišli servisirati in mi sam ponudil, da se lahko priklopim na tak način.

Zdaj pa odj*bi s takimi podlimi!
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Kdo pravi, da ni mogoče? V enem tednu z električnim avtom prevozili 1000 kilometrov.

Citat:
Avtomobili z vse večjimi baterijami rušijo pomisleke elektromobilnosti

V zadnjih letih smo že večkrat preizkušali električne avtomobile, ki pa so bili z vidika kapacitete baterije in prostorske praktičnosti še vedno bolj domena navdušencev nad elektromobilnostjo kot pa povprečnega slovenskega voznika ali celo družine. Zdaj se položaj že spreminja. Avtomobili, kot so volkswagen e-golf, nissan leaf in BMW i3, so dobili večjo baterijo s kapaciteto nad magično mejo 30 kilovatnih ur in ta v realnem prometu že zagotavlja vsakodnevno uporabnost.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Dober,korekten opis!

Me pa ena stvar moti,ne samo tukaj,ampak v večini podobnih slovenskih člankov...

Citat: "Renault zoe je sicer manjši avtomobil, toda z baterijo s kapaciteto 40 kilovatnih ur zagotavlja realnih 300 kilometrov dosega. Zaradi majhnosti Slovenije taka razdalja večini voznikov že lahko ustreza ... "

Ne razumem,zakaj se nekateri novinarji vedno omejujejo z majhnostjo Slovenije oz.kaj ima le-ta veze s tem? Kot da smo ujeti v Sloveniji in nihče nikoli ne gre čez mejo...
crazy1.gif

A novinar v Monaku,Andori ali Liechtensteinu kdaj napiše "Zaradi majhnosti naše države večini voznikov ustreza EV z dosegom 25 kilometrov" (??)
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.201
4.671
113
V resnici v majhni "agrarni" državi narediš več km kot v velikem mestu, ki ga velik del prebivalcev zapusti samo med dopustom.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.335
760
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kdo pravi, da ni mogoče? V enem tednu z električnim avtom prevozili 1000 kilometrov.

Citat:
Avtomobili z vse večjimi baterijami rušijo pomisleke elektromobilnosti

V zadnjih letih smo že večkrat preizkušali električne avtomobile, ki pa so bili z vidika kapacitete baterije in prostorske praktičnosti še vedno bolj domena navdušencev nad elektromobilnostjo kot pa povprečnega slovenskega voznika ali celo družine. Zdaj se položaj že spreminja. Avtomobili, kot so volkswagen e-golf, nissan leaf in BMW i3, so dobili večjo baterijo s kapaciteto nad magično mejo 30 kilovatnih ur in ta v realnem prometu že zagotavlja vsakodnevno uporabnost.

1000km na teden... odlično za drugi ali tretji avto... nekateri bi s svojim prvim naredili še 200km zraven...
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Musk ima, vsaj kot jaz vidim, se najbolj pogruntano samooskrbo... ko baterija v avtu pade pod 70% kapacitete, jbg, na steno in gas. Zraven imas na strehi se njegove panele in voila. Cez dan polnes, cez noc imas strom za bajto in se avto polnes. Iz svojega stroma. Plus, Dober izogib problemom pri reciklazi celic...
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Jasno, ampak tale zadeva (glede na velikost in brand) stane tolko ko en štuk hiše (?), Musk bi pa te zadeve spravil na dostopnejši nivo. Se spomnim, randa 10let nazaj, ko so nam predavali o "smart-grid" omrežjih, da bo verjetno nekoooč nekako tako to izgledalo.

Glede na to, da bo se bodo tesle tudi začele starat, mislim da bodo te "iztrošene" celice kmalu našle nov dom...

lp
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Glede na to, da gre tehnika neminovno naprej, bo zelo verjetno 12 let stara iztrošena celica iz Tesle ekonomsko zrela samo še za reciklažo.
Tako kot današnji najhitrejši Intelov procesor, bo čez 5 let samo še za stopit in pobrat tisto nekaj desetink grama zlata in kak gram bakra.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Glede na to, da gre tehnika neminovno naprej, bo zelo verjetno 12 let stara iztrošena celica iz Tesle ekonomsko zrela samo še za reciklažo.

V nekem članku (lahko ga izbrskam,če koga zanima) je pisalo,da ima teslin Powerwall precej drugačno razmerje elementov v Li-ion bateriji kot pa baterija za teslin avto...tako da je res vprašanje,koliko je iztrošena celica iz avtomobilske baterije primerna (oz.če se splača) za vgradnjo v hiši v primerjavi z namensko hišno baterijo?
 

duss

Zelenc'
30. maj 2017
2
0
1
Sam delam eno malo raziskavo na temo električni avto vs. konvencionalni avto. Po nešteto prebranih aktualnih raziskavah, napovedih, direktivah in normah (EU), bi se skoraj upal trditi, da ni vprašanje "če" ampak "kdaj" bodo električni avtomobili postali nekaj vsakdanjega. Verjetno je to nekaj, kar bo hočeš-nočeš vsiljeno na naše ceste in to kar kmalu.

Kar se tiče ekologije naj bi, sodeč po nekaj raziskavah, avto, ki porabi manj kot cca 4,5l/100km zaenkrat še bil bolj "čist in zelen" kot električni avto (gledano v celotnem življenjskem ciklu). S tem, da naj bi imel električni avto še kar nekaj rezerv tako v proizvodnji, kot pridobivanju energije iz obnovljivih virov..

Moje mnenje je, da je to itak vse skupaj brezpredmetno, dokler bodo po oceanih pluli tankerji, ki kurijo mazut, ampak pustmo zdj to...
smile-1.gif


Če bi slučajno kdo bil zainteresiran, pa bi mi pomagal z odgovorom na nekaj vprašanj v moji analizi, bi mu bil zelo hvaležen.

Ena kratka 5min anketica se nahaja na naslovu: https://www.1ka.si/a/131628

(admin: če to ni v skladu z pravilnikom lahko povezavo izbrišeš)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Kar se porabe tiče, se strinjam s tabo, druga pomembna lastnost električnega avta pred fosilnim pa je, da se emisije izpuhov umakne iz urbanih središč.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Ekologija ima dve plati:
- CO2 - kar je neposredno povezano s porabo fosilnih goriv
- škodljive emisije - ki bremenijo (lokalno) kvaliteto zraka in vplivajo na zdravje ljudi

CO2, ki nastane na prostem od prometa je popolnoma neškodljiv za zdravje ljudi, je pa toplogredni plin, ki ima globalni vpliv na podnebje (dober ali slab je stvar debate).

Škodljive emisije - nastajajo pri izgorevanju goriva v motorju, zaradi tega so izumili katalizatorje, DPF filtre in SCR - to so zadeve ki neposredno vplivajo na zdravje ljudi. Argument električnih vozil je, da kljub temu da del elektrike nastaja v TE je en "filter" na enem dimniku veliko lažje regulirati kot pa milijon vozil na tehničnih pregledih.

To je v anketi vržen v isti koš.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
CO2, ki nastane na prostem od prometa je popolnoma neškodljiv za zdravje ljudi,

http://www.ivhhn.org/index.php?option=com_content&view=article&id=84

Citat:
Carbon dioxide (CO2) is a toxic gas at high concentration, as well as an asphyxiant gas (due to reduction in oxygen). Irritation of the eyes, nose and throat occurs only at high concentrations. The concentration thresholds for health effects are outlined in the table.