Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
To sicer drži, ampak to ne spremeni dejstva, da so očitno s programsko prilagoditvijo pogonskega sklopa konkretno poslabšali uporabniško izkušnjo in udobje. Škoda.
Ne gre za programsko prilagoditev ampak za motor, ki deluje po atkinsonovem ciklu in nima direktnega vbrizga. 1.8 se sliši kot zadovoljiva prostornina, 14:1 kompresijsko razmerje je neverjetno, ampak hudič je ker je 14:1 ekspanzijsko rezmerje, kompresijsko pa je mnogo nižje, tako, da motor efektivno proizvaja moč in navor kot en 1.3 NA mlinček, ali še manj. Če bi takemu motorju dal DCT menjalnik nebi dobil nič boljšega.
Vprašanje je kako Hyundaiu uspe, vozit motor pri nižjih obratih in višjem navoru, verjetno izkoriščajo direktni vbrizg, lahko da tudi delajo kompromis z učinkovitostjo ob teh redkih pospeševanjih. Morda je ravno zaradi tega rezulltat ADAC na AC še toliko slabši, morda so kompromis emisije, ki so prav tako slabše.
Pri Priusu (gen 3) lahko preko OBD spremljaš navor real time (ima senzor), to v kombinaciji s pretokom goriva pomeni, da lahko BSFC izračunavaš v živo in če to spremljaš vidiš, da je BSFC ne glede na režim vožnje vedno med 220-240 g/kWh, kljub temu, da se motor mora za ubogih 40 kW vrteti s 3.200 rpm ali za 70 kw na 5.000 rpm.
Dobra zvočna izolacija in problem je rešen.